abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85679208
Ja :D en echt fijn ook dat ze in de wieg sliep ipv op mij de hele nacht ;)
En nu ligt ze weer knocked out na de voeding.. kan ik mooi even kolven (tis teveel voor haar om te drinken ;))

En wat fijn dat het zo badderen werkte :Y

Leo succes met je wereldreis :D

Dracu, wat vervelend dat je ziek bent, beterschap :*

Lies en een stuk met haar wandelen? Valt ze dan misschien in slaap door het gewieg? Succes met de prikjes straks!

Nikki, wat fijn te lezen dat het werken in combi met Lisa zo lekker gaat :Y
pi_85682361
heerlijke verhalen pessie en orea daar wordt een mens beter van!
pi_85682821
Idd Pessie en Orea. Zo kun je nog meer genieten.
En dat doen jullie vollop zo te lezen! Fijn dat de nachten beter gaan nu. :)
pi_85684274
Goed om te lezen dat het wat beter gaat!!
Hier gaan de nachten echt prima maar overdag????
Ze krijgt echt steeds meer zoiets van ' Slapen, why should i ???? '

Nacht ging oke;
ze kwam om half 3, half 4 weer slapen
en om half 7, tot half 8.
Geslapen tot 10:30 en wakker geweest tot net....
Ze ligt nu in haar wiegje, net een propvolle luier en ben benieuwd of ze nu eindelijk in slaap valt!!
Ik moet nu zelf eerst eten en en en, slechte timing!! :P
pi_85684404
Orea wat fijn dat het al wat beter gaat nu :) Dat masseren doe je dat met speciale massageolie? misschien is dat hier ook wel handig omdat ze soms echt moeite heeft met poepen.
Ik zie de foto's niet Orea :{

Pessie mooi dat Nathan lekker heeft doorgeslapen vannacht.
Leonie spannend hoor in de trein met Thomas.

draculettetje balen dat je niet lekker bent, maar gelukiig gaat het met je kleintje wel goed :)

Femke begint ook meer geluidjes te maken 'huhuhu' en elke dag even oefenen op haar buik om haar hoofdje te draaien en omhoog te houden maar dat gaat nog niet echt goed tot grote frustratie van haar.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:36:03 #181
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85686588
Merel wat schattig dat Femke geluidjes maakt O+

Chilla, vorige week had Nathan ook dat hij heel veel wakker was en dat ik het ook niet meer wist. Totdat ik er beter op ging letten en hem wel zag gapen. Nu zie ik wanneer hij moe is, leg ik hem in zn bedje en zing een paar liedjes terwijl ik over zn wangetje of zn neusje aai. Als hij moe is gaat hij dan wel slapen.

Merel, volgens mij had jij die link gepost met de Dunstin methode? Mijn kind heeft dus vaak boertjes dwarszitten kwam ik achter, het duurt alleen een tijdje bij hem voordat het boertje eruit komt, het zijn alleen wel regelmatig flinke boeren. Ik dacht dus dat mijn kind gewoon niet hoefde te boeren. Ik hoop dat hij nu ook wat minder vaak de hik heeft.
pi_85687265
Wauw! Nanique is al 5180 Gram en 59 Cm! Waar is me kleine premature babytje gebleven?! :)
Altijd blijven lachen... :)
pi_85689170
Mereltje, ik heb olie van zwitsal.. slaap zacht olie met lavendel en gewone massage olie.. dan na het badje lekker met de klok mee haar buikje masseren.. even wachten en voila ;)

Hier de foto's nog een keer :)

pi_85689453
ChillyD fijn dat het s'nachts goed gaat. Soms worden ze wakker wanneer het net niet uitkomt he :D bij ons gisteren net toen ons avondeten klaar was. Hebben wij snel gegeten met Femke naast ons in de kinderwagen die we nog net met een vinger van papa en speen rustig kunnen houden :D

Orea wat schattig zo'n klein popje in een groot ledikant :) ga zo ook nog maar even massageolie kopen, ruikt vast ook heerlijk :)

Lieszdraaijer wat fijn dat Nanique zo goed is gegroeid. Heb je nog wat tips meegekregen over het huilen?
pi_85690005
Die massage olie hebben wij ook :D

Was het hier gister ochtend/overdag nog chaos, nu is ze vandaag zo makkelijk!
Ze is toch lekker nogsteeds aan het slapen, inhalen van gister zeker :z
Ze had wellicht gister gewoon even een huildag tussendoor als je het mij vraagt... nu gaat het zo lekker.
Een wereld van verschil. Ben benieuwd wat deze middag en avond gaat brengen.

Ik kan zingen tot ik een ons weeg als ze in haar wiegje ligt.
Ze blijft zo hard huilen, als ik haar pak is ze meteen meer tevreden. (en dan ook zingen, vind ze wel fijn!!)
Als ik haar half slapend/nog net niet dus/ in haar wiegje leg nou, bel de krant als het lukt haha ('s nachts wel als ze écht moe is).
Heb 1x tot bijna 30min. gewacht maar kon het gehuil toen niet meer aanhoren..... Hield ook niet op.
Toch maar op de arm/op mijn schouder in slaap laten vallen en zachtjes in de wieg leggen volhouden....
Althans, dat zegt mijn gevoel nu.

Maar wieweet, af en toe een huildagje tussendoor vind ik niet zo erg.
Dagen zoals deze tot nu toe mogen wel vaker ;)
pi_85717924
Nou, ik ben blij geloof ik! 11, 2.45, 5.45, 8! Leia heeft haar ritme terug en wij onze slaap geloof ik :)

En ze is nog niet helemaal wakker dus ik geloof dat we ons nog even omdraaien :D heerlijk!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 08:30:59 #187
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85718053
Oh wat fijn Orea dat er nu een ritme in zit! Wat kan wat slaap toch heerlijk zijn he?!
ChilllayD: Ik denk dat we allemaal wel van dat soort momenten hebben. Huildagen afgewisseld met slaapdagen. Siebe doet dat ook wel eens.

Onze Siebe ligt nu in de box te kijken naar buiten en is aan het luisteren naar alle geluiden om hem heen.

Wat is Nanique al groot zeg! Van de zelfde dag als Siebe maar al een stuk zwaarder :D Wat geef je haar wel niet te eten??
kloep kloep
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:24:45 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85718935
Willem sliep vannacht van 01:00 tot 07:30 :o

Nu is hij wel gisteravond de hele avond aan het spoken geweest omdat hij darmkrampjes had, maar toch... Vanmiddag weeguurtje, ben benieuwd!

@Orea, fijn dat er weer wat ritme in lijkt te komen. Hangen de wallen inmiddels niet op je knieën? Neem jezelf gewoon voor om alle doorwaakte nachten nu te wreken als ze in de puberleeftijd is en je haar gewoon een zelfde aantal ochtenden niet uit te laten slapen :P

Draakje; beterschap :*

Pessie, fijn dat het goed gaat. Daar kun je echt gelukkig van worden he?

Liesz, wow liesz, groeit goed zo! Hoe reageerde ze op de prikjes?

Leo, was het goed gegaan in de trein? En hield Thomas zich rustig tijdens de vergadering? ;)

@Chillay, herkenbaar. Willem slaapt 's nachts ook goed, maar heeft er af en toe overdag flink wat moeite mee om in slaap te komen. Gelukkig hebben martijn en ik allebei een heerlijke sabbelvinger en kunnen we hem daarmee redelijk stilhouden. We hopen dan ook dat hij snel z'n duim gaat vinden.

Mereltje, wat tof dat ze al aan het 'praten' is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85719350
Hoe vaak wordt er niet gezegt. Laat je kind niet alleen op het grote bed liggen. :(
En wie gaat er toch even snel naar de wc als de kleine naast haar ligt. IK :(

En je raad vast hoe het afgelopen is. Stom stom.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:05:09 #190
259886 pessie
pi_85720011
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:41 schreef ymme het volgende:
Hoe vaak wordt er niet gezegt. Laat je kind niet alleen op het grote bed liggen. :(
En wie gaat er toch even snel naar de wc als de kleine naast haar ligt. IK :(

En je raad vast hoe het afgelopen is. Stom stom.
-O- Niet handig nee. Ik laat Nathan wel alleen in het grote bed liggen, maar dan heb ik aan beide kanten van hem kussens liggen. Voordeel bij hem is wel dat hij niet rolt of kruipt.

Lies, Nanique is inderdaad goed gegroeid zeg!!!

Fluugs, wij zijn op een gegeven moment toch overgestapt op een speen, hij weigerde consequent onze vingers. Hij dronk toen wel meteen veel beter. En een doorgeslapen Willem ^O^

Orea weer nachtrust ^O^

Hier vannacht net niet doorgeslapen volgens mij. Gevoed om 22.15-3.45-7.30. Hij heeft dus die eerste keer geslapen van 11 tot 3.45, dat is net geen 5 uur achter elkaar.
pi_85720996
Ik had er dus ook kussens naast liggen.
Maar ook dat is niet genoeg meer voor onze bewegelijke adhd'er.
Niet meer alleen ergens laten liggen, waar hij uit of vanaf kan vallen.

Dit is een zeer goede les!
pi_85721910
@Flugel, nee :D dit is prima qua tijden zo krijg ik steeds ongeveer 3 uur slaap en dat is echt prima :Y
Langer red ze gewoon nog niet.. 's nachts krijg ik er zo nog 100cc afgekolfte melk in en zelfs dan slaapt ze max. 3 a 3.5 uur :) maar zo is het goed uit te houden... wakker worden, luier, voeden (meestal kwartier) en dan slapen we zo weer :) zijn normale tijden dit :)

Maar jemig, Willem zolang geslapen!!!
pi_85721949
En ze slaapt tenminste in tegenstelling tot het nachtelijke gekeet van van de week, dat is slopend ;)
pi_85722279
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:00 schreef Orea het volgende:
@Flugel, nee :D dit is prima qua tijden zo krijg ik steeds ongeveer 3 uur slaap en dat is echt prima :Y
Langer red ze gewoon nog niet.. 's nachts krijg ik er zo nog 100cc afgekolfte melk in en zelfs dan slaapt ze max. 3 a 3.5 uur :) maar zo is het goed uit te houden... wakker worden, luier, voeden (meestal kwartier) en dan slapen we zo weer :) zijn normale tijden dit :)

Maar jemig, Willem zolang geslapen!!!
dat heeft floris ook zo gedaan. en langzamerhand wtf de tijd tussen de avondvoeding en eerste nachtvoeding steeds langer. meestal slaapt ie dan 5uur.

vannacht weer goed geslapen. de nacht hiervoor niet dus was gisteren moe. was echt niet uitgerust.
vannacht kreeg ie om 21.30 de laatste voeding en om half 6 werd ie wakker. en daarna om half 10. en hij heeft net in de box gelegen en dat vond ie langer dan 5min leuk. straks even badderen en ikzelf ook douchen. maar goed heeft geen haast, tis toch rotweer
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:35:20 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85723233
Ai ymme, dat is niet erg slim nee... Heeft ie zichzelf heel erg bezeerd?

@Orea fijn dat je zo toch je uurtjes kunt maken. Duurt voeden maar een kwartier bij jou? :o Bij mij tussen de 3 kwartier en een uur, daarom ben ik ook zo blij dat hij nu min of meer aan het doorslapen gaat :P

En idd son, het is behoorlijk k*weer momenteel. Eigenlijk prima weer om in huis aan de gang te gaan, maar ik kan daar nog geen goed ritme in vinden... Willem is overdag nogal wakker en vraagt dan ook veel aandacht (of eigenlijk wil ik die dan geven nu ik zo verliefd op m'n mannetje ben ;) )
Hoe ik dan het huishouden goed kan laten lopen is nog even zoeken en uitproberen. Martijn is nu samen met z'n oom het onderstel van de kinderwagen aan het afwerken (jaja, ein-de-lijk) dus ik kan hem ook niet inzetten. Ach ja, ik kan m'n was toch niet buiten drogen nu, dus eigenlijk kán ik de was niet eens doen O-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:49:58 #196
259886 pessie
pi_85723771
Orea dat klinkt inderdaad kort! Een kwartier voeden! Fijn! Hier ben ik meestal 's nachts 40 a 50 minuten bezig, dus ook ik ben erg blij wanneer Nathan meer dan 4 uur tussen 2 voedingen laat 's nachts, dan slaap ik 3 uur achter elkaar. Orea, je hebt gewoon een slokopje gebaard :P .

Nathan ligt enigzins tevreden in de box, er komen wel geluidjes uit maar niet van het kaliber "ik wil iets anders". Vannacht niet heel veel geslapen. Weet eigenlijk niet meer waarom maar ik denk dat ik er straks met Nathan nog weer even in duik.
Ah hij is de box zat.
pi_85724486
Floris drinkt ook maar een kwartier/20 minuten.

En Flugel in huis dingen doen doe ik een beetje tussendoor. Dus af en toe een was erin mikken, die eruit halen als Floris slaapt. En het rek afhalen dat duurt vaak wat langer.
De enige keer dat ie echt even pech heeft is rond etenstijd :P Hij weet altijd goed te timen dat ie precies wakker wordt als k eten aan t maken ben of als we aan het eten zijn.

Mereltje Femke ook al een beetje aan t kletsen :) Hier komt er af en toe ook opeens geluid uit haha. Hij probeert t wel, zie je dat tongetje gaan, maar geluid erbij dat moet ie nog leren O+
pi_85724593
Oh Ymme, Jen slaapt al 2,5 jaar in mijn bed, denk je dat die nooit eens uit bed gedonderd is? Echt wel hoor..

En nu staat mn bed zelfs op klossen en moet ze via een trapje erop en eraf... Is gewoon wachten tot ze weer eens te wild van bed af wilt en eraf kukelt...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85725037
Overdag wil ze nog wel eens langer drinken, of 2 borsten...(en dan ben ik dus regelmatig ook een uur bezig :)) 's nachts drinkt ze er echt maar 1.. gisterenavond legde ik haar aan en verslikte ze zich :@ beetje heftige tsr en toestroom van melk... dus als ze goed aangelegd ligt dan klokt ze alles flink naar binnen en dan krijg ik haar na die 15/20 minuten echt niet meer aangelegd :)

Qua huishouden valt het me allemaal nog mee.. 's morgens als Leia even in haar ledikant ligt en ik kan douchen, dan doe ik gelijk een wasje in de machine... na de voeding beneden als ze slaapt hang ik die op, en de volgende ochtend vouw ik hem als ik er weer een nieuwe was ingooi... gaat vanzelf eigenlijk allemaal! Mijn meneer kookt altijd, dus die stress heb ik niet :) Meestal komt Leia rond 5 uur/ half 6 dus mijn meneer plant het eten meestal vlak daarna!

Als ze straks veel meer wakker gaat blijven overdag en ik haar ga moeten entertainen, dan zal het wel lastiger gaan, maar voor nu gaat het nog prima!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:44:22 #200
259886 pessie
pi_85725792
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Oh Ymme, Jen slaapt al 2,5 jaar in mijn bed, denk je dat die nooit eens uit bed gedonderd is? Echt wel hoor..

En nu staat mn bed zelfs op klossen en moet ze via een trapje erop en eraf... Is gewoon wachten tot ze weer eens te wild van bed af wilt en eraf kukelt...
Sorry, mag ik even?
_O- _O- _O-

Wat betreft huishouden, het is hier voornamelijk de was dat lukt om bij te houden. Het eten probeer ik wel zo vaak mogelijk voor te bereiden zodat manlief het alleen nog in de pan hoeft te gooien. Echt koken vind ik lastig als Nathan wakker is (en dat is hij standaard op dat tijdstip). Maar soms kook ik en dan entertaint manlief Nathan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')