5 literflessen heb ik nog niet gevonden, toch es even checken dan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:46 schreef trainfreak het volgende:
[..]
In elk warenhuis hebben ze dat wel denk ik. Te vinden bij de spullen om schoon te maken.
Mijne komt van bij de Spar, dus bij andere winkels is het misschien nog goedkoper!
Ik moet wel zeggen dat het snel gaat, met een halve liter kom ik ongeveer een week toe voor 2 plantjes.
Mijn ma had vroeger altijd 5 literflessen voor haar strijkijzer, ik oet eerlijk zeggen dat ik zelfs nog nooit kleinere verpakkingen gezien heb.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:48 schreef opastokvis het volgende:
[..]
5 literflessen heb ik nog niet gevonden, toch es even checken dan.
Ik weet niet juist wat er allemaal wordt uitgehaald, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:04 schreef opastokvis het volgende:
er zitten nog andere dingen in als kalk.
ik zou het op gedemineraliseerd water, gedestilleerd water, of regenwater houden.
(uiteraard ben ik ook maar bijgepraat door de experts en ben ik zelf geen expert)
nee klopt, dus dat wordt dan nog een tijdje wachten tot hij zo groot isquote:Op woensdag 1 september 2010 13:11 schreef opastokvis het volgende:
nice die ventrata!
en een ficus groeit toch niet zo heel snel?
Is dat het misschien bij mij!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef stef040 het volgende:
1 van de happertjes van mijn plant is omgeklapt door de harde wind, ben benieuwd of hij het toch blijft doen!
Jawel hoor, alles wat ze niet verteren laten ze liggen (verwende sikken)quote:Op woensdag 1 september 2010 16:59 schreef trainfreak het volgende:
Ik keek daarnet nog eens en ik zag dat er een happertje is opengegaan.
Maar je ziet de dode vlieg nog liggen, dat is toch niet normaal? Ze zag wel volledig zwart.
Ik heb het vorige week ook eens gehad, toen zat er een dode vlieg in een happertje dat open was.
Oh, dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 1 september 2010 17:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jawel hoor, alles wat ze niet verteren laten ze liggen (verwende sikken)
Wist ik eerst ook niet hoor. Met een regenbuitje zijn ze er weer afquote:Op woensdag 1 september 2010 17:04 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik dus niet![]()
Weer wat bijgeleerd, bedankt!
Oei, dan kan het nog wel even duren (ze staan binnen)quote:Op woensdag 1 september 2010 17:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wist ik eerst ook niet hoor. Met een regenbuitje zijn ze er weer af
Kan, maar dat moet je dan wel voorzichtig doen, anders gaat de happer weer dichtquote:Op woensdag 1 september 2010 17:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Oei, dan kan het nog wel even duren (ze staan binnen)
Ik zal ze er dan maar uitnemen en weggooien?
Ze staan nu ± een week binnen en bij 3 van mn venusjus komen er weer een nieuwe happertjes aan!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat het misschien bij mij!![]()
Ze hebben in weer en wind buiten gestaan op een tafel.
1 heeft nu all1 nog maar een bloemstengel.![]()
![]()
Ik hoop het ook. Mocht ie toch dood gaan dan is het ook niet echt een drama. Ik heb zaden liggen hier die ik komende lente wil gaan zaaien en dan heb ik er denk ik veul te veel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:58 schreef opastokvis het volgende:
hopelijk gaat die ene ook weer een beetje een teken van leven vertonen, wel zonde man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:27 schreef opastokvis het volgende:
zonnedauw lijkt me idd wel de moeite van het kweken waard.Nja ze verkopen ze in de winkel voor ±5 eu en dan heb je er een stuk of 30. Het zal dan voornamelijk voor mezelf zijn denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet niet. Mag wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:33 schreef pgrferrari het volgende:
Moet je een bruin dood happertje afknippen?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
Nja ze verkopen ze in de winkel voor ±5 eu en dan heb je er een stuk of 30. Het zal dan voornamelijk voor mezelf zijn denk ik.ach, als je er teveel hebt kun je ze altijd nog weggeven aan familie ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Nou ik heb nooit gezien dat er in de natuur iemand was die van alle "wilde" vlees eters de zwarte\bruine happertjes ging afknippen ed. Als je dat zelf wel wil doen mag dat maar het is puur omdat t er dan wat mooier uit ziet meer niet.quote:
Dat is waar en daarom zal ik het ook niet laten.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:23 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ach, als je er teveel hebt kun je ze altijd nog weggeven aan familie ofzo
Ok, heb hem eraf geknipt.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit gezien dat er in de natuur iemand was die van alle "wilde" vlees eters de zwarte\bruine happertjes ging afknippen ed. Als je dat zelf wel wil doen mag dat maar het is puur omdat t er dan wat mooier uit ziet meer niet.
[..]
Dat is waar en daarom zal ik het ook niet laten.
Bij elk tuincentrum waar ik ben geweest (toen ik ze kopen wilde) hadden ze ze wel. Anders even vragen bij de intratuin wanneer ze weer nieuwe binnen krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, heb hem eraf geknipt.
Hij groeit trouwens momenteel 2 nieuwe happertjes
Weet trouwens iemand waar je een zonnedauw kan kopen?
Bij Intratuin hadden ze hem niet![]()
bij de intratuin?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nja ze verkopen ze in de winkel voor ±5 eu en dan heb je er een stuk of 30. Het zal dan voornamelijk voor mezelf zijn denk ik.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jezus, dit staat allemaal in de OP he...
Bij de intratuin zijn ze goedkoper ik dacht 3,50 maar een andere hier in de buurt verkocht de zelfde plantjes voor 4,50.quote:
Mijn zonnedauwtjes in de zelfde bak als mn venusjes doen het ook niet goed. Gelukkig doen die het in mn andere grote witte bak het nog wel goed. Ik vraag me af of het iets kan zijn in mn kleine bak waardoor ze dood gaan en zo ja, wat dan....... Geen zin om dat volgend jaar weer te hebben................quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vrees dat ik mijn venussen en mini zonnedauwtjes ook niet heb kunnen redden van de bladluis... Het gaat nog steeds niet jofel met ze...
Misschien volgend jaar nog eens proberen? Wat het lijkt me ook niet zinvol om nu nog nieuwe te gaan halen, zo vlak voor de winter
Welke vrouw vind dat niet als ze wat leuks ziet in een winkel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef mmascha het volgende:
Ik heb, ondanks de komende winter, toch nog een nieuwe gekocht:een sarracenia purpureaIk vond dat ik wel een kadootje verdiend had toen ik bij Ranzijn liep.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke vrouw vind dat niet als ze wat leuks ziet in een winkel?
quote:
Mwa ik sprak laatst met een hovenier en die zei juist dat het goed is om planten te verpotten \ planten in de herfst. Dan gaan ze eerst lekker wortels maken zodat ze sterk zijn om in de lente vol op te groeien. Al geld dat in de tuin uiteraard all1 voor winter harde planten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
Wou morgen een zonnedauw gaan kopen bij de Intratuin.
Maar dit is dus niet aan te raden met herfst / winter voor de deur?
Nou, hier issie hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had niet anders verwacht. Dat zeggen vrouwen in zo een geval toch altijd. Maakt niet uit waar het om gaat. Tasje, schoenen, rokje, truitje, enz enz enz.![]()
Nu nog foto's
Dat is zeker een mooi exemplaartje!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef mmascha het volgende:
[..]
Nou, hier issie hoor
[ afbeelding ]
Mooi exemplaartje toch?
(de rechter is de nieuwe aanwinst)
Ooh, waarom zegt m'n vriend dat nooitquote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi exemplaartje!
Snap ook meteen dat je m niet kon laten staan.
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh, waarom zegt m'n vriend dat nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |