Kan hij ook draadloos het signaal herhalen (dus signaal draadloos ontvangen en weer draadloos opnieuw uitzenden)? Zo ja, bied ik 10 exclquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Uhh... Het internetsignaal gaat gewoon de lucht in zodat je draadloos hebt. Dus je plugt hem in, in een port en die port geeft dan draadloos signaal af.
- In het boekje staat dat er een cd bij hoort te zitten, maar die heb ik nooit gehad? En in de handleiding zie ik de CD ook nergens terug komen dus je kan hem gewoon zonder CD installeren. Op je IP adres etc.
WTF? Geen idee of die dat kan. Misschien weet internet er wat vanafquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:40 schreef kutagh het volgende:
[..]
Kan hij ook draadloos het signaal herhalen (dus signaal draadloos ontvangen en weer draadloos opnieuw uitzenden)? Zo ja, bied ik 10 excl
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef tisauch het volgende:
Belkin Wireless Range Extender/Acces Point is dat type nummer F5D7130?
Zo ja, dan een bod van EUR 12,50 excl.
Ik weet niet 100% zeker of er een cd bij hoort maar dat is je eigen risico. Volgens mij niet iigquote:
Nou ja, zolang ie maar een andere doos verpakt is, blijft mij het om het even.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |