quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:29 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[ afbeelding ]
Kelder zoals gewoonlijk
Beste Zuster Dottey,quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb alleen een huisdier, hoop niet dat het te veel overlast geeft![]()
[ afbeelding ]
Je VIP club is oflinequote:
Hou je het nog vol tot morgenvroeg ? Waarschijnlijk heb ik dan een charmante assistente. Dat maakt het onderzoek misschien wat draaglijker.quote:
Mijn VIP club wat doe jequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:32 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Je VIP club is ofline. Vervang hem wel voor een wasruimte
Afbeelding stond oflinequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Mijn VIP club wat doe je
Als die online staatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:40 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Mag ie straks weer de kelder in
Ja maar hier kan ik niks mee:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:42 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Dus hij mag straks weer de kelder in
Door mijn pauper computer kan ik het plaatje niet zienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:43 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ja maar hier kan ik niks mee:
[ afbeelding ]
Pleur er ff een droogmolen op, wil je?quote:
Ik ook niet, omdat die ofline staatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Door mijn pauper computer kan ik het plaatje niet zien
De eerste rebellerende users zijn alweer gespot. Tientallen jeugdigen van het FOK!forum omgekomen bij virtuele terroristische aanslag, dit gaat een groot drama worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:30 schreef Orangeee het volgende:
Ik wil graag van rechts aankomen vliegen
[ afbeelding ]
Beste meneer HaJee de Directeur en alles en nog wat meneer van de MD.F!Fquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Beste Zuster Dottey,
Ik heb het budget van de Medische dienst nog eens onder de loep genomen en ben tot de conclusie gekomen dat ik u voor 2 à 3 dagen per week zou kunnen aannemen. Dit zou u wat centjes opleveren waarmee u uw nu nogal kale appartementje zou kunnen vullen met meubeltjes en dergelijke.
Mocht u in het bezit zijn van een rijbewijs dan kunt u ook meedraaien op de ambulance.
Kunt u morgen al beginnen ?
Met vriendelijke groet,
HaJee, directeur, arts, ambulancebroeder Medische Dienst FOK!-flat
P.S. : Excuses voor het feit dat u zo lang niets van mij vernam
Hij staat er weer in, weet niet wat er mis was met de vorige... Waar host je ze?quote:
en mijn tomatenplantje dan :Squote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Pleur er ff een droogmolen op, wil je?
imagesshackquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Hij staat er weer in, weet niet wat er mis was met de vorige... Waar host je ze?
Man_Bijt_Hond hierbij wil ik meteen informeren naar de mogelijkheden voor vervroegde uittrekking uit de FOK!flat. Ik voel me niet veilig.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De eerste rebellerende users zijn alweer gespot. Tientallen jeugdigen van het FOK!forum omgekomen bij virtuele terroristische aanslag, dit gaat een groot drama worden.
Moderators: trek niet in in de flat des onheils ivm staatsgrepen in geval van calamiteiten. Ik sla alvast eten en drinken voor 3 dagen in. Veiligheid heb je zelf in de hand mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |