Al jaren niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een aantal TSsen konden er niet mee omgaan
Zal wel weer terugkomen denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef solaire het volgende:
ow dus het is een weekje dichtgegooid ofzoiets
anders krijgt ONZ de volle laag gok ik zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal wel weer terugkomen denk ik.
gewoon alle users die dat doen wegtiefen, opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef solaire het volgende:
[..]
anders krijgt ONZ de volle laag gok ik zo
Er zijn er al flink wat de kliko in gegaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon alle users die dat doen wegtiefen, opgeruimd staat netjes
oke dan gok ik dat het Limburg topic binnenkort ook een paar users minder heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon alle users die dat doen wegtiefen, opgeruimd staat netjes
Zitten daar ook notoire baggeraars tussen dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:01 schreef solaire het volgende:
[..]
oke dan gok ik dat het Limburg topic binnenkort ook een paar users minder heeft
valt eigenlijk wel mee limburgers zijn wel redelijk braaf,quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten daar ook notoire baggeraars tussen dan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Tassiepassie het volgende:
eten was ekker,film was leuk, daarna nog ff wezen buurten dusss heerlijke avond gehad
maar wel kanten randjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef solaire het volgende:
alleen tassie post af en toe spul dat op het randje zit!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef solaire het volgende:
alleen tassie post af en toe spul dat op het randje zit!
Zit je mij nou gewoon uit te maken voor notoire baggeraar tas of wat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik acht mezelf toch qua niveau een stukje hoger dan baggeraars die ook buiten de betreffende baggertopics stoken en de boel verzieken hoor
Dat ligt eraan....voel je je aangesproken ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Zit je mij nou gewoon uit te maken voor notoire baggeraar tas of wat?
Ow dan niet nee. Ik verziek de boel nooit imo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan....voel je je aangesproken ?![]()
Ik had het ook idd echt over de users wat echt overal grof en onrespectvol zijn,zelfs in serieuze topics.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dan niet nee. Ik verziek de boel nooit imo.
Mensen op de kast jagen ok, maar echt zitten zieken doe ik niet.
Calvobbes was daar altijd goed in. Godsklere wat kon die vent zieken en zeiken zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |