Dat doe ik ook genieten al jarenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:01 schreef brunette82 het volgende:
het is en blijft een soap, genieten dus
Ze neemt wel wraak op Stephanie..ik denk ook dat ze gek is op Eric.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:13 schreef brunette82 het volgende:
ben ik nou misschien naief of voelt donna echt wat voor eric of is het wraak?
Ik ook ..ik ben pas een week op vakantie geweest ! En heb toen ik thuis kwam. 10 afleveringen achter mekaar op sbsgemist.nl terug gekekenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef brunette82 het volgende:
Ja, maar ik ben er verslaafd aan geraakt, ook al wil ik het niet
Ja ik ook!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:10 schreef Marrije het volgende:
![]()
Ik zat ook ff te denken, voelt Donna echt wat voor Eric of is het wraak.
Maar ik denk hetzelfde als jij Haaibaaike, wraak. En daarnaast voelt ze waarschijnlijk echt wel wat voor 'm.
Ik dacht het ook ja. Jammer weer.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:56 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht even dat Stephanie en Donna vechtend over de vloer zouden rollen
Ik vind bij Brooke alles mooi staan ..De rode jurk was een mooie jurk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:39 schreef Anonymousz het volgende:
CJ![]()
Brooke had een mooie rode jurk aan
Ja Brooke heeft Jack gezien ..sneu voor Taylor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:17 schreef brunette82 het volgende:
brooke is wel erg snel opgeknapt na die verkrachting..
zielig voor taylor...maar heeft brooke jack eigenlijk al gezien of niet? dat is mij even ontgaan...
volgens mij hoopt nick dat hij en brooke alsnog samen komen....pfff, soap he
Brooke is ook echt een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind bij Brooke alles mooi staan ..De rode jurk was een mooie jurk.
Ja dat vind ik ook Katherine Kelly Lang zoals Brooke eigenlijk heet is een mooie actrice..Kleding staat haar mooi. Ze kan alles hebben. Donna vind ik niet mooiquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
Brooke is ook echt een mooie vrouw.
Donna is eng vind ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook Katherine Kelly Lang zoals Brooke eigenlijk heet is een mooie actrice..Kleding staat haar mooi. Ze kan alles hebben. Donna vind ik niet mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |