FF, om ze te straffen ofzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap er niks van... Heel KLB is weg dus?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap er niks van... Heel KLB is weg dus?
Oh ik dacht dat je klaar stond met een verhaal voor KLB, na een rotdag, of zoietsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is dicht/weg![]()
Zag dat er een hele zooi KLB'ers in het banmeldtopic stonden, dus ik wilde ff kijken, maar zie de index maar... Hij is weg
Gelukkig heb jij onsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:03 schreef Myraela het volgende:
Als je KLB zoekt. Ze hebben ONZ gevonden.
Hé meis.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik had KLB nu wel kunnen gebruiken. Waaat een kutdag op het werk.![]()
![]()
Tombo, hoe is je tentamen gegaan?
Mwah, helemaal naar Leiderdorp rijden in tig files en dan een kaakchirurg die het niet eens is met de tandarts en dus weinig tot niks doet is ook wel KLB waardig jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je klaar stond met een verhaal voor KLB, na een rotdag, of zoiets
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik had KLB nu wel kunnen gebruiken. Waaat een kutdag op het werk.![]()
![]()
Goed denk ikquote:Tombo, hoe is je tentamen gegaan?
Frau Yoko ligt te slapen in haar tentje. Het is weer dekentjestijd aan het worden.quote:
Mooi zo!quote:[..]
Goed denk ik
Wat had je met je kaak/tanden dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, helemaal naar Leiderdorp rijden in tig files en dan een kaakchirurg die het niet eens is met de tandarts en dus weinig tot niks doet is ook wel KLB waardig ja
Ja, dat heeft de kat van mijn zusje nu overgenomen, die heeft nu blaasontstekingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Frau Yoko ligt te slapen in haar tentje. Het is weer dekentjestijd aan het worden.Verder keurige gele plasjes en geen gekrabbel op rare plaatsen dus so far so good.
![]()
Maar kaakchirurg was het dus niet met tandarts eens dat het aan die verstandskies lag... Die zat volgens hem nog veel te diep (nog niet door tandvlees) en nog vast in kaakbot. Dus was gewoon een ontsteking en daardoor dik geworden, en raakt je wang ook geirriteerd e.d.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, naar fuckin Leiderdorp om mijn vriendin daar naar het ziekenhuis te brengen. Die had kiespijn en nu was ze gister bij tandarts en moet met spoed haar verstandkies eruit. Maar mooi niet dat op korte termijn hier ergens plek was, dus nu moeten we naar Leiderdorp
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:36 schreef JJH het volgende:
Het is toch alom bekend dat Ll een grote bek heeft? Misschien hebben ze daar wat aan gedaan?
Met die kutmuziek kan dat wel kloppen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:39 schreef JJH het volgende:
'Jan Smit gevaarlijkste ster op internet'
En al dat tokkie volk wat daadwerkelijk denkt dat ze miljoenste zijn die die site bezoeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met die kutmuziek kan dat wel kloppen.
Oh bah...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik niks, ik zei gister dit al;
[..]
Maar kaakchirurg was het dus niet met tandarts eens dat het aan die verstandskies lag... Die zat volgens hem nog veel te diep (nog niet door tandvlees) en nog vast in kaakbot. Dus was gewoon een ontsteking en daardoor dik geworden, en raakt je wang ook geirriteerd e.d.
Dus hij wilde niks aan die verstandskies doen. Hij lag ook pal onder/achter/bij een zenuw ofzo, en alstie die zou kneuzen dan liep je 2 maanden met een tintelend gevoel in je onderlip () en als het stuk zou gaan had je er helemaal geen gevoel meer in...
Dus een receptje voor waterstofperoxide, en daar moet ze nu 3 maal daags een gaasje in drenken en dat tussen haar kaken klemmen.
Maar heen echt overallllll file. Beneluxtunnel was kortstondig dicht, A4 was een rotzooitje, echt niet normaal..
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah...![]()
Files door Sail ook? Of is dat niet tot in jullie regio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |