Je wou toch liever boksen kijken? Nou opbokken danquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je wou toch liever boksen kijken? Nou opbokksen dan
Of niet, als ie er geen zin meer in heeft, mooi laten vertrekkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week Afellay opstellen.. Het kan me niet schelen of ie wil wachten op een club.. Gewoon opstellen die gast!
Dat zou erg onverstandig zijn, hij wil zijn contract niet verlengen dus moeten ze hopen op een verkoop dit jaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week Afellay opstellen.. Het kan me niet schelen of ie wil wachten op een club.. Gewoon opstellen die gast!
Je vindt het geen schande? Ik vind het matige excuses voor een wanvertoning.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
Dat zou erg onverstandig zijn, hij wil zijn contract niet verlengen dus moeten ze hopen op een verkoop dit jaar.
Maar ik vind dit geen schande hoor, je zit met een enorme afstand, kunt door het nederlandse ritme pas ontbijten als ze daar gaan lunchen en dat soort dingen. Dan speel je op kunstgras en zijn er maar 2 supporters.
Verder gaan die gasten tot het uiterste, loop je tegen een domme rode kaart op en als de spitsen dan een paar keer verzuimen te scoren gaat het in je kop zitten.
In Eindhoven drogen ze die russen gewoon af
Hier zijn geen excuses voor, dit is gewoon schandalig en mag gewoon NIET. De nummer laatst in Rusland moet je ook gewoon onder kutomstandigheden verslaan. Wanvertoning inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je vindt het geen schande? Ik vind het matige excuses voor een wanvertoning.
Die trainer zou zelf naar huis moeten lopen met z'n kutwisselquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik trainer was geweest had ik het wel geweten: je lopen maar naar huis.
Eens temeer duidelijk dat Rutten een laffe kuttrainer isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Rucebo het volgende:
Schandalige vertoning. Dat Fred ook niet Koef erin gooit, hij speelt dus (weer) niet om te winnen maar alleen om niet te verliezen....
Dat heb je na de Graafschap en in nog grotere mate Heerenveen, niet geroepenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Eens temeer duidelijk dat Rutten een laffe kuttrainer is![]()
![]()
Behoudend teringvoetbal altijd
Foto van vorig seizoen. Hij was op vakantie dit jaar remember.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Buitendam het volgende:
Waarom klopt het shirt van Afellay niet in de OP?
Wedstrijd uit geheugen deleted
Nee, bovenin. Rechtsboven. Spiegelshirt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Foto van vorig seizoen. Hij was op vakantie dit jaar remember.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |