Mooi toch.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
Die OP van jullie straalt door eenvoud.
Ik krijg al bijna trek in boerenkool enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
jep, tis grijs kutweer hier en kreeg spontaan zin in erwtensoep
We zijn wel aardig slankiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
Die OP van jullie straalt door eenvoud.
1 of 2?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zin om Home Alone te kijken door dit weer.
Allebei leuk, al vind ik 2 leuk door die boeven en dat hotel.quote:
Dat liedje is zo sick en die tekst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
It's a quarter after one
I'm a little drunk
And I need you now
Warme chocomelk erbijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zin om Home Alone te kijken door dit weer.
Ik ook, nummer twee is mijn favorietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Allebei leuk, al vind ik 2 leuk door die boeven en dat hotel.
jep, maar ik eet nu erwtensoep, so I'm heppiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg al bijna trek in boerenkool enzo
O wacht de boeven zaten ook in 1.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, nummer twee is mijn favorietDie ene scène dat hij een film opzet en doet alsof hij het zelf is, hihihi
Yay, wat leuk! En ook snel toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
Yeuh! Mijn 1e kaart is aangekomen in Amerika![]()
![]()
![]()
Hier haar reactie: "Thanks - cute card with the dog & cat!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
Yeuh! Mijn 1e kaart is aangekomen in Amerika![]()
![]()
![]()
Ja, maar in film twee zijn ze genialer! Daar zit toch ook die scène in dat hij zo'n hele kast over zich heen krijgt met allemaal verf. En dat ze worden vastgeniet ofzo. Hihihihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O wacht de boeven zaten ook in 1.Ja en dat hij fragmenten van zijn vader's stem gebruikt om het hotel in te komen. En die oude man in dat speelgoed paleis.
Daar ben ik trouwens geweest, was niet zo impressive als in de film.
En die stenen op zijn kop, en die spijker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar in film twee zijn ze genialer! Daar zit toch ook die scène in dat hij zo'n hele kast over zich heen krijgt met allemaal verf. En dat ze worden vastgeniet ofzo. Hihihihi
Dus je bent een beetje met ons allemaal in bad geweest?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben net lekker in bad geweest met één van de bruisballen die ik cadeau had gekregen van alle ESF Landal meeters!
Woot 7 dagenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier haar reactie: "Thanks - cute card with the dog & cat!"
7 dagen Pisces.
Zelfs IK vind die wel redelijk leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
It's a quarter after one
I'm a little drunk
And I need you now
Dat is toch ook met die plee vol benzine en dat die ene dan de fik in gaat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O wacht de boeven zaten ook in 1.Ja en dat hij fragmenten van zijn vader's stem gebruikt om het hotel in te komen. En die oude man in dat speelgoed paleis.
Daar ben ik trouwens geweest, was niet zo impressive als in de film.
Hihihi. En ook iets met een trap staat me bij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die stenen op zijn kop, en die spijker.
Destine ken ik alleen dat ene liedje van. Maar het is een beetje een eenheidsworst samen met Silent Express enzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfs IK vind die wel redelijk leuk.
En wat vinden jullie hier van dan![]()
Het zou leuk zijn als ze mijn kaart nog inscant.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woot 7 dagen![]()
En leuk dat je ze kaartje cute vond
Ik heb best een vol kaartje geschreven, ben heel benieuwd naar haar reactie
Ik heb ook nog niets gehoord.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woot 7 dagen![]()
En leuk dat je ze kaartje cute vond
Ik heb best een vol kaartje geschreven, ben heel benieuwd naar haar reactie
Oh die ken ik niet. Ik had toen die EP en daar was eigenlijk alleen 'In Your Arms' redelijk van te pruimen. Dus toen afgeschreven, en toen zag ik ze tijdje terug live op Wantijpop, en waren ze best leuk. En ze hebben nu ook een echte CD uit. En tis allemaal qua sound en imago een beetje wannabe-USA, maar vind t wel redelijk leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Destine ken ik alleen dat ene liedje van. Maar het is een beetje een eenheidsworst samen met Silent Express enzo.
Ja, je krijgt er mail over.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niets gehoord.
Krijg je mail over toch?
*kijken gaat.
Hmmz, even denken waar ik het mee kan vergelijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfs IK vind die wel redelijk leuk.
En wat vinden jullie hier van dan![]()
Het is ook leuk hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet. Ik had toen die EP en daar was eigenlijk alleen 'In Your Arms' redelijk van te pruimen. Dus toen afgeschreven, en toen zag ik ze tijdje terug live op Wantijpop, en waren ze best leuk. En ze hebben nu ook een echte CD uit. En tis allemaal qua sound en imago een beetje wannabe-USA, maar vind t wel redelijk leuk
Good Charlotte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg er zo'n Good Charlotte gevoel bij LL, qua wat de doelgroep is
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Dat nummer van de 2e video ken ik, die vind ik wel geinig, de eerste is echt niet mijn ding. Doe mij dan maar iets wat je normaal wel eens plaatst LL
nieuwe zoeken op hyves?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
Dat meisje is/wordt heul niks voor mij![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben net lekker in bad geweest met één van de bruisballen die ik cadeau had gekregen van alle ESF Landal meeters!
What's up?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
Dat meisje is/wordt heul niks voor mij![]()
Niet veel, maar dat meisje is veel te populairquote:
Ik zie het toch al niet meer zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
Da's toch geen reden om het nu al op te geven pgr?
het is hoop ik niet alsof jij dan als 600ste aan de beurt bent toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet veel, maar dat meisje is veel te populair![]()
(bijna 600 vrienden op Hyves ook)
*ziet wel hoe het lopen gaat.
OMG, Zwabberquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is hoop ik niet alsof jij dan als 600ste aan de beurt bent toch?
zo niet, dan is er toch niets aan de hand
Heeft ze harige oksels?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie het toch al niet meer zitten![]()
*ziet wel hoe het loopt zaterdag
Misschien moet je je posts van een paar dagen geleden eens teruglezen. Geeft je wellicht weer inspiratie, je zag haar echt zitten toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie het toch al niet meer zitten![]()
*ziet wel hoe het loopt zaterdag
Eet, plast en knuft alsof er niks aan de hand is.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eet, plast en knuft alsof er niks aan de hand is.
Satsu is een leuke naam.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat fijn Catquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed ID.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je je posts van een paar dagen geleden eens teruglezen. Geeft je wellicht weer inspiratie, je zag haar echt zitten toch?
quote:
quote:
quote:
Ja, maar ik vind het typisch iets voor Zwabberquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, das cyanide & happines. Zwabber plaatst hem alleen maar.
het gebeurt vaker dat mensen denken dat ik die stripjes gemaakt heb als ik ze laat zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, das cyanide & happines. Zwabber plaatst hem alleen maar.
jaaaaa, die kat is awesomequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
Deze vind ik zo liev en eng tegelijk.Zo kijkt mijn kat ook soms, zo'n pedolook.
![]()
Wat voor lookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
Deze vind ik zo liev en eng tegelijk.Zo kijkt mijn kat ook soms, zo'n pedolook.
![]()
De humor denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gebeurt vaker dat mensen denken dat ik die stripjes gemaakt heb als ik ze laat zien
of dat ligt aan de infantiele humor of de crappy tekenstijl weet ik niet
Die ogen. Starende ogen.quote:
Ja. Die.quote:
Oh meteen ook even kijkenquote:
Oh ik ken het verhaal wel ja? Die had ze toen geblurred en was door Interpol unblurred ofzo? Maar ik kan me geen gezicht voor me halen neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Die.En kunnen jullie die pedo nog, die toen zijn foto's anders had gemaakt met photoshop om niet te worden herkend? Die ook.
Ik wil ook zo'n wapen als ik groot ben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
http://www.activeboard.co(...)p=3&topicID=35778276
Foto's van en drugsinvalletje ergens in Mexico.
Ja die. Kan ook geen pic vinden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik ken het verhaal wel ja? Die had ze toen geblurred en was door Interpol unblurred ofzo? Maar ik kan me geen gezicht voor me halen nee
WTF die stapel geld. Dagobert woont daarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
http://www.activeboard.co(...)p=3&topicID=35778276
Foto's van en drugsinvalletje ergens in Mexico.
Die enorme hoeveelheid contanten vond ik inderdaad nog indrukwekkender als al die wapens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF die stapel geld. Dagobert woont daar
Dagdag pgr.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik Vertrek begint.
*gaat kijken
Tot morgen
ik denk dat de happertjes wel de leukste zijn (omdat haphap)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
Zwabber, wat voor vleesetende planten heb jij?
En wat is een leuke om mee te beginnen?
Okquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat de happertjes wel de leukste zijn (omdat haphap)
ik heb staande kelken (sarracenia) hangende kelken (nephentes) en de happertjes (dionaea muscipula)
lach maar, ik word er toch een beetje bang vanquote:
quote:
waaaarom?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lach maar, ik word er toch een beetje bang van
Ciaoquote:
druk met lerenquote:
Spannend, wat studeer jij eigenlijk? Of heb je dat al eens verteld?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
druk met leren
Morgen eerste tentamen![]()
Pedagogische wetenschappenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Spannend, wat studeer jij eigenlijk? Of heb je dat al eens verteld?
Denk steeds dat het woensdag isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
druk met leren
Morgen eerste tentamen![]()
we have cookiesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
tombo, waarom ben je bang voor mij
come to the dark side
Dark side?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
tombo, waarom ben je bang voor mij
come to the dark side
Oh, in dat gevalquote:
oeh, en je bent je er van bewust dat die "bachelor" die je krijgt een diploma is en geen man?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pedagogische wetenschappen
En het is mn eerste tentamen van mn laatste twee
Als ik die twee haal dan heb ik mn bachelor
WHUT!?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh, en je bent je er van bewust dat die "bachelor" die je krijgt een diploma is en geen man?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh, en je bent je er van bewust dat die "bachelor" die je krijgt een diploma is en geen man?
Oh, wat leuk! Succesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pedagogische wetenschappen
En het is mn eerste tentamen van mn laatste twee
Als ik die twee haal dan heb ik mn bachelor
[..]
Hebben ze je dat niet verteld? Het is een stukje papier, en met wat geluk een titel. Maar geen man van vlees en bloedquote:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben ze je dat niet verteld? Het is een stukje papier, en met wat geluk een titel. Maar geen man van vlees en bloed
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga hard voor je duimen morgen Tombo, was het om 13:00?
[..]
Kan je een baan mee krijgen als je geluk hebt. Moet je nog meer werken, en meer stress. Word je nog sneller en grijs en oud. En heb je minder tijd over om een leuke vent te vinden.quote:
Oh ja? hmmquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als je een bachelor hebt kun je een boel geld aan je baas vragen.
Vragen kan altijd tochquote:
Hihihiquote:
Bikkertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vragen kan altijd toch![]()
Ik las net toen ik een linkje zocht voor die post in reactie op PGR over studie dat er een nieuwe Bachelor titel is, maar die is heel stom![]()
"Bachelor of Information and Communication Technology"
Dan ben je BICT
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je een baan mee krijgen als je geluk hebt. Moet je nog meer werken, en meer stress. Word je nog sneller en grijs en oud. En heb je minder tijd over om een leuke vent te vinden.
Bevalt je nieuwe stekkie nog steeds?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bikkertje
Vragen euhh ben net door mijn proeftijd
Jup heb het enorm druk en allemaal leuk werkquote:
Overal zijn minder leuke dingen, als de leuke dingen maar overheersen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup heb het enorm druk en allemaal leuk werk2 minder leuke dingen maar die stapelen zichzelf op
Tsk, misbruik maken van een kwetsbare vrouw.quote:
Hihi het worden er vast meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
MI-etje ik volg je reistopicwat een programma voor 8 dagen
Jup al zou een assistent dat probleem wel wegnemenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Overal zijn minder leuke dingen, als de leuke dingen maar overheersen.
Het lijkt niet of ze het erg vindquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tsk, misbruik maken van een kwetsbare vrouw.
Je krijgt er een hulpje bij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup al zou een assistent dat probleem wel wegnemen
Neequote:
Leuk Ml-etjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi het worden er vast meer
We hebben nu 5 dagen dit geboekt http://www.leserignanplage.com/index-NL.html
En dan door afhankelijk vh weer.
Leuk, lekker daar kijken hoe of watquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
Thankshet is daar best mooi en we willen eerst wat relaxen.
Dan even ergens kijken en dan weer relazen.
Jup keertje met de Mr's broer en schoonzus plus kids.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, lekker daar kijken hoe of watHeb je al vaker in zo'n chalet geslapen, is dat iets?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup keertje met de Mr's broer en schoonzus plus kids.
Prima hooren de bakker daar is echt
en de plaatsjes goed genoeg om ons 5 dagen te vermaken als het echt geen weer is.
croissants en vers stokbroodquote:
Je mag binnenkomen hoor, je hoeft niet buiten te blijven staanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel kijkt door de luikjes naar binnen en schreeuwt: GOEDEMORGEN LOVELESS85!!!
Ook goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe mij maar een beker thee.... zonder suiker
Hard?quote:
Ja die is al best wel ffies op de radio toch? Ik vond 'm eerst niks, maar na een paar keer gehoord te hebben istie wel okayquote:
Dat mag je zelf uitpersen hoorquote:
Oh, op Sky Radio en Q Music hebben ze 'm nog niet ontdekt danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die is al best wel ffies op de radio toch? Ik vond 'm eerst niks, maar na een paar keer gehoord te hebben istie wel okay
* wacht op Greys *quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:37 schreef Cat22 het volgende:
*gaat aan ontbijttafel zitten*
Wat heb je het weer gezellig gedekt Tombola.
Bij de Plus kan je tegenwoordig zelf verse Jus d'orange tappenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat mag je zelf uitpersen hoor
Q welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, op Sky Radio en Q Music hebben ze 'm nog niet ontdekt dan![]()
Ik moest even giechelen
ja ik luister op werk nu meestal gewoon naar Spotify en daar heb je dan een top 100 van de meest beluisterde tracks wereldwijd, daar staattie ook op #8quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, op Sky Radio en Q Music hebben ze 'm nog niet ontdekt dan![]()
Ik moest even giechelen
Ll begon ermee realiseer ik me ineens!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:39 schreef Goodbye het volgende:
OH NOES! Gaan we weer online eten met z'n allen?Tot na het ontbijt!
Hmmmm.... weer een afvaller aan de ontbijttafel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll begon ermee realiseer ik me ineens!
* van stoel valt *
quote:
En ik ontbijt doordeweeks nooitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... weer een afvaller aan de ontbijttafel.
Ja, ik ga off want ik wil nog even het een en ander doornemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... weer een afvaller aan de ontbijttafel.
Succes straks Tombeebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga off want ik wil nog even het een en ander doornemen
Tot vanmiddag ofzo!
Wat zeur je dan om eieren?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
[..]
En ik ontbijt doordeweeks nooit
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze wilde eten
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het over kippeneieren ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar wat ga je er nou mee doen dan?quote:
Op de grond gooien en kapot stampenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wat ga je er nou mee doen dan?
Jeeej.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:49 schreef tombolafan het volgende:
Even jubelen:
Morgen heb ik dus ook een tentamen, en daar hoort een casus-thuismaak-opdracht bij. Die krijg je online en moet je inleveren op de dag van het tentamen. Maar hij stond maar niet online... Dus ik in de stress, gemaild naar die mevrouw, krijg ik terug: "Volgens mijn administratie heb je die opdracht al gehaald, dus hoef je die niet te herkansen"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik nog een keer kijken; staan de cijfers van 2008/2009 er ook nogDaar keek ik dus (en ik was al ZO teleurgesteld dat ik die huiswerkopdracht niet gehaald had, want daar had ik heel erg mn best op gedaan)
Dusssssssssssss![]()
![]()
![]()
klusje minder
Alleen dat thuismaak-casus-ding niet. Maar morgen is MC dus kan ik in principe de dag erna kijken hoeveel ik goed heb, en weet ik al een beetje hoe en wat. De casus moet je altijd een week of 4 wachten voor je uitslag krijgtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jeeej.![]()
Maar moet je nu dus dat hele tentamen morgen niet meer doen? Of alleen de thuismaak-casus-ding
Okee nou relaxt, ben je ook wat sneller uit de stress.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen dat thuismaak-casus-ding niet. Maar morgen is MC dus kan ik in principe de dag erna kijken hoeveel ik goed heb, en weet ik al een beetje hoe en wat. De casus moet je altijd een week of 4 wachten voor je uitslag krijgt
Noes, online eten en drinkenquote:
Licht of wat zwaarder?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik was ook al gevlucht Greys![]()
Heeft iemand een lekker idee voor een lunch?Ga zo boodschappen doen!
Maakt niet uit, ik sta open voor ideeënquote:
Warm broodje geitenkaas?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik sta open voor ideeën
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Warm broodje geitenkaas?![]()
Met wat honing en walnoten erop misschien rucola erbij.
Je kunt ook brie doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik koop alleen nooit geitenkaas in de winkel?
Brie vind ik fiessssquote:
Wacht even, welke super ga je? Want de gemiddelde supermarkt heeft echt wel geitenkaas.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Brie vind ik fiessss. Ach, ik loop straks wel even rond in de supermarkt, komt wel goed
Jaaaaa, dat weet ik welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wacht even, welke super ga je? Want de gemiddelde supermarkt heeft echt wel geitenkaas.
Oh, gewoon bij de kaas enzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
Bij de Appie hebben ze zo'n mooi klein rondje 'geitenkaas-met-honing'.
Dan zit de honing er al door ookMaar wel nog wat extra op doen.
Of gewoon een lekker vers bruin pistoletje met rosbief ofzo
Jup die is heel ergquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, gewoon bij de kaas enzo?![]()
En dat laatste heb ik gister al gegeten![]()
Ja bij ons bij de Appie ligt dat bij de kaasafdeling idd. Witte rondjes, plat, ongeveer 1,5 centimeter dik en 10 cm in doorsnee ongeveerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, gewoon bij de kaas enzo?![]()
En dat laatste heb ik gister al gegeten![]()
Oh die liggen al een tijdje bij de Appie ja. Gewoon bij de verse kaas/vleeswaren/tapas afdeling zeg maarquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
En dan staat er op het etiketje dus 'met honing'.
En je hebt ze ook zonder honing. En die zijn brrrrrrrrVind ik
Meng, daar heb je lekkere shit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:36 schreef Goodbye het volgende:
Ah, handig dat plaatje!![]()
Ik kijk bijna nooit bij de kaasafdeling
Die zonder honing gebruik ik tegenwoordig als feta vervanger nu ze geen stukken feta meer hebben. Erg lekker danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
En dan staat er op het etiketje dus 'met honing'.
En je hebt ze ook zonder honing. En die zijn brrrrrrrrVind ik
Hebben ze dat niet meer bij de Appie?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zonder honing gebruik ik tegenwoordig als feta vervanger nu ze geen stukken feta meer hebben. Erg lekker dan
Al1 nog in olie, blokjes dan wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet meer bij de Appie?
quote:
Nee, naar fuckin Leiderdorp om mijn vriendin daar naar het ziekenhuis te brengen. Die had kiespijn en nu was ze gister bij tandarts en moet met spoed haar verstandkies eruit. Maar mooi niet dat op korte termijn hier ergens plek was, dus nu moeten we naar Leiderdorpquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga je iets speciaals doen? Gewoon lekker slapen
Ja, boodschappen doen ging wel moeizaam.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:37 schreef Cat22 het volgende:
Als je er nog bent: succes dadelijk Tombo!![]()
Voel je je weer beter pgr?
leukquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, boodschappen doen ging wel moeizaam.
Maar daarna nog naar 2 andere winkels geweest, en dat ging redelijk.
Thnx for asking![]()
Zwabbert waar zit je?! KIJK:
(moet hij in een groter potje?)
[ afbeelding ]
Ja, regenwater.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
leuk
je weet dat hij geen kraanwater mag he?
enne... Vleesetende Planten Topic #8, Waar de plant de kat gaat eten
staan ook veel tips in die hele mooie OP
Oh kut, failquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
en potgrond is vrij dodelijk voor je plantje
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh kut, fail![]()
Heb hem net omgepot, en de helft van de turf eruit gegooid.
En er potgrond in gegooid.
*gaat turf uit de vuilnisbak vissen.
Het is nou wel meer turf dan potgrond dan erin zit.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:48 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, trouwens Zwabber.
Dat plantje dat ik gekocht heb zit toch al in potgrond?
Kan potgrond geen kwaad?
Want ik las in dat topic dat je een combo van zand en turf moet gebruiken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
en potgrond is vrij dodelijk voor je plantje
2 minuten is te lang voor je?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is nou wel meer turf dan potgrond dan erin zit.
Hopen maar dat hij het overleefd
Gaan ze van wat potgrond ook al dood?
Had je maar eerder antwoord moeten geven![]()
Succes!quote:
Die jongen zit uit pure verveling dit topic iedere 10 seconden te F5'en, dus jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
2 minuten is te lang voor je?
Ow ja, dawast.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die jongen zit uit pure verveling dit topic iedere 10 seconden te F5'en, dus ja
Mijn Hiefs is dead.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil jij geen Heifs vriendjes met hem worden?
Ja, ik wou het plantje graag in een nieuw binnenpotje doen en in een buitenpotje zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
2 minuten is te lang voor je?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil jij geen Heifs vriendjes met hem worden?
Wel met campingmeisjah?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*Ik wil heul niet met jou tongen
Met jou zeker?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet? Dam gaat ze het straks met een ander doen
Waarom in godsnaam met mij? Ik ken dat hele kind niet, ik kom nooit op die camping, en al kon ik haar wel was ze flink wat jaartjes te jong. En ik ben al voorzienquote:
nee, wel wat het bij mij is gewordenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Weten we al wat het geworden is als lunch bij Goodbye?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam met mij? Ik ken dat hele kind niet, ik kom nooit op die camping, en al kon ik haar wel was ze flink wat jaartjes te jong. En ik ben al voorzien
Patat zou het worden he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nee, wel wat het bij mij is geworden
Joahquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Patat zou het worden he?
Ladaaaaaaazjuh?
Ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Weten we al wat het geworden is als lunch bij Goodbye?
Je zit haar toch op Hyves te stalken, dan WIL je haar toch kennen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
1. Ik ken haar ook niet.
2. Ik kom ook bijna nooit op die camping.
3. Voor mij is ze niet te jong.
4. En waarvan voorzien?
whehequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zit haar toch op Hyves te stalken, dan WIL je haar toch kennen.
Voorzien van zo'n vrouwmensch
Doe je goed jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben wel goed bezig vandaag.
Eerst boodschappen doen.
Was gedaan en nu in de droger gestopt.
En nu ga ik aan de website werken.
Ik heb geen brie op. Patatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaarom gaat het godsamme iedere keer als ik terug lees over goddelijke broodjes brie/geitenkaas/hong en dat soort dingen.
Zit je goftedomme met je bammetje kaas die om half 8 al besmeerd is
Ja en wat is het nou geworden?quote:
Ze vind zichzelf zo lekker dat ze hapje 'Ik' heeft genomen maak ik er uit opquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en wat is het nou geworden?
Of nee, wacht ff tot Ing haar ogen dicht heeft
Dat was de grapquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees de vraag eens en daarna mijn antwoord. Begrijpend lezen enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze vind zichzelf zo lekker dat ze hapje 'Ik' heeft genomen maak ik er uit op
De vraag is of we al weten wat je lunch is geworden, en dan zeg jij 'ik'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lees de vraag eens en daarna mijn antwoord. Begrijpend lezen enzo
Gooi je die soep straks toch nog ff in de magnetron?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was de grap![]()
Maareh, het is filet americain met uitjes geworden, op een bruin pistoletje en twee crackers![]()
En verse sinaasappelsap![]()
En ik had ook nog kippensoep gekocht, maar ik zit al vol.
Over een kwartier mag je losquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, gegroet dan maar weerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was de grap![]()
Maareh, het is filet americain met uitjes geworden, op een bruin pistoletje en twee crackers![]()
En verse sinaasappelsap![]()
En ik had ook nog kippensoep gekocht, maar ik zit al vol.
Dat geeft zo'n rommelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Gooi je die soep straks toch nog ff in de magnetron?
Wat voor thee heb jij dan dat ie goddelijk is?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over een kwartier mag je los![]()
* neemt nog een goddelijk slokje thee
quote:
Gewoon, zo'n geel zakje van de Appie..... Ceylon ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat voor thee heb jij dan dat ie goddelijk is?
Daar is toch weinig goddelijks aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon, zo'n geel zakje van de Appie..... Ceylon ofzo?
Nou ja, tis iig vocht
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De vraag is of we al weten wat je lunch is geworden, en dan zeg jij 'ik'
Het was ook een garpjuhquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar is toch weinig goddelijks aan.
Ik dacht dat je een heel apart soort thee had, speciaal door kleine vietnamese kinderhandjes geplukt uit de meest onherbergzame regenwouden die het land rijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |