idd! Ik blijf dit toch lachwekkend vinden:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:19 schreef Urquhart het volgende:
Dank voor de update in de OP. Ik viel er gisteren middenin, en ik had geen idee waarom iedereen boos was op Stephanie
quote:Forrester Creations is in handen van Nick (getrouwd met Taylor en zij is zwanger van hem en een donoreitje -dat waarschijnlijk verwisseld is met een eitje van Brooke).
Euh vrijdag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:07 schreef Marrije het volgende:
Het is inderdaad dat haar van Eric wat hem zo 'jong' maakt, dat spiky kapsel![]()
Aflevering van gister?(zondag)
Eric met Donna![]()
![]()
Inderdaad een sloerie. En sneu voor Stephanie![]()
En Ashley en Ridge gaan dus trouwen, het werd ook wel weer tijd voor een wedding.
Brookes ogen staan ook altijd alsof ze ieder moment moet huilen. Of is dat ook zo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:05 schreef Marrije het volgende:
Ik heb alleen de laatste 5 minuten gezien, moet de rest nog terug kijken.
Maar die Brooke
Dankje Marrije. ik ben gisteren thuis gekomen..wij hebben mooi weer gehad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
Haaibaaike, alvast een fijne vakantie
Ja tuurlijk Swetsquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
OMFG, jullie gaan me niet vertellen dat dit nog steeds uitgezonden wordt he
IN de jaren 90 keek mijn ex altijd en moest ik verplicht meekijken. We zijn meer dan een decennium verder!
Fijn dat je weer veilig thuis bentquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje Marrije. ik ben gisteren thuis gekomen..wij hebben mooi weer gehad.
Ah, zo te horen is het een herhalingquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:25 schreef brunette82 het volgende:
t zal me niks verbazen dat ridge snel het bed induikt met brooke![]()
hij weet het zelf ook niet meer, waarom anders zo snel trouwen met Ashley...lelijk wijf ook![]()
ik hoop dat brooke en nick samen komen...weet nick nu dat Taylor de eitjes draagt van Brooke of dat niet?
Taylor gewoon weer bij brooke..
en eric moet absoluut scheiden van stephanie, lekker weer drama
Het gaat maar op en neer ja..quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, zo te horen is het een herhaling
Ja Jacky speelde goed ja (de actrice dan) Tuurlijk weet Nick dat ..Taylor weet het nog niet. Wordt weer een rotzooitje denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef Marrije het volgende:
Fijn dat je weer veilig thuis bentEn dat je hebt genoten
![]()
Ik vond Jacky trouwens waanzinnig goed in de aflevering van vrijdag, meestal vind ik haar zo slecht acteren dat ik me aan haar stoor, maar vrijdag heb ik echt in een deuk gelegen om haar. En ook gewoon weer in dat bubbelbad gaan liggen![]()
En ja, Nick weet dat Taylor mogelijk een ei van Brooke geïmplanteerd heeft gekregen.
Stephanie zal er vast wel achter komen dat hij met Donna heeft lopen rommelen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef Marrije het volgende:
Misschien hakt Stephanie de knoop wel door![]()
Ik denk dat de scheiding er niet komt.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stephanie zal er vast wel achter komen dat hij met Donna heeft lopen rommelen.
.... en dan komen ze misschien weer bij elkaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:17 schreef Marrije het volgende:
Whehehe, die domme Ridge, toch weer zoenen met Brooke.
En dan weten we binnen 3 weken dat het eitje van Brooke was en dat Taylor dus gaat bevallen van haar kind en dan moet en zal dat kind opgroeien met zijn ouders, dus wil Brooke niets liever dan Nick terugDie daar natuurlijk voor valt en daar staan Ridge en Taylor dan met lege handen. . .
Precies Marrije zo gaat het gebeuren ...denk ik danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:17 schreef Marrije het volgende:
Whehehe, die domme Ridge, toch weer zoenen met Brooke.
En dan weten we binnen 3 weken dat het eitje van Brooke was en dat Taylor dus gaat bevallen van haar kind en dan moet en zal dat kind opgroeien met zijn ouders, dus wil Brooke niets liever dan Nick terugDie daar natuurlijk voor valt en daar staan Ridge en Taylor dan met lege handen. . .
Het zit Taylor niet meequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:52 schreef Marrije het volgende:
Arme Taylor, ik heb medelijden met haar.
Dadelijk om 16.05 begint het ..dubbele afleveringen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:36 schreef koekii het volgende:
Zo te lezen heb ik echt flink wat afleveringen gemist. Heb al 2 weken lang niet meer gekeken. Ik moet maar es hoognodig gaan kijken.
Dat weet ze vast sneller dan haar lief is. En Donna maar gniffelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het zit Taylor niet meeWel een mooi babytje is Jack.
Stehanie weer terug ..ben benieuwd als ze ooit achterkomt dat Eric en Donna iets met elkaar hebben /of hebben gehad
Dat viel wel mee, ik snap de ophef van die gasten daar niet. Ze wilde alleen dat Brooke een affaire kreeg, meer niet. Het is verkeerd uitgepakt, klootzakken zijn er in alle lagen van de bevolking, ze had geen idee dat hij een misselijke verkrachter was.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch heeft Stephanie gemene dingen voor Brooke geregeld hé met Andy.
He bah, hoe moet ik ook nog naar Eric kijken zonder aan zijn eikel te denken. Bedankt he.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Eric's beoordelingsvermogen is gedaald naar zijn eikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |