abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85515604
de hulptroepen komen vandaag wat vroeger naar huis ;)
best kans dat de hele bende dan (weer) om 6 uur oid naar bed geschopt wordt (om in free's woorden te spreken: met een ferm boogje!)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85515657
ik heb net even een wandelingetje naar de apotheek gemaakt.tis opeens warm :o
floris ligt nu lekker te slapen in de wagen

haha pessie hoe blij je kan zijn met een bol kind ;)
pi_85515807
Ik heb geen meetlint ofzo in huis. En wil slofjes bestellen voor Mart.
Nu heeft meneer wel grote voeten. En heeft sokken aan in maat 80 of van vanaf 12 maanden :D

Welke maat zou dit zijn? 18?
pi_85515946
google op baby schoenmaat levert oa dit op: http://www.bobux.nl/html/maat.html

hebbie een printer?
pi_85516082
Nope. Ja een kapotte. En daar heb ik nu niets aan :D
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:14:55 #31
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85518541
Simmu hulptroepen rulen. Peuterpubertijd.....?

Pizza-avond :Y)
pi_85522635
Weten jullie wat nodig is om een paspoort/id kaart voor je beeb aan te vragen? Pasfoto... en wat nog meer? Brief met BSN nummer van je beeb enzo?
pi_85523280
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:46 schreef Orea het volgende:
Weten jullie wat nodig is om een paspoort/id kaart voor je beeb aan te vragen? Pasfoto... en wat nog meer? Brief met BSN nummer van je beeb enzo?
pasfoto en je baby. Kijk ff op de site van je gemeente!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85523633
oh dat moet ik ook nog doen
voordat we op vakantie gaan..ik ben zooooo toe aan vakantie...laatste echte vakantie was januari 2009, naar thailand...maar goed tis maar de vraag of we voor november nog weggaan -O-
leuk joh vent met eigen bedrijf... (ben in zeikmodus vanavond..sorry)
pi_85523667
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:14 schreef pessie het volgende:
Simmu hulptroepen rulen. Peuterpubertijd.....?

Pizza-avond :Y)
juh, ppt combineer dat met pms em je krijgt een lvnb

ravi vond het gelukkig allemaal niet erg. die mocht vanochtend mee in de mei tai boodschapjes doen en vlak voor eten weer (mama besloot mojito's te willen vanaaf, let dus niet op de spelling enzo svp ;) )

ik had de mei tai 2 weken terug al geprobeerd, maar sinds deze week is de mei tai volgens ravi de bom! altijd iets te sabbelen daar (handje, mouwtje, mama) en doorgaans sukkelt hij binnen 5 minuten in soezenmodus. niet echt slapen, maar ook niet heel wakker en vooral heel happy
pi_85524480
enfin. ik ging dus net ff kijken bij ravi, we zaten echt zo van "huilt hij nou, of wat is dit :? ". nou, het speelt. en oefent zijn stemmetje blijkbaar. luid. het klinkt vagig als huilen, pas als je echt de babyfoon hard zit hoor je dattie niet huilt (het is hier zo gehorig dat ik horendol werd van dat ding)
pi_85525059
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:46 schreef Orea het volgende:
geduld :X
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85525183
:D gelukkig heb ik nog even... maar is het zo erg hier? Kon zo snel niet vinden of ik M. zijn toestemming nodig heb of dat dat alleen was bij bijschrijven?
pi_85525321
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef Orea het volgende:
:D gelukkig heb ik nog even... maar is het zo erg hier? Kon zo snel niet vinden of ik M. zijn toestemming nodig heb of dat dat alleen was bij bijschrijven?
Ja, hij moet meegaan of hij moet een formulier ondertekend hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85525493
Inderdaad moet hij iets ondertekend hebben. Ik ging in juni en dat is niet zo handig, vooral niet als je vergeten bent de kinderwagen mee te nemen. Zoiets moet je in februari doen als niet de rest van nederland ook een nieuw paspoort wil.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85525637
Orea, je kan de formulieren (van de website) thuis invullen en ik zou zeker een afspraak maken. Dan is het zo gepiept :)
Wij dachten ook 'even' een id-kaart te gaan halen voor Hannah, maar de wachtrij was zo'n 3 uur lang :')
pi_85525700
Wij hebben ook uren moeten wachten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:20:39 #43
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85528088
Las over de ID-kaart en dacht meteen, oeps moeten we wel regelen voordat we naar mn ouders gaan. Vanaf wanneer kan het? We weten namelijk niet hoe het precies met mn vader gaat maar als het allemaal niet goed blijkt te gaan willen we wel op zeer korte termijn even heen. Of gewoon met kind zonder ID de grens over? Is wel EU...
(Neurochirurg dacht meer te zien...)
pi_85530672
Pessie, ik zou het bijschrijven meteen ff regelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85530888
eigen id kaart is goedkoper, althans hier :') (ipv bijschrijven in bestaand paspoort)
maar ik zou het ook gewoon regelen heb je het maar
ik heb mijn kind wel illegaal de grens over gesmokkeld toen hij twee weken was :P
ach was toen nog de enige met het gezag over hem ;)
pi_85537065
Ow, dat is een goeie zeg... Wij willen met Lars in oktober een weekje naar België voor vakantie; maar dan moeten we dus eigenlijk ook een soort van paspoort/ID voor hem hebben...

Hier is het al voor de derde dag op rij 'feest' 's ochtends: rompers volgepoept tot in z'n nek! En meneer ligt me met een stralende glimlach op te wachten. "Kijk eens wat ik kan?!" Dat-ie er toch niet huilend wakker van wordt zeg.. dat kan toch niet fijn zijn?
Ik ga maar snel een flinke was draaien, want nu zijn we toch echt door de schone slaapzakjes en beddegoed heen...

Waar blijft de zon trouwens? Ik dacht dat het zulk mooi weer ging worden vandaag...
pi_85537449
Bijschrijven zou ik niet meer doen maar meteen paspoort/id kaart... vanaf volgend jaar geloof ik is bijschrijven niet meer mogelijk en moet je hem alsnog omzetten naar id kaart/paspoort...

Poepochtend :D Leia had ook haar eerste tot in haar nek, door de romper, over het voedingskussen... en die blik toen ze het kwijt was, helemaal gelukzalig O+ :D

Hier is het goed zonnig... we gaan zo eens naar opa en oma ;) even lekker eruit!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:06:58 #48
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85537732
Ik vraag mezelf wel af hoe ze zo'n baby op de pasfoto willen krijgen... Willem moet er ook heel snel eentje, omdat dat we door België moeten om bij de familie van Martijn in Zeeuws Vlaanderen te komen. Van de week maar eens gaan regelen dus... Net zoals het ouderlijk gezag, die papieren liggen hier ook nog steeds.

Hier nog geen echte spuitluiers gelukkig, hij kan behoorlijk goed kleien, maar het blijft nog binnen de luier.. :P

Nou, lactatiedeskundige is gisteren geweest en die is ervan overtuigd dat het nog helemaal goed gaat komen hier. Vooralsnog maken we er gewoon een lekker relax-moment van. Zo vaak mogelijk aanleggen en dan kijken hoe hij het doet. Als we de productie niet omhoog krijgen is dat gewoon jammer en blijven we bijvoeden. Willem hapt goed en ik geef goed, probleem is dus alleen de productie en die gaan we stimuleren door heel erg relaxed te blijven. Als het aanleggen/doordrinken wat lastig gaat, bijvoeding en zelf kolven. En nu maar hopen dat we de boel daarmee op gang gaan krijgen. Ik lek inmiddels al aardig, dus wie weet...

We mogen trouwens de nachtvoeding laten vervallen als hij niet zelf komt :o Gevolg is dat we vannacht geslapen hebben van 1 tot 7, Willem heeft toen wat aan de borst gehangen terwijl wij verder soezelden, in recordtempo ook nog een flesje naar binnen gewerkt en daarna hebben we allemaal weer tot 9 doorgeslapen. Briljant!! :D
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85537912
Wat fijn flugel dat die deskundige er vertrouwen in heeft!

Jasmijn wilde gisteren avond slecht slapen. Ze sliep "pas" om half 12 ofzo. Gelukkig sliep ze tot half 9 uit, dus dat was voor mij ook wel lekker. Jammer voor manlief dat hij vandaag nog moest werken en om 6 uur op moest (sommige zullen 6 uur slaap ook nog een luxe vinden, maar wij worden door Jasmijn erg verwend met de nachten).

Woensdag ging ze voor het "echt" naar het kdv, en blijkbaar merkte ze dat, want ik werd 's middags gebeld door de leidster dat ze helemaal niet dronk. Ze ging alleen maar huilen als ze de fles kreeg. Gelukkig is het uiteindelijk wel goed gekomen, maar toch wel sneu voor d'r.

Enneh.. zit ik hier in m'n rokje op de bank, waar is dat mooie weer nou?
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_85538008
flugel, voor het ouderlijk gezag, let goed op dat je handtekening heel erg lijkt op die op je id/paspoort
anders kan je alsnog naar het paleis van justitie, ja ik spreek uit ervaring :')

orea ik vertel je nooit meer over floris nachten :P
vannacht om drie uur haha.maar goedhet verwacht na zijn geplak gisteravond :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')