Je bent de eerste die het goed heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eej waar komt jou nick vandaan? van hoestdrank?
Ik werk bij Kruidvat hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het goed heeft!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk bij Kruidvat he
Ik stond ze vanochtend te vullen, en toen moest ik aan je denken!![]()
Pfoeeee, dan mag je enkele honderdjes aftikken denk ik. Bij Weert staat het KLPD ook regelmatig, richting het zuiden bij het AC-restaurant.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:48 schreef Zak het volgende:
Ik had er vandaag 1 voor 130 waar 120 is toegestaan. Viel ook erg mee. Schrok me kapot toen die in de bus zat. Vorige week met 190 van Eindhoven naar weert gereden. Zag het al helemaal voor me.
Als de situatie zo is dat ik dat soort snelheden moet rijden dan heb ik daar meestal geen tijd voor. Meeting uitgelopen en in Weert stond iemand te wachten. En met die snelheid je mobiel checken is ook niet slim hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kijk altijd even van te voren op flitsers.nl of er op mijn route niets staat. En in de auto houd ik die site dan via de telefoon bij.
4 keer klikken en 3 swipes op de telefoon, en ik heb het voor mijn neus staan. Dus zo spannend is het niet, gaat vrijwel op de automatische piloot.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:07 schreef Zak het volgende:
[..]
Als de situatie zo is dat ik dat soort snelheden moet rijden dan heb ik daar meestal geen tijd voor. Meeting uitgelopen en in Weert stond iemand te wachten. En met die snelheid je mobiel checken is ook niet slim he
Hier pas rond 10 denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ook. Om 04:30 loopt de wekker weer af
is het vergelijkbaar met wat Arnold Schwarzenegger deed in Predator?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben de hele avond druk aan het werk, fysiek werk waar je bij na moet denken
ik ben ben tijdschriften aan het sorteren... en ik heb in mijn vakgebied een van de meest volledige collecties van Nederland, gok ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:45 schreef solaire het volgende:
[..]
is het vergelijkbaar met wat Arnold Schwarzenegger deed in Predator?
Al jaren niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een aantal TSsen konden er niet mee omgaan
Zal wel weer terugkomen denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef solaire het volgende:
ow dus het is een weekje dichtgegooid ofzoiets
anders krijgt ONZ de volle laag gok ik zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal wel weer terugkomen denk ik.
gewoon alle users die dat doen wegtiefen, opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef solaire het volgende:
[..]
anders krijgt ONZ de volle laag gok ik zo
Er zijn er al flink wat de kliko in gegaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon alle users die dat doen wegtiefen, opgeruimd staat netjes
oke dan gok ik dat het Limburg topic binnenkort ook een paar users minder heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon alle users die dat doen wegtiefen, opgeruimd staat netjes
Zitten daar ook notoire baggeraars tussen dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:01 schreef solaire het volgende:
[..]
oke dan gok ik dat het Limburg topic binnenkort ook een paar users minder heeft
valt eigenlijk wel mee limburgers zijn wel redelijk braaf,quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten daar ook notoire baggeraars tussen dan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Tassiepassie het volgende:
eten was ekker,film was leuk, daarna nog ff wezen buurten dusss heerlijke avond gehad
maar wel kanten randjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef solaire het volgende:
alleen tassie post af en toe spul dat op het randje zit!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef solaire het volgende:
alleen tassie post af en toe spul dat op het randje zit!
Zit je mij nou gewoon uit te maken voor notoire baggeraar tas of wat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik acht mezelf toch qua niveau een stukje hoger dan baggeraars die ook buiten de betreffende baggertopics stoken en de boel verzieken hoor
Dat ligt eraan....voel je je aangesproken ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Zit je mij nou gewoon uit te maken voor notoire baggeraar tas of wat?
Ow dan niet nee. Ik verziek de boel nooit imo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan....voel je je aangesproken ?![]()
Ik had het ook idd echt over de users wat echt overal grof en onrespectvol zijn,zelfs in serieuze topics.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dan niet nee. Ik verziek de boel nooit imo.
Mensen op de kast jagen ok, maar echt zitten zieken doe ik niet.
Calvobbes was daar altijd goed in. Godsklere wat kon die vent zieken en zeiken zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |