Je snapt toch wat er staat op de site van LL? Wat moeten wij daar nog aan toevoegen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:32 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
lekker interesant...
je begrijpt toch wat ik wil weten.
Iemand hier wel iets nuttigs over te melden? mijn dank is groot
'wij' ?? nee nee, mensen die er wel wat van af weten.!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je snapt toch wat er staat op de site van LL? Wat moeten wij daar nog aan toevoegen?
Hoe kom jij erbij dat ik er niets vanaf weet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:42 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
[..]
'wij' ?? nee nee, mensen die er wel wat van af weten.!
Omdat je dan wel had geschreven: het klopt wat er op de site staat, er rijden geen bussen buiten deze tijden. Hadden we helemaal klaar geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ik er niets vanaf weet?
Duur ritje dan, het is nog wel een eindje met de auto vanaf het station, vooral met alle tractors en zo die je haar hebtquote:
Om twee uur 's-nachtsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:07 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Duur ritje dan, het is nog wel een eindje met de auto vanaf het station, vooral met alle tractors en zo die je haar hebt
Je snapt welquote:
Dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:43 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Je snapt wel![]()
En boeren beginnen vroeg he, met melken
Volgens mij rijden er om die tijd helemaal gee taxi's meer daar in de buurt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |