Ik niet, want ik heb een vette Audi. En degene die hem durft te jatten. Heeft een probleem.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:04 schreef K-Cash het volgende:
Wie heeft mijn auto gejat
[ afbeelding ]
Count me in!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:38 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Alles wat je maar kan wensen(geld voor alle gasten trouwens)
Ik heb alleen een huisdier, hoop niet dat het te veel overlast geeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:05 schreef Dottey het volgende:
*meldt zichzelf aan voor een kamertje met balkon
ik zoek nog vrijwilligerswerk.
In bezit van Medisch verantwoorde wurggrepenkennis
Gaan we nou naar mijn club chickes aan randen of bij jou tv kijken?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:52 schreef Dottey het volgende:
speeltuintje voor naast de flat
[ afbeelding ]
Ja nog suggesties?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:21 schreef Pascallio het volgende:
[..]
jij blijft maar doorgaan hea, met nieuwe kamers maken
Wasruimte.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:22 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ja nog suggesties?
Ik heb al een club,bios,stealth bomer en v-rod en leger nazi's.
Ik pm straks me bankrekening nummerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:22 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ja nog suggesties?
Ik heb al een club,bios,stealth bomer en v-rod en leger nazi's.
Met die club en bios maak ik wel omzetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:23 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ik pm straks me bankrekening nummer
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:29 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[ afbeelding ]
Kelder zoals gewoonlijk
Beste Zuster Dottey,quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb alleen een huisdier, hoop niet dat het te veel overlast geeft![]()
[ afbeelding ]
Je VIP club is oflinequote:
Hou je het nog vol tot morgenvroeg ? Waarschijnlijk heb ik dan een charmante assistente. Dat maakt het onderzoek misschien wat draaglijker.quote:
Mijn VIP club wat doe jequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:32 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Je VIP club is ofline. Vervang hem wel voor een wasruimte
Afbeelding stond oflinequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Mijn VIP club wat doe je
Als die online staatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:40 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Mag ie straks weer de kelder in
Ja maar hier kan ik niks mee:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:42 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Dus hij mag straks weer de kelder in
Door mijn pauper computer kan ik het plaatje niet zienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:43 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ja maar hier kan ik niks mee:
[ afbeelding ]
Pleur er ff een droogmolen op, wil je?quote:
Ik ook niet, omdat die ofline staatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Door mijn pauper computer kan ik het plaatje niet zien
De eerste rebellerende users zijn alweer gespot. Tientallen jeugdigen van het FOK!forum omgekomen bij virtuele terroristische aanslag, dit gaat een groot drama worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:30 schreef Orangeee het volgende:
Ik wil graag van rechts aankomen vliegen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |