Dat zal vooral voor hun eigen administratie zijn. En tegenwoordig heeft bijna iedereen toch wel een printer thuis staan lijkt me, en als je er zelf geen hebt de buren vast welquote:Op maandag 26 september 2011 12:14 schreef Bartjebart het volgende:
Vooral dat printen vind ik zo'n onzin :S Wat nou als je geen printer hebt...
geen printer, en nee de buren ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zal vooral voor hun eigen administratie zijn. En tegenwoordig heeft bijna iedereen toch wel een printer thuis staan lijkt me, en als je er zelf geen hebt de buren vast wel
Ja en?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:24 schreef loecje het volgende:
[..]
geen printer, en nee de buren ook niet.
Nou ja, dan kun je gewoon helaas geen gebruik maken van dat soort aanbiedingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:24 schreef loecje het volgende:
[..]
geen printer, en nee de buren ook niet.
Ik vind het wat anders als je in de winkel aankopen doet. Zoals die bonnen voor de AH.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zal vooral voor hun eigen administratie zijn. En tegenwoordig heeft bijna iedereen toch wel een printer thuis staan lijkt me, en als je er zelf geen hebt de buren vast wel
Bij NYP vragen ze nooit naar die bonnen. Je hoeft alleen t nummer op te geven aan de telefoon, of in hun site te rammen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het wat anders als je in de winkel aankopen doet. Zoals die bonnen voor de AH.
Maar voor een bedrijf als New York Pizza, dat alles zoveel mogelijk via het internet wil laten verlopen is dit een beetje vreemd...
bah moet je weer registreren :/quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:47 schreef Lunaflame het volgende:
http://www.kfc.nl/system/files/private/kfc_coupons_sep_2011.pdf
Bonnen van de Kentucky Fried Chicken
Geldig t/m 30 november 2011.
Ohh stom van mij, ik had me geregistreerd en dacht dat iedereen dan zo de bonnen kon printen.quote:
Dat dus, dat er weinig activiteit is in dit topic wil niet zeggen dat we je bonnen niet waarderenquote:
Koerier heeft nog nooit die bon meegenomen bij mij. Als ik ze liet zien haalde hij altijd zijn schouders op 'ach hou die lekker voor de volgende keer'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, dan kun je gewoon helaas geen gebruik maken van dat soort aanbiedingen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
ff kijken als ik hem mirroren kan
mirrortje
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
ff kijken als ik hem mirroren kan
mirrortje
Verkeerd topic...quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
iemand die nieuwe mars, bounty drinks enzo al geprobeerd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |