Die kan je eraan hangen!quote:
Zolang de huur betaald wordt kan de flat op elk moment worden verlaten. Verhuizen naar onze bunker kelders of een paar verdiepingen lager is natuurlijk ook een optie.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Man_Bijt_Hond hierbij wil ik meteen informeren naar de mogelijkheden voor vervroegde uittrekking uit de FOK!flat. Ik voel me niet veilig.
Kelder / parkeergarage is geen optie in verband met bom aanslagen, geliefd doelwit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:55 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Zolang de huur betaald wordt kan de flat op elk moment worden verlaten. Verhuizen naar onze bunker kelders of een paar verdiepingen lager is natuurlijk ook een optie.
Misschien kan ik je interesseren in mijn ondergrondse hotelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Man_Bijt_Hond hierbij wil ik meteen informeren naar de mogelijkheden voor vervroegde uittrekking uit de FOK!flat. Ik voel me niet veilig.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:03 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Nou ik ga der van door.
Toedels
Beste Zuster Dottey,quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beste meneer HaJee de Directeur en alles en nog wat meneer van de MD.F!F
Vrijwillige bassis, maar met salaris klinkt mij aantrekkelijk in de oren.
Graag neem ik de job fulltime aan (2 a 3 dagen op vrijwillige loon basis zoals overeengekomen en de rest zal ik declareren bij Danny, zodat de onderneming alleen maar kan groeien). Ik kan scheuren en schrap zetten als de beste. Mijn lesauto was ook knalgeel dus ik zal mij geheel thuis voelen op de bijrijders zetel.
Ik ben net begonnen met schilderen in mijn woning. Ben tenslotte pas net aan de sleutel gekomen.
Vriendelijk bedankt voor het aanbod. En als ik zo vrij mag zijn te informeren naar uw slaapbank totdat mijn loon word gestort.
Uitkijkende naar morgen,
vriendelijke groet
Zuster Dottey
Zou ik als politie bureau mogen weten waarom u het niet veilig vindt ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
jawel, er zitten trosjes aanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:52 schreef tomaat52 het volgende:
Zusterke, je hebt heul geen tomatenplant.
Wel vriendelijke Heer HaJee,quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Beste Zuster Dottey,
Het klinkt alsof ik met u de ideale zuster in huis haal. Niet veeleisend, flexibel en economisch denkend. Welkom ! Ik zie uit naar onze eerste werkdag samen.
Uitbreiding van de onderneming is voor mij ook en belangrijk punt aangezien het aantal bewoners van de FOK!-flat in hoog tempo toeneemt.
Het staat u vrij gebruik te maken van mijn slaapbank waar ik overigens zelf ook op slaap. Dat is toch geen probleem neem ik aan ? Zo wel dan ben ik wel bereid op de brancard in de ambulance te slapen zodat u de slaapbank voor uzelf heeft.
Vriendelijk groetend,
HaJee,
Directeur, onder-directeur, arts, ambulancebroeder, administrateur, financier, personeelsfunctionaris, centralist Medische Dienst FOK!-flat
ambulance bijrijdster pleisterplaksterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
---
Zuster, Ambulancebijrijder, pleisterplakker, brancardpoetser Medische Dienst FOK!-flat
ja ik ga morgen in dienst... je moet ergens beginnen tochquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
ambulance bijrijdster pleisterplakster?
En woar is mien droogmeulen?quote:
Ik heb nog geen was gehad... dus ik heb de lijnen nog niet uithangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |