Serveer je Hertog Jan?quote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 20:33 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Wie wil er met mij naar me club
Ja hoor alleen maar leukerquote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 20:24 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
ikmogen me vrienden(tony montana,The Dude en Adolf Hitler)ook komen
![]()
Alles wat je maar kan wensenquote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 20:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Serveer je Hertog Jan?
Ik niet, want ik heb een vette Audi. En degene die hem durft te jatten. Heeft een probleem.quote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 20:04 schreef K-Cash het volgende:
Wie heeft mijn auto gejat
[ afbeelding ]
doe mij maar siroopquote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 20:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Serveer je Hertog Jan?
Ik meld me ook, omdat jij naast me mag in mijn autoquote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 20:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hoor alleen maar leuker
Count me in!quote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 20:38 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Alles wat je maar kan wensen(geld voor alle gasten trouwens)
Ik heb alleen een huisdier, hoop niet dat het te veel overlast geeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:05 schreef Dottey het volgende:
*meldt zichzelf aan voor een kamertje met balkon
ik zoek nog vrijwilligerswerk.
In bezit van Medisch verantwoorde wurggrepenkennis
Gaan we nou naar mijn club chickes aan randen of bij jou tv kijken?quote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 20:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hoor alleen maar leuker
quote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 20:52 schreef Dottey het volgende:
speeltuintje voor naast de flat
[ afbeelding ]
Ja nog suggesties?quote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 21:21 schreef Pascallio het volgende:
[..]
jij blijft maar doorgaan hea, met nieuwe kamers maken
Wasruimte.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:22 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ja nog suggesties?
Ik heb al een club,bios,stealth bomer en v-rod en leger nazi's.
Ik pm straks me bankrekening nummerquote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 21:22 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ja nog suggesties?
Ik heb al een club,bios,stealth bomer en v-rod en leger nazi's.
Met die club en bios maak ik wel omzetquote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 21:23 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ik pm straks me bankrekening nummer
Rustig aan al gedaanquote:foto Op donderdag 19 augustus 2010 21:28 schreef tomaat52 het volgende:
Pleur er gewoon een wasruimte in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop