quote:hij heeft toch nog ooit iets met die sheila gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 20:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.. Hij is niet nieuw in De Bold heeft vaker in De Bold gespeeld.
quote:Ach dat mens was ik vergeten ja..Inderdaad James en Sheila hebben iets met elkaar gehad.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Riann het volgende:
hij heeft toch nog ooit iets met die sheila gehad
quote:En zo gaat er van voor of aanOp woensdag 27 oktober 2010 09:29 schreef Marrije het volgende:
Ja, Brooke toch maar weer terug naar Nick, blijkt ze zwanger te zijn van Ridge, ofzo![]()
Taylor en James samen
quote:Ja, slaat echt nergens op. Die Rick is ook een eikel dat hij zo snel op Taylor wil duiken.
quote:Ik vind hem (in ieder geval sinds deze rick terug is) een grote eikel, bah...... vuile opportunistOp woensdag 27 oktober 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, slaat echt nergens op. Die Rick is ook een eikel dat hij zo snel op Taylor wil duiken.
Arme Taylor.En ik wordt het wel beetje beu dat iedereen Brooke wilt en steeds van de ene naar de ander hopt. Blijf nu eens bij 1 man!
![]()
De schrijvers zijn trouwens wel heel pro-Brooke, die griet krijgt zo'n beetje alles wat ze wilt. Ze hoeft maar met haar vingers te knippen.
quote:So TrueOp woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
Oh, dan zal ik de enige wel zijn die het een geweldige actie vind van Rick. En ik gun Taylor ook wel een man die niet afgepakt kan worden door Brooke![]()
Taylor en Rick![]()
En een liefdesbabyDat ze toch spontaan zwanger wordt
quote:Als het op zo'n manier moet dan zou ik ervoor bedanken. En Rick is veel te jong voor haar om een serieuze relatie met kind en al aan te gaan.Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
Oh, dan zal ik de enige wel zijn die het een geweldige actie vind van Rick. En ik gun Taylor ook wel een man die niet afgepakt kan worden door Brooke![]()
Taylor en Rick![]()
quote:Phoebe was toch bij haar positieven gekomen en het is op een of andere manier over.Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
Ik dacht dat Rick een relatie heeft met Phoebe
quote:is ze met constantine op tour ofzo?Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Phoebe was toch bij haar positieven gekomen en het is op een of andere manier over.
quote:Ow, geen idee, dat heb ik eerlijk gezegd gemist. Maar ik dacht het eigenlijk niet, want ze was er toch ook tijdens de modeshow van haar grootvader?Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
is ze met constantine op tour ofzo?
quote:Dat dus, bah!Op woensdag 27 oktober 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, slaat echt nergens op. Die Rick is ook een eikel dat hij zo snel op Taylor wil duiken.
Arme Taylor.En ik wordt het wel beetje beu dat iedereen Brooke wilt en steeds van de ene naar de ander hopt. Blijf nu eens bij 1 man!
![]()
De schrijvers zijn trouwens wel heel pro-Brooke, die griet krijgt zo'n beetje alles wat ze wilt. Ze hoeft maar met haar vingers te knippen.
quote:Als je het zo bekijkt, juich ik het helemaal toe!Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
Taylor en Rick![]()
quote:Ik vind Brooke dr kapsel ook niet mooiOp donderdag 28 oktober 2010 11:14 schreef vencodark het volgende:
Btw, Brooke dr huidige kapsel is echt verschrikkelijk. Veel te ouwelijk. Maar dat geheel ter zijde.
quote:Nick is gewoon een arrogante lul en die moeder van hem is ook niet kosher.Op donderdag 28 oktober 2010 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Taylor heeft dat mannetje wel 9 maanden gedragen al zijn de eitjes van Brooke. Nick is een dombo vind ik
quote:Indd. Ongelooflijk dat hij zijn vrouw zo laat barsten. Eerder ook toen hij voor Brooke opkwam toen zij Jack uit huis meenam. Het toppunt was wel toen hij van Brooke vroeg om samen met hem Jack op te voeden. Hij denkt totaal niet aan Taylor.Op donderdag 28 oktober 2010 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nick is gewoon een arrogante lul en die moeder van hem is ook niet kosher.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |