25% Korting en dan ook nog eens betalen met besteltegoed van groupon/marktplaats.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:47 schreef borisz het volgende:
BIj justeat.nl Bigday25 voor 25% korting. ALleen vandaag geldig.
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:52 schreef Lunaflame het volgende:
http://www.deen.nl/files/file/Kortingscoupons%20juli.pdf
De supermarkt "Deen" heeft tegenwoordig ook kortingsbonnen, (ik had ze in ieder geval nog niet eerder gezien)
Dit zeggen ze erover:
50% korting op topproducten
Deze maand 4 kortingscoupons, ieder goed voor 50% korting of 2e product gratis. Iedere coupon
is 1 week geldig.
Dat is al een hele tijdiedere maand 4 nieuwe
3 - 9 juli Room-aardbeibroodjes
10 - 16 juli Ola calippo cola
17 - 23 juli Varkensshaslicks
24 - 30 juli Remia feestsaus barbeque of hawai
Dat zal vooral voor hun eigen administratie zijn. En tegenwoordig heeft bijna iedereen toch wel een printer thuis staan lijkt me, en als je er zelf geen hebt de buren vast welquote:Op maandag 26 september 2011 12:14 schreef Bartjebart het volgende:
Vooral dat printen vind ik zo'n onzin :S Wat nou als je geen printer hebt...
geen printer, en nee de buren ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zal vooral voor hun eigen administratie zijn. En tegenwoordig heeft bijna iedereen toch wel een printer thuis staan lijkt me, en als je er zelf geen hebt de buren vast wel
Ja en?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:24 schreef loecje het volgende:
[..]
geen printer, en nee de buren ook niet.
Nou ja, dan kun je gewoon helaas geen gebruik maken van dat soort aanbiedingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:24 schreef loecje het volgende:
[..]
geen printer, en nee de buren ook niet.
Ik vind het wat anders als je in de winkel aankopen doet. Zoals die bonnen voor de AH.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zal vooral voor hun eigen administratie zijn. En tegenwoordig heeft bijna iedereen toch wel een printer thuis staan lijkt me, en als je er zelf geen hebt de buren vast wel
Bij NYP vragen ze nooit naar die bonnen. Je hoeft alleen t nummer op te geven aan de telefoon, of in hun site te rammen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het wat anders als je in de winkel aankopen doet. Zoals die bonnen voor de AH.
Maar voor een bedrijf als New York Pizza, dat alles zoveel mogelijk via het internet wil laten verlopen is dit een beetje vreemd...
bah moet je weer registreren :/quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:47 schreef Lunaflame het volgende:
http://www.kfc.nl/system/files/private/kfc_coupons_sep_2011.pdf
Bonnen van de Kentucky Fried Chicken
Geldig t/m 30 november 2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |