Ja, dat was met die postaantallen ook. Die waren ook niet echt weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
N
[..]
Nouja, ik zie het niet meer.
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat was met die postaantallen ook. Die waren ook niet echt weg.
Ja, nu heeft Oussama niks te doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.
Ik denk niet dat ze die moeite doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
Misschien gebeurt nu het VBL-scenario wel! Dat alle KLB'ers boos worden en niet meer willen posten in KLB en www.klbforum.nl gaan oprichten
!
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.quote:
Nee. Gewoon neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
Misschien gebeurt nu het VBL-scenario wel! Dat alle KLB'ers boos worden en niet meer willen posten in KLB en www.klbforum.nl gaan oprichten
!
Ene met een relatief luide bass?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.
Wonderwall met een DIKKE VETTUUUH BASS eronder?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ene met een relatief luide bass?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wonderwall met een DIKKE VETTUUUH BASS eronder?
Speakerwall is het dan hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ene met een relatief luide bass?
Nee. Het heet, Put This on YouTube.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goeden nummerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Nee. Het heet, Put This on YouTube.
Best wel triest eigenlijk.quote:
Ja,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |