Ik vraag mezelf wel af hoe ze zo'n baby op de pasfoto willen krijgen... Willem moet er ook heel snel eentje, omdat dat we door België moeten om bij de familie van Martijn in Zeeuws Vlaanderen te komen. Van de week maar eens gaan regelen dus... Net zoals het ouderlijk gezag, die papieren liggen hier ook nog steeds.
Hier nog geen echte spuitluiers gelukkig, hij kan behoorlijk goed kleien, maar het blijft nog binnen de luier..

Nou, lactatiedeskundige is gisteren geweest en die is ervan overtuigd dat het nog helemaal goed gaat komen hier. Vooralsnog maken we er gewoon een lekker relax-moment van. Zo vaak mogelijk aanleggen en dan kijken hoe hij het doet. Als we de productie niet omhoog krijgen is dat gewoon jammer en blijven we bijvoeden. Willem hapt goed en ik geef goed, probleem is dus alleen de productie en die gaan we stimuleren door heel erg relaxed te blijven. Als het aanleggen/doordrinken wat lastig gaat, bijvoeding en zelf kolven. En nu maar hopen dat we de boel daarmee op gang gaan krijgen. Ik lek inmiddels al aardig, dus wie weet...
We mogen trouwens de nachtvoeding laten vervallen als hij niet zelf komt

Gevolg is dat we vannacht geslapen hebben van 1 tot 7, Willem heeft toen wat aan de borst gehangen terwijl wij verder soezelden, in recordtempo ook nog een flesje naar binnen gewerkt en daarna hebben we allemaal weer tot 9 doorgeslapen. Briljant!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?