Ik vond dit hele seizoen maar matig vergeleken bij de rest.quote:
Omdat eerst een serie was die lekker wegkeek vanwege alles wat ze meemaakten. Feestjes, golfen in hun achtertuin, auto's kopen, alle chille beginscenes waarbij ze of in een restaurant zitten te eten of ontbijten in huis, alle grappen etc.quote:
Wat hij zegt, uiteraard in erbarmelijk Nederlands. Eerst was het de ultieme feelgoodserie, nu is het verworden tot een verkapte dramaserie. Het was juist dat relaxte wat de serie zo tof maakte. Nu zijn ze (Vince voorop) verworden tot een stelletje jankende bitches.quote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Omdat eerst een serie was die lekker wegkeek vanwege alles wat ze meemaakten. Feestjes, golfen in hun achtertuin, auto's kopen, alle chille beginscenes waarbij ze of in een restaurant zitten te eten of ontbijten in huis, alle grappen etc.
Nu is het meer een dramaserie, terwijl ik anders altijd dat zomergevoel kreeg bij het kijken naar Entourage.
Ik mis jequote:Op zondag 26 september 2010 17:19 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat hij zegt, uiteraard in erbarmelijk Nederlands. Eerst was het de ultieme feelgoodserie, nu is het verworden tot een verkapte dramaserie. Het was juist dat relaxte wat de serie zo tof maakte. Nu zijn ze (Vince voorop) verworden tot een stelletje jankende bitches.
quote:
Niet dat ik het wil verpesten voor jequote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vond dit hele seizoen maar matig vergeleken bij de rest.
Tering zegquote:
Dat was een scene na de aftiteling van de laatste ep van seizoen 6.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:03 schreef Stefan het volgende:
Zit net deze compilatie te kijken, maar de laatste scene kan ik me niet herinneren.
bedoel meer dat S6 allerlei losse verhaaltjes per aflevering had en dat er geen achterliggend verhaal wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef Houniet het volgende:
Er is nooit een verhaal geweest, nouja..
BAM film maken
Film gaat niet door, of Vinnie wilde niet
Film gaat weer wel door
Film kan niet meer doorgaan
Film gaat via via via toch weer door
BAM, succes en weer al het geld opmaken
Eigenlijk vond ik dat best fijn, dunne verhaallijn en elke aflevering leuke verhaaltjes, zoals ik al eerder zei: dagje naar the valley, dagje paddo's in de woestijn, cannes, vegas, etc...quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
bedoel meer dat S6 allerlei losse verhaaltjes per aflevering had en dat er geen achterliggend verhaal was
dat waren idd geweldige afleveringen, maar daar gingen ze wel voor een reden heenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik dat best fijn, dunne verhaallijn en elke aflevering leuke verhaaltjes, zoals ik al eerder zei: dagje naar the valley, dagje paddo's in de woestijn, cannes, vegas, etc...
Ja een dunne verhaallijn die ze elke week een avontuur brengtquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat waren idd geweldige afleveringen, maar daar gingen ze wel voor een reden heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |