ach.. JIJ kent jezelf het beste..quote:
van wat??quote:
topicchangerequest?quote:
2 uur sporten, door heel den haag fietsen en dan ook nog een stuk lopen en nu eindelijk thuis.quote:
ohh.. mbt je onderschrift.. doe maar niet.. het is al zo druk op de noordzee met boten.. daar kunnen al die goudzoekers ECHT niet bijquote:
Ik had mijn helmpje afquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:20 schreef Lovechild het volgende:
Als je een harnas aanhebt, is het heus niet te zien of je al dan niet buitengewoon aantrekkelijk bent heur.
ohh een koop huis??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Huisje is leuk
Moet alleen wel iets gedaan worden aan de toilet/douche.....vind het verschrikkelijk als die samen in een klein hokje zitten. Dat je bijna op het toiletzittend kand douchen zeg maar
En ik moet morgen ff met mn geldmannetje praten of ik het uberhaupt kan betalen inclusief een 8000 verbouwingskosten dingetje. Zal wel moeilijk worden.
Dit dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh een koop huis??
in welke buurt heb je gekeken??
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:35 schreef MissMSX het volgende:
Om de TT wat op te leuken: http://riddervanzwijndrecht.hyves.nl/?&pageid=3DCISOTY5FS4K4KWW
Geuzenkwartier.....niet mijn eerste keus. Maar redelijk rustige straat, benedenwoninkje met tuintje. En mn aannemer-oom heeft ff gekeken naar de mogelijkheden om de douche/toilet uit elkaar te halen en iets grotere badkamer te maken. Dat kon weer gemakkelijk door een loos stuk gang. Snapte er geen hol van, maar na een tekening ging er eindelijk een lampje brandenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh een koop huis??
in welke buurt heb je gekeken??
Kijk, dat is prettig kersen etenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:15 schreef tuintegel het volgende:
Mijn laptop is terugen hij doet het perfect
Leuk! Ik hoop dat alles gaat lukken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Geuzenkwartier.....niet mijn eerste keus. Maar redelijk rustige straat, benedenwoninkje met tuintje. En mn aannemer-oom heeft ff gekeken naar de mogelijkheden om de douche/toilet uit elkaar te halen en iets grotere badkamer te maken. Dat kon weer gemakkelijk door een loos stuk gang. Snapte er geen hol van, maar na een tekening ging er eindelijk een lampje brandenEn in de toekomst zou ik in de tuin ook een uitbouw kunnen zetten om een grotere slaapkamer te creeren (dies nu precies zo groot als een tweepersoonsbed). Maar eerst dus maar eens kijken of ik genoeg los krijg om het te kopen, dan of er nog wat extra's inzit om die douche/toilet op te lossen en als dat geregeld is sparen voor een uitbouw
Of tegen die tijd weer een nieuw huis
welles , dat heet daar plaats tvpquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:43 schreef Marvelous het volgende:
er zit geen topic volg knopje op de mobiele versie
Lekker uitslapenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:30 schreef tuintegel het volgende:
Het is al weekendmaar voor mini vanaf morgenmiddag ook
Ik ga dit keer niet mijn weekend verslapenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lekker uitslapenGa je nog wat leuks doen met mini?
Ik heb ook geen plannen, iets zei me dat ik zaterdag wat had maar ik kan er echt niet opkomen wat het nou zou zijn....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga dit keer niet mijn weekend verslapen, met de zomervakantie was dat nog weleens leuk maar nu niet meer
. Geen idee , even rustig aan denk ik . We hebben de hele zomer genoeg leuke dingen gedaan .
Nu is het weer tijd voor regelmaat en ritme.
Nee, tenzij jij zin hebt natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:49 schreef tuintegel het volgende:
geen etentje in ieder geval. of gaat het toch door?
Zombiesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb altijd honger dus etentjes zijn altijd leuk.ikheb alleen al wat
.
Ik ben echt de meest debiele zombiefilm ooit aan het kijkenSurvival of the dead ..
Rijswijk!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga lekker naar Rijswijk. Ben dat Den Haag helemaal zat.
weer heel erg blond van mij!!! Las er overheenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
welles , dat heet daar plaats tvp
Weer? Jij hebt nooit blonde acties tochquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef Marvelous het volgende:
[..]
weer heel erg blond van mij!!! Las er overheen
Nou volgens mij lees ik er ook overheen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef Marvelous het volgende:
[..]
weer heel erg blond van mij!!! Las er overheen
Wat lief van je!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:08 schreef SolidasRock het volgende:
mogguh! Gisteren huisje vaarwel gezegd en sleutels ingeleverd. Vandaag komt nieuwe vloerbekleding van bijna alle ruimtes. Prinsesje zal straks wakker worden en haar voetjes op tapyt kunnen leggen zonder te roepen dat het koud aanvoelt.
Ik was om half zeven wakker maar ben net pas weer thuisquote:
Das waar ook... i forgotquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik was om half zeven wakker maar ben net pas weer thuis, Zodra scholen weer begonnen zijn is uitslapen er niet meer bij
Het zou vervelend zijn als ik het vergeetquote:
Dat is zeker niet jouw jaar.... maar dit zal een hoop teringzooi gaan geven ben ik bang.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het zou vervelend zijn als ik het vergeet. Dit is trouwens geloof ik niet mijn jaar
, nu heb ik weer een lekkage van de douche naar mijn woonkamerplafond ... dat wordt binnenkort in een puinhoop zitten ben ik bang
Nee , maar ik denk dat we erin gaan via de woonkamer, plafond platen eruit , kijken wat er aan de hand is , repareren en nieuwe plafondplaten erin ,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is zeker niet jouw jaar.... maar dit zal een hoop teringzooi gaan geven ben ik bang.
Onlangs nog verbouwd in de badkamer?
hahahaha je vader zal blij zijn met jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:06 schreef tuintegel het volgende:
I know ... het zijn ook hele lichte plekken dus ik denk dat ik er redelijk bijtijds bij ben (weet niet hoe het er tussen de vloeren uitziet natuurlijk) . Mocht het te erg zijn , dan roep ik gewoon: Nou pap, tot over een week he!
Ach jij bent ook handig dus het zal wel goed komen. Als ik lekkage heb zal ik toch echt iemand moeten laten komen... zie jij "W" al klussen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:19 schreef tuintegel het volgende:
Het komt er toch op neer dat. Ik hem ga helpenof het moet te zwaar worden
.
Man dat kan ik echt héél goed. Koffie opdrinken overigens ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Koffie zetten en niet in de weg lopen is ook een soort van helpen.
Das niks voor mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Koffie zetten en niet in de weg lopen is ook een soort van helpen.
Ik denk dat er in R&P een paar users rondlopen die een moord zouden doen voor die capaciteitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Man dat kan ik echt héél goed. Koffie opdrinken overigens ook.
Mijn vrienden zeggen ook altijd; 'jij kan niks'.... en daar hebben ze gelijk in. Ik ben altijd aanwezig voor de gezelligheid ipv mijn handjes.
Koffie drinken en goed gezelschap zijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat er in R&P een paar users rondlopen die een moord zouden doen voor die capaciteit
In de volksmond ook wel een klus genoemdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat er in R&P een paar users rondlopen die een moord zouden doen voor die capaciteit
Ja, da's verplicht tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:04 schreef Atreidez het volgende:
Misschien is het iets kleins, een wijkend kitrandje ofzo? Moet er wel snel bij zijn, anders zit straks alles onder de schimmel
Ik had net een knakker hier voor geisercontrole, krijg ik gewoon een gratis koolmonoxide melder van zeToch weer mooi meegenomen.
Kan je zijn gegevens en kosten PMen ik zoek iemand voor de CVquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:04 schreef Atreidez het volgende:
Misschien is het iets kleins, een wijkend kitrandje ofzo? Moet er wel snel bij zijn, anders zit straks alles onder de schimmel
Ik had net een knakker hier voor geisercontrole, krijg ik gewoon een gratis koolmonoxide melder van zeToch weer mooi meegenomen.
Verplicht? ik heb wel een rookmelder (ligt alleen nog in de kast..)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, da's verplicht tegenwoordig.
De dag dat we terugwaren van vakantie moest er een monteur komen bij ons en liet er ook eentje achter. Blijft alleen niet plakken op de plek waar het moest van die knakker
Ze moeten er verplicht eentje achterlaten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Verplicht? ik heb wel een rookmelder (ligt alleen nog in de kast..)
Piepte dat ding niet om je te waarschuwen dat z'n batterij leeg was?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De mijne heb ik defect gemaakt omdat hij niet stopte met piepen.... die gaat het echt nooit meer doen. Maar technisch gezien hangt hij nog in mijn huis.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Koffie drinken en goed gezelschap zijn?
on Atreidez?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel een klus genoemd
Sorry schat, het was iemand van Tempus, het is een huurgeiserquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kan je zijn gegevens en kosten PMen ik zoek iemand voor de CV
Ja ,..nou ... hij ging piepen door mijn olielampje (ja RB is een noob) en daarna wou hij niet meer stoppen. Dus batterij eruit...blijft piepen. Nieuwe batterij erin...blijft piepen. Batterij andersom erin..blijft piepen.... nou dan moet ie dus dood! en zo geschiedde.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Piepte dat ding niet om je te waarschuwen dat z'n batterij leeg was?
Dus planet of the Apes is niet bij jou opgenomen?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus planet of the Apes is niet bij jou opgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Film niet gezien nog zeker?
Where facts are few, experts are many.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]NeuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Film niet gezien nog zeker?![]()
Ik heb er geen meerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:33 schreef tuintegel het volgende:
Waarom hebben jullie een werkster , stiekem wil ik dat ook
ik heb ook geen werkster.. kan het net niet betalen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:33 schreef tuintegel het volgende:
Waarom hebben jullie een werkster , stiekem wil ik dat ook
Op de Westduinweg ook! Arm beessie.quote:Ree gewond bij aanrijding
Een 32-jarige Hagenaar reed in de nacht van donderdag 19 op vrijdag 20 augustus op de Westduinweg toen plotseling een ree de weg overstak. De automobilist kon het dier niet ontwijken en reed het aan. Het dier kwam onder de auto terecht maar leefde nog. De dierenambulance heeft de ree onder de auto vandaan gehaald en naar een dierenarts gebracht. Het diertje leek weinig aan de aanrijding overgehouden te hebben. Voor alle zekerheid heeft het de nacht bij de dierenambulance doorgebracht. De automobilist kwam met de schrik vrij, zijn auto heeft slechts lichte schade.
Dude...lopen de Ree's ? (of hoe schrijf je dat?)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Dit is wel een ernstig WTF bericht:
[..]
Op de Westduinweg ook! Arm beessie.
Bambi'squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude...lopen de Ree's ? (of hoe schrijf je dat?)
Zo'n beest probeer je wel te ontwijken al heb ik met lessen geleerd dat wanneer er een kat of een eend oid oversteekt je moet doorrijden tenzij je de enige weggebruiker bent. Het klinkt hard en het is nog niet voorgekomen gelukkig.
mwah, 1 ochtend in de week is al snel 50 eur per week, dus per maand 200-250 eur..quote:
Je huurt een schoonmaker 5 uur per week? Woon je in een kasteel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah, 1 ochtend in de week is al snel 50 eur per week, dus per maand 200-250 eur..
ik ga liever uit eten ofzo
Ik heb een keer gehad dat ik langs het hofpark in Wateringen reed en toen steeg er een groep eenden op. Een van die eenden vloog niet snel genoeg omhoog waardoor het keihard TAK !! was....vloog hij vol met zijn pootjes tegen mijn lijst van de deur/raam (raam stond open). Ik denk dat meneer Duck veel pijn heeft gehad bij het landen.........quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bambi'sMaar idd doorrijden is idd wat geadviseerd wordt.....maar meestal is je eerste reactie toch ontwijken en dan zit je ineens in de berm of tegen een andere auto.
gewoon idd er dwars overheen ploegenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bambi'sMaar idd doorrijden is idd wat geadviseerd wordt.....maar meestal is je eerste reactie toch ontwijken en dan zit je ineens in de berm of tegen een andere auto.
of ze maakt er zo'n puinzooi vanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je huurt een schoonmaker 5 uur per week? Woon je in een kasteel?
nee hoor.. maar wat denk je dat zo'n miep doet?/ ( enjah misschien 4 uur , maar minder is het niet... )quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je huurt een schoonmaker 5 uur per week? Woon je in een kasteel?
Ik ben een net persoon ... ik zou niet elke ochtend een werkster nodig hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah, 1 ochtend in de week is al snel 50 eur per week, dus per maand 200-250 eur..
ik ga liever uit eten ofzo
Hier 3 uur per 2 weken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. maar wat denk je dat zo'n miep doet?/ ( enjah misschien 4 uur , maar minder is het niet... )
ze stofzuigt je huis ( dweilt evt " natte" ruimtes), maakt de toilet schoon, neemt het stof af..
( dit zou mij al 2 uur kosten..)
dan doet ze de maandelijkse klusjes, zoals het schoonmaken van bv de keuken, badkamer, oid
en er zijn de 2/3 maandelijkse dingen zoals de ramen etc..
minder dan 4 uur gaat je echt niet lukken hoor..
atreidez.. jij hebt een werkster, wat voert ze bij jjou allemaal uit?
Jij hebt toch geen schoonmaakster nodig? Maar er een willen is natuurlijk wat andersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben een net persoon ... ik zou niet elke ochtend een werkster nodig hebben. Eigenlijk helemaal niet zelfs als ik het zo bekijk om mij heen
(edit : alleen uk haar kamer is regelmatig een ontploffing). Maar als je een werkster voor 2 uur per week nodig hebt is het niet zo duur.
heb je zo'n goede werkster of zo'n klein huis??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hier 3 uur per 2 weken.
Afwas, schoonmaken alle kamers incl badkamer en toilet, strijken indien nodig, troep opruimen, vuilnis buiten zetten etc.
80m2quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je zo'n goede werkster of zo'n klein huis??
en doe mij haar gegevens!
Dat ligt helemaal aan het type kind.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen schoonmaakster nodig? Maar er een willen is natuurlijk wat anders
Ach nog even wachten tot mini iets ouders is en dan kun je haar dingetjes laten doen voor 'zakgeld'
Mmm bij mij werkte het altijd wel hoor maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik van kleins af aan met geld 'bezig ben geweest'. Ik deed echt alles voor geldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan het type kind.
Mijn oudste ruimt helemaal nergens voor op. Ja, tenzij we zeggen dat hij een Nintendo Ds krijgt als beloningVerder paai je hem dus nergens mee.
Echt WTFquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Dit is wel een ernstig WTF bericht:
[..]
Op de Westduinweg ook! Arm beessie.
60km?? fucking hell...doe je goed man.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:32 schreef Atreidez het volgende:
Werksters ruimen trouwens niet op.. althans, de mijne niet. Gaat hier puur om schoonmaakgedoe, dus ramen zemen, vloer moppen, tegels afdoen, enz.. Me rommel kan ik zelf wel opruimen, al doe ik dat meestal pas de dag voordat ze komt
Net 60km gefietst.. Was iets teveel van t goeie. Nu uitrusten in de tuin
[..]
Echt WTFGewoon hier om de hoek.. Zie regelmatig reeen als ik richting Katwijk rij door de duinen, maar richting Hoek v Holland nooit.
Ik vind wielrenners altijd zo eng dunquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben geen wielrenner, en ik rij ook niet met me dikke reet in te strakke broek heIk heb een city hybride, das een soort mountainbike met dunnere wielen en van lichter materiaal. Maar ik denk dat je wel tussen de 750 a 1000eu moet rekenen, ongeacht of je een racefiets of een andere goeie tourfiets wil.
Dus jij zegt niet doen?quote:
Oh ok, ik dacht dat je een racert was. Nou ik zat er aan te denken omdat ik wel wil fietsen maar mijn mountainbike is daar niet geschikt voor. Tenminste...niet voor langere stukken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben geen wielrenner, en ik rij ook niet met me dikke reet in te strakke broek heIk heb een city hybride, das een soort mountainbike met dunnere wielen en van lichter materiaal. Maar ik denk dat je wel tussen de 750 a 1000eu moet rekenen, ongeacht of je een racefiets of een andere goeie tourfiets wil.
De fiets is er wel geschikt voor, maar met die noppenbanden verspil je een hoop energie.. Gewoon een paar slicks er op en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh ok, ik dacht dat je een racert was. Nou ik zat er aan te denken omdat ik wel wil fietsen maar mijn mountainbike is daar niet geschikt voor. Tenminste...niet voor langere stukken.
Ik denk dat wanneer ik met jou ga dat jij mij uit de wind houdtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De fiets is er wel geschikt voor, maar met die noppenbanden verspil je een hoop energie.. Gewoon een paar slicks er op en gaan met die banaanIk zoek nog iemand om af en toe uit de wind te rijden!
Onder t mom van, zo dun willen we niet zijn heb ik maar een biertje opengetrokkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:12 schreef tuintegel het volgende:
Ik vind wielrenners altijd zo eng dun, dan liever een dikke reet
Ik vreet vanavond wel weer wat ijs weg hahaha en een Mac dit weekend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Onder t mom van, zo dun willen we niet zijn heb ik maar een biertje opengetrokken
He! niks mis met blond!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Of je bent druk aan het zoeken naar de sleutel, pakt een andere sleutel, gaat weg, komt 15 minuten later terug (met pizza) en komt dan tot de conclusie dat de sleutels die je zocht dus nog in het slot zitten :S Echt af en toe ben ik echt blond.
Ja want haar eigen sleutels zaten in het slot en ze had extra bij zichquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He! niks mis met blond!
(kon je wel je huis binnen dan??)
Dat dus....ik en iedereen kon het huis binnenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja want haar eigen sleutels zaten in het slot en ze had extra bij zich
Nah, dat heeft niks met blond zijn te maken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Of je bent druk aan het zoeken naar de sleutel, pakt een andere sleutel, gaat weg, komt 15 minuten later terug (met pizza) en komt dan tot de conclusie dat de sleutels die je zocht dus nog in het slot zitten :S Echt af en toe ben ik echt blond.
Mmm financieel kan ik wel iets maar van belastingaangiftes heb ik dan weer net totaal géén verstand. Ik doe dan ook nooit aangifte......quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
pff..
vorige maand het huisje gekocht en nu wil ik de voorlopige teruggave eens berekenen..
zegt dat ding dat ik maar 1000 euro terug krijg!daar klopt natuurlijk niks van.
bovendien is de woz waarde 20.000,- boven de koop prijs.. *zucht*
weet er iemand een belasting mannetje die me hierbij kan helpen??
mweh.. ik spam WGR al helemaal vol :pquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:35 schreef Atreidez het volgende:
Met een goed omschreven vraag in een niet te stomme situatie kan je in WGR best wel goede antwoorden krijgen
je doet toch wel belasting aangifte??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mmm financieel kan ik wel iets maar van belastingaangiftes heb ik dan weer net totaal géén verstand. Ik doe dan ook nooit aangifte......
Ik vul nooit wat in....werkgever draagt af en that's it.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je doet toch wel belasting aangifte??
dat IS verplicht.. toch??
Ik ben wel 1x zo 'dom' geweest om een T??biljet in te vullen omdat ik dacht dat ik wat terug zou krijgen. Dat bleek niet zo te zijn en had ik het niet doorgezet (was al paar jaar terug) en daar heb ik wel een klein beetje geouwehoer over gehad. Na wat telefoontjes heen en weer was dat geregeld en heb ik nooit meer wat vernomen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:41 schreef Atreidez het volgende:
Nee, is niet verplicht. Ik heb m ook al 12 jaar niet gedaan en nooit wat gehoord.
Nee, pizza van daarnaastquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:12 schreef Atreidez het volgende:
Pizza van La LanternaEet smakelijk!
En weer terugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:06 schreef Atreidez het volgende:
Have fun RB, en ben benieuwd naar de youtube links later
Ik deed dat ook nooit tot ik 1 keer iets moest betalen (paar honderd euro) en dat kon ik dan weer terugkrijgen van de belasting. Sindsdien ingevuld en elk jaar paar honderd teruggekregen terwijl ik geen auto heb of een koophuis. Ik riep ook altijd dat ik pas wat invul als ik een auto of koophuis heb. Als je elk jaar paar honderd terugkrijgt tikt dat lekker aan als je in 1 keer 5 belastingjaren indient. Afgelopen jaar was het 400 euro geloof ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mmm financieel kan ik wel iets maar van belastingaangiftes heb ik dan weer net totaal géén verstand. Ik doe dan ook nooit aangifte......
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:29 schreef Lovechild het volgende:
Oeh R_b, mag dat van je zus; haar kind zomaar op een openbaar forum op het internet zetten?
en terecht!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:44 schreef Lovechild het volgende:
Ah ja, als het op Youtube mag dan kan het![]()
Ik ben er echt onwijs zeikerig in. Als je (school, tante, zwemles, scouting) iets van mijn kind op internet wil zetten, dan moet je me om toestemming vragen. Hele grote kans dat ik gewoon toestemming geef. Maar op het moment dat je het doet zonder te vragen en ik ontdek het, dan hang ik gelijk aan de bel. Dan ga ik vragen om het te verwijderen.
Haha, thanks.quote:
Nee die denken vaak alleen aan hun zelf. Blije kindjes is goede reclame dus gebruiken ze alles zo maar als het hun uitkomt. Bij opticiens zie je dat ook regelmatig trouwens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, thanks.
Het wordt niet altijd begrepen hoor. De zwemvereniging vond het heel raar dat ik vroeg om de foto's eraf te halen. Ik vind het heel raar dat zo'n vereniging niet weet van portretrecht...
Dat..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:12 schreef Atreidez het volgende:
Ahw je neefjeKicke man! Hij heeft toch wel gewonnen zeker?
Dat was me wel belooft door het weermannetje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zou het vandaag trouwens niet heel erg mooi weer worden???
Of je ogen open doen tijdens het lopen? Doe je niet in je slaap een of andere vechtsport zonder dat je dat weet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat was me wel belooft door het weermannetje.
Sjeesh mn benen zien er ook uit alsof ik zwaar mishandeld wordt. Linkerkant litteken van het kofferincident, plus twee sfeervolle muggenbulten en twee kleine blauwe plekjes. Rechterkant ook muggenbeet, plus leuk uitziende plek waar ik door een teek gebeten ben (serieus hond heeft er nog geen enkele gehad en bij mij zit er een op mn been....ga ook mn nek insmeren met Frontline), mega blauwe dikke plek van het trekhaakincident en daaronder nog een mooie blauwe plek geen idee hoe ik daar aan kom.
Misschien toch iets beter gaan uitkijken waar ik loop
Mijn gevoel zegt ook dat we het niet droog gaan houdenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb door t weer (en een beetje door t verslapen) me plannen nu maar 2 uur vooruit geschoven, maar buienradar zegt zelfs nog dat er evt. een buitje kan vallen vanmiddag
Denk wel dat dat het is. Heb van die houten randen rond mn matras, plus een kast vlak naast mn bed en ik vrees dat ik in mn slaap nogal eens keihard mn been tegen de kast aan mep of tegen de houten randen ragquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Doe je niet in je slaap een of andere vechtsport zonder dat je dat weet?
Lol maken ze je gek????quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:07 schreef tuintegel het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik het maar bij 1 kind hou. Ik ben ongeschikt voor meer kinderen. Ze zijn wel heel lief maar ik ben het gewoon niet gewend
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]de oudste van het stel komt gewoon al ruim anderhalf uur steeds uit haar bed ! Ik wil niet meer!
We zijn bij jouw in de buurt dus mocht je je vervelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:28 schreef Atreidez het volgende:
Jeetje wat een rust hier .. je kan wel merken dat het alle drukke personen zijn die naar LL zijn! Geen bericht is goed bericht, maar een teken van leven zou wel leuk zijn hoor mensen
Veel plezier bij de film straks TT
Ik heb net me pyama aan en me krulspelden inquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef tuintegel het volgende:
We zijn bij jouw in de buurt dus mocht je je vervelen
Oh oké: ik leef nogquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:28 schreef Atreidez het volgende:
Jeetje wat een rust hier .. je kan wel merken dat het alle drukke personen zijn die naar LL zijn! Geen bericht is goed bericht, maar een teken van leven zou wel leuk zijn hoor mensen
Veel plezier bij de film straks TT
Gelukkig maarquote:
Ow, je hebt alleen interesse in de mensen op LLquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Gelukkig maarNu nog de mensen op LL, ze hebben er kennelijk dit jaar geen gsm palen met 3G neergezet
Dat is wel erg zwart wit, in iedereen gewoonquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef Lovechild het volgende:
Ow, je hebt alleen interesse in de mensen op LL
En waarom wil je wel een teken van leven vanaf LL en hoefde dat niet toen ze op vakantie waren?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat is wel erg zwart wit, in iedereen gewoonMaar wat specifieker ook naar LL
Wie waren er op vakantiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:21 schreef Lovechild het volgende:
En waarom wil je wel een teken van leven vanaf LL en hoefde dat niet toen ze op vakantie waren?
Flap en GotC, die er ook zittenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wie waren er op vakantieWeet iig dat Air redelijk vaak met ze mobiel internet, dus een klein postje had ik wel verwacht, al was t alleen maar om ons jaloers te maken
Is dat ook een beeld en geluidsshow?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:35 schreef Lovechild het volgende:
Flap en GotC, die er ook zitten![]()
Ik heb niks om jaloers op te zijn; waarom zou je op een tof festival willen zitten als je ook kan kijken naar je op de bank slapende wederhelft?
Geen idee, ik zit met m'n kop tussen de pc-speakersquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is dat ook een beeld en geluidsshow?
dit lees ik pas nu ik thuis benquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb net me pyama aan en me krulspelden inMaar je mag erna wel een drankje komen doen, ik ben voorlopig nog wel wakker
computer mannetjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis toch wel typisch dat iedere keer als het computermannetje op mn werk is geweest er iets het niet doet. Nu is de e-mail weer dood. Kan vanaf huis inloggen en wacht op een mail, en sinds vrijdag 12.00u gewoon geen nieuwe mail binnengekregen. Verzenden doet ie dus ook niet. Echt zo handig
leukquote:
Groene vingers.... soms wel maar ik heb niet echt verstand van bloemenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:41 schreef Atreidez het volgende:
Zitten hier mensen met groene vingers trouwens?.. Mijn hortensia zag er veelbelovend uit dit jaar, megaveel knopjes, maar achteraf blijken alleen de randbloempjes uit te zijn gekomen, en de knoppen in het hart veranderen in uitgedroogde puntjes met voelsprietjes erinDenk dat ik volgend jaar (of einde zomer?) wat aan de aarde moet toevoegen behalve alleen van die stinkende mest..
quote:
Ja, dat heb ik dus ook altijd.. Van die toevallige vrije plekken, en dan kom je een dag later bij je auto en dan was die plek helemaal niet zo toevallig leegquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Je auto schoonmaken na een poep-bombardement![]()
Had vrijdag natuurlijk weer geen parkeerplek.....alleen nog 1 plekje bij de Kielstraat onder een stel bomen. Resultaat voorraam en motorkap onder rode vogelstront en achter/zijkant onder gewone vogelsmurrie. En niet 1 of twee plekjes nee gewoon alles onder! En dat rode trekt zo lekker in je verf...dus kon net aan het boenen
We waren maar met zijn 2tjes , dus uk heeft gewonnenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]Om je bowlingoverwinning te vieren?
[..]
Ja, dat heb ik dus ook altijd.. Van die toevallige vrije plekken, en dan kom je een dag later bij je auto en dan was die plek helemaal niet zo toevallig leegGelukkig ben ik niet meer zo bezorgd om me auto, maar als ie nieuwer was ...
De lakplekjes vind ik ook niet meer zo ernstig. Maar gewoon hoe het er dan uitziet, zo verschrikkelijk smerig. Mn voorruit was na het aanzetten van mn ruitenwissers ook gewoon 1 grote rode breiquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook altijd.. Van die toevallige vrije plekken, en dan kom je een dag later bij je auto en dan was die plek helemaal niet zo toevallig leegGelukkig ben ik niet meer zo bezorgd om me auto, maar als ie nieuwer was ...
Dan ben je lekker vaak aan de beurt ook, morgen spierpijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef tuintegel het volgende:
We waren maar met zijn 2tjes , dus uk heeft gewonnen. En vogelpoep is de pest voor je auto
Krakersquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef tuintegel het volgende:
Krakers willen jonge poesjes afslachten
Is dit serieus?, Wat een kronkel moet je dan hebben ..
Ik twijfel nog steeds of die slettebak zwanger is. Soms denk ik dat het van die vreetbuien is dat ze een dikke buik heeft want overdags is ze weer wat dunner. We zullen zien over een paar maanden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Had SaR geen gezinsuitbreiding op komst?
Korter dan ik dacht!quote:Je kunt aan de hand van de dag(en) waarop ze werd gedekt, gaan uitrekenen rond welke datum de poes is uitgerekend om te bevallen. Een poes bevalt in principe rond de 63ste-65ste dag, maar poezen kunnen bevallen vanaf dag 59, en zelfs pas op dag 70 ! De 65ste dag is dus een beetje de gemiddelde bevallingsdatum, en de meeste poezen bevallen dan ook rond die tijd.
Je moet ook aan de poes voelen en niet aan jezelfquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
Ik voel een dikke buik en er wordt niet geschopt of zo...
Neuh, gewoon omdat ze ook in dit topic komt en haar eigen mening kan vertellen. Ik twijfel, summer is overtuigd. Wat zegt de 3e?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:23 schreef tuintegel het volgende:
waarom wil barretje voelen ? Die wil er ook 1? Meestal als een poes voor het eerst werpt , is het een klein nestje.
O?!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je moet ook aan de poes voelen en niet aan jezelf
Ik begrijp je nu werkelijk even niet...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Neuh, gewoon omdat ze ook in dit topic komt en haar eigen mening kan vertellen. Ik twijfel, summer is overtuigd. Wat zegt de 3e?
Mijn mening en die van Summer is al vaker geschreven. Wat zegt een buitenstaander als die het buikje voelt en dat moet dan iemand van FOK zijn anders kan die het jullie niet vertellen. Zo duidelijker?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik begrijp je nu werkelijk even niet...
Bedankt!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja ik denk 'laat ik het maar even zeggen'.
ja hahaha , inderdaad dat is zo!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn mening en die van Summer is al vaker geschreven. Wat zegt een buitenstaander als die het buikje voelt en dat moet dan iemand van FOK zijn anders kan die het jullie niet vertellen. Zo duidelijker?
Uit het asiel natuurlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:26 schreef Lovechild het volgende:
Hier willen we ook weer een kat.
Twijfelen alleen tussen 85 euro neertellen voor een kat uit het asiel of een keer of drie investeren in vaccinaties voor een kitten...
Die pist en sloopt je huis ook gratis en is bijna niet op te voeden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom zou je geld betalen voor een kat? Gewoon tuin/balkondeur open laten en een bakje voer in huis zetten...heb je er binnen no time eentje gratis
Hebbie ze allemaal uitgepakt??quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vermoed dat Barretje binnenkort de verhuisdozen mee zou kunnen nemen, dan mag ze zelf komen voelen
je kan het altijd proberen.. of je ervoor krijgt wat je wil is het volgende..quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:41 schreef SolidasRock het volgende:
Heeft het nut om een Ikea Galant Ladeblok (onderste la is dossierlade) te proberen te verkopen op FOK? Wat denken jullie?
Nee nog niet, het is de bedoeling dat volgend weekend laminaat ligt in de woonkamer en dan zijn in alle kamers vloerbekleding aanwezig (behalve kleine kamertje, moet ik nog ff over nadenken wat dat gaat worden.)quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hebbie ze allemaal uitgepakt??
als ik nou die verhuisdozen op kom halen en jou meeneem, kan je dan even naar m'n groepenkast komen kijken en een inschatting maken of er nog iets bij moet??
( brengen we je ook weer thuis hoor!)
en dan voel ik ook nog wel even aan je poes hoor
Zet m op fok en marktplaats, ik denk dat er wel iemand is die hem wilquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:41 schreef SolidasRock het volgende:
Heeft het nut om een Ikea Galant Ladeblok (onderste la is dossierlade) te proberen te verkopen op FOK? Wat denken jullie?
Je bent toch wel door een plas gereden toen je LC passeerde om haar te begroeten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een weer zeg, schitterend.
Reed er een gassie voor ons op zijn scooter,..kreeg hij om de haverklap een dikke hoos water over zich heen![]()
![]()
![]()
Heel even dacht ik nog LC te zien... (geel regenpak?)
Wat kan jij vals zijn zeg.....quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent toch wel door een plas gereden toen je LC passeerde om haar te begroeten?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent toch wel door een plas gereden toen je LC passeerde om haar te begroeten?
Mmmm koffie...zit al aan mijn vierde bakkie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:53 schreef Atreidez het volgende:
Echt, zo erg als vandaag heb ik het niet vaak gezien.. Vette aquaplanning op de Utregsebaan, zag amper een hand voor ogen. En dan door file via kwintsheul rijden om vervolgens een uur vast te staan in Delft omdat de tunnel onder t spoor door onder water stond![]()
Nu eerst koffie
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heel even dacht ik nog LC te zien... (geel regenpak?)
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uit het asiel natuurlijk
En vergeet de sterilisatiekosten niet in je berekening. Een asielkat is echt niet heel veel duurder.
Zoooo ik had je zelfs voorrang kunnen geven..... ik kwam uit alberdink Thijmstraat om rechts af te slaan... jij kwam van links om rechtdoor te rijden (lekker duidelijk ook zo hahahahaha)quote:
Hm ja, ik geloof wel dat ik begrijp waar we redenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zoooo ik had je zelfs voorrang kunnen geven..... ik kwam uit alberdink Thijmstraat om rechts af te slaan... jij kwam van links om rechtdoor te rijden (lekker duidelijk ook zo hahahahaha)
Volgende keer , als het mooi weer is, krijg je voorrang van me
Balen,..kan me email hier op het werk niet in... en diegene die het moeten fixen zijn er (nog??) niet.
Hhaha ok, volgende keer met mooi weer toeter ik even en dan geef ik gasquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm ja, ik geloof wel dat ik begrijp waar we reden
Oh ik heb toch zo'n hekel aan automobilisten die met dit pokkeweer niet even een keer extra voorrang willen verlenen, laat dan de volgende keer met mooi weer ook maar zitten
Het is een stuk waar ik sowieso meestal wel voorrang krijg en je het ook ook vrij makkelijk kunt nemen, dus weinig klachten over daar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hhaha ok, volgende keer met mooi weer toeter ik even en dan geef ik gas![]()
Je keek wel wat 'boos'
Ach een troost...als ik op de fiets zit met dit weer zou ik ook moeilijk kijken hahaha.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het is een stuk waar ik sowieso meestal wel voorrang krijg en je het ook ook vrij makkelijk kunt nemen, dus weinig klachten over daar.
En boos kijken; dat kan. Ik was wel geergerd omdat m'n regenpak niet waterdicht is, ik had het heel warm en ik was dan wel bijna thuis maar ik moest eerst nog naar Rijswijk fietsen. Maar sowieso is mijn gezichtsuitdrukking in concentratie niet heel toegankelijk geloof ik
* Barretje80 is stiekem wel blij dat Kessie het nog steeds niet doetquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach een troost...als ik op de fiets zit met dit weer zou ik ook moeilijk kijken hahaha.
Ik vind het zo irri dat ik niet bij mijn email kan...![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tram 16 en 17? Heej..das wel makkelijk!
hahha ja juist.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Uitstappen op het Jonckbloetplein
T voetbal is geweest dus dat kan gewoon veilig nu
Your welcome!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:03 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb hem een paar minuten meegemaakt en dus gelijk posten dat het hier wel mooi weer is en komt RB het weer eens verpesten
Goed he, die voorspelbaarheid van RBquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Lovechild het volgende:
Ach ja, dat zijn we van hem gewend...
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef Atreidez het volgende:
Het was kennelijk een redelijk plaatselijk buitje
http://www.elsevier.nl/we(...)egenval.htm?rss=true
[ afbeelding ]
Onder de fietsbrug bij Leidscheveen.. Ik moest t ook ff opzoeken hoorquote:
Wat was het leukste dit jaar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef GotC het volgende:
ThuisLowlands is en blijft top, vooral met 16 geweldige mensen om je heen
Oh, om een eerdere vraag te beantwoorden: Op LoLa ga ik dus écht niet op internet zitten..
1) Ik heb wel betere dingen te doen.
2) Batterij vliegt er dan vandoor, en opladen vind ik altijd zo'n gekut.
Wat een weekend!
Pff... ehm..quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat was het leukste dit jaar?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef GotC het volgende:
Top:
-Lowlands zingtAlicia Keys werd niet in dank afgenomen. En vervolgens Rammstein aankondigen als 'een klein Duits bandje, ietwat klassiek, niet veel mensen kennen het..'
-Ge-wel-di-ge plek op Camping 3.
-Mumford & Sons. Ietwat eentonig, maar heerlijke muziek.
-Ting Tings, lekkere muziek.
-La Pegatina. Feest!
-Silent Disco. Lange rij, maar erg de moeite waard.
-De kunstenaars van Converse. Heb 2 paar schitterende All Stars nu!
-Groove Armada. Effe goed los gegaan!
-De 2 straatartiesten met een vissenkom op
-Topweer!
Flop:
-Regen op maandag
-Tsja, kost veel geld, maar ga niet op m'n centen letten daar.
-Superdruk overal
Klinkt goed, wie weet ga ik volgend jaar ook wel weer!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Pff... ehm..
even een crosspost dan maar:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
Bedankt RB !Ik zat er nét aan te denken hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou op z'n hamburger rochelenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
* Lovechild noteert gauw Aldi-cola op het 11 september-lijstje
Als je geen mogelijkheid hebt om in 1x 85 euro neer te leggen, zou ik gewoon even geen beest aanschaffen. Stel dat het beestje iets heeft en je moet naar de dierenarts ofzo? Moet t beestje dan de dupe worden omdat je even geen geld hebt om bijvoorbeeld medicijnen of een operatie te betalen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Maar momenteel hebben we geen mogelijkheid om in een keer 85 euro neer te tellen en bij een kitten betaal je het dan wat meer verspreid.
Euh...ik heb 4 kinderen. Komen ook weleens kosten voor tussendoor, hoort bij het gezin. Zoals een beest ook bij het gezin zou horen. Maar da's toch iets heel anders dan ineens 85 euro neertellen voor een aanschaf. Doe ik ook voor mijn kinderen niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als je geen mogelijkheid hebt om in 1x 85 euro neer te leggen, zou ik gewoon even geen beest aanschaffen. Stel dat het beestje iets heeft en je moet naar de dierenarts ofzo? Moet t beestje dan de dupe worden omdat je even geen geld hebt om bijvoorbeeld medicijnen of een operatie te betalen?
Ik snapte het wel maar ik voelde me wel een beetje beledigd want ik neem die verantwoordelijkheid gewoon. Het is echt niet zo dat we hoe dan ook een huisdier willen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Zijn kinderen tegenwoordig zo goedkoop?Sorry ik las door en dat was best ff lol.
Maar goed, als ik zoiets lees krijg ik meteen van die Animal Cops Houston visioenen met van die uitgemergelde beestje met vergroeide pootjes omdat het baasje "geen dierenarts kan betalen." Vandaar de opmerking.
euh jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef Barretje80 het volgende:
nectarientje!!
lees ik nou dat je je niet helemaal lekker voelt??
Ik heb 1 optreden gezien en ben daarna naar huis gegaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:53 schreef Atreidez het volgende:
Pas vanaf vandaag dan, of heb je er delen LL door moeten missen? Beterschap iig
Zeg dat! Ik zit op heel wat pm-antwoorden te wachten...quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:58 schreef tuintegel het volgende:
wat is het stil hier ineens!
We hebben trouwens vanaf januari 2010 tot nu bijna 81 topics volgemaakt![]()
Neeej dat meen je niet? Gewoon het hele weekend op bed?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb 1 optreden gezien en ben daarna naar huis gegaan.
Donderdagmiddag een auto-ongeluk gehad (waar ik het verder niet over hoef te hebben hier) en met nekklachten naar huis gegaan. De rest van het gezelschap met spierpijn en blauw/zwarte plekken achterlatend.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Neeej dat meen je niet? Gewoon het hele weekend op bed?
He vervelend allemaal Necta.. hopelijk gaat het snel beter??quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Donderdagmiddag een auto-ongeluk gehad (waar ik het verder niet over hoef te hebben hier) en met nekklachten naar huis gegaan. De rest van het gezelschap met spierpijn en blauw/zwarte plekken achterlatend.
Ach dat soort heb je in elke stad/dorp , alleen dat platte haags is zo lekker af te zeikenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He vervelend allemaal Necta.. hopelijk gaat het snel beter??
ben je al bij een huisarts geweest?
pfff.. zit ik tv te kijken komt DIT voorbij..
wat een goede reclame voor DH weer
Ooh, wilde dat ik nog zo jong en wild wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Oh wat kut zeg, ik hoop dat je je snel beter voelt! Uiteraard begrijp ik dat je het allemaal niet online wil zetten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Donderdagmiddag een auto-ongeluk gehad (waar ik het verder niet over hoef te hebben hier) en met nekklachten naar huis gegaan. De rest van het gezelschap met spierpijn en blauw/zwarte plekken achterlatend.
Oh, dat wordt weer smullenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[uit lurkmodus schiet]quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |