ook datquote:
Dat had ik ook. Ik dacht OMG wat doen ze nu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef vencodark het volgende:
Is er trouwens iemand die Donna geloofd?Wat een aanstellerig, overdreven mens is dat. Net als Jacky tijdens die presentatie. Ik kreeg bijna plaatsvervangende schaamte. Oude taart dat ze is, heb echt zo'n idee dat niemand daar op zit te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees het ergste.quote:Op maandag 20 september 2010 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Straks een spannende uitzending van The Bold!
Taylor was vroeger knapper als nu.. en heeft veel meer aan plastische chirurgie gedaan dan (Donna misschien)quote:Op maandag 20 september 2010 16:08 schreef SeaOfLove het volgende:
taylor doet niet onder voor donna vwb plastische chirurgie
taylor was vroeger echt een ontzettend mooie vrouw. Tot ze begon met haar lippen te vullen met explosieven en de restquote:Op maandag 20 september 2010 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Taylor was vroeger knapper als nu.. en heeft veel meer aan plastische chirurgie gedaan dan (Donna misschien)
er is leven na dallas blijkbaar, lafferquote:Op maandag 20 september 2010 16:35 schreef laffer het volgende:
wat doet bobby ewing trouwens in the bold?
hij speelt toch in dallas, zou ie de verkeerde studio zijn binnen gelopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 september 2010 17:07 schreef koekii het volgende:
AAAH zo spannend. Ik vraag me af wie Stephanie heeft neergeschoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 september 2010 16:35 schreef laffer het volgende:
wat doet bobby ewing trouwens in the bold?
hij speelt toch in dallas, zou ie de verkeerde studio zijn binnen gelopen?
Jazeker was ze vroeger echt een mooie vrouw. idd, tegenwoordig vind ik haar goed uit zien.quote:Op maandag 20 september 2010 16:40 schreef SeaOfLove het volgende:
taylor was vroeger echt een ontzettend mooie vrouw. Tot ze begon met haar lippen te vullen met explosieven en de restTegenwoordig vind ik haar er wel weer iets beter uitzien
quote:Op maandag 20 september 2010 18:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik doe inet via foon en de spoilers werken daarmee niet. Please beetje voorzichtig ermee, zeker met dit soort onthullingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |