och, hou op met internet en scrapboek gedoetjes! je wordt compleet overspoeld met (hele dure en vaak gesponsorde) sites alwaar je eigenlijk vrij weinig kan als je geen kapitalen uit wenst te geven. vaak hebben ze zelfs nog wel een forumideetje hoor, maar dan doen ze echt zo professioneel dat er ook weinig aan isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:32 schreef PiRANiA het volgende:
Scrapbook-ideeën
Misschien is dat wat?
komt omdat ik enkel werk met dingen die ik krijg (voor verjaardagen enzo)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:36 schreef TheFes het volgende:
Ziet er leuk uit
Valt me alleen wel op dat je zegt niet van Engelse termen te houden, maar je boek er vol mee staat
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:54 schreef lurf_doctor het volgende:
Afschuwelijk lelijk, maar toch veel plezier gewenst.
Het hele concept van opleuken. Matige foto's worden heus niet beter als je er een wolkje, hartje of whatever om of op plakt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:08 schreef simmu het volgende:
[..]
![]()
tis ook gewoon als simpele zielen hobby bedoeld![]()
gewoon voor de leuk dus en ik weiger megadure zooi aan te schaffen
wat vind je er precies lelijk aan trouwens?
true. en die 'echte' scarpboekdingentjes vind ik persoonlijk vaak echt heel lelijk, want soms moet je op zo'n pagina dan 40 keer kijken eer dat je de foto ontdekt! maar tis wel een grappige hobby die je kan doen waar de 2 jarige draak bij is zonder dat je doodsangsten uitstaat omdat alle kraaltjes en prulletjes om de haverklap over de grond vliegenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het hele concept van opleuken. Matige foto's worden heus niet beter als je er een wolkje, hartje of whatever om of op plakt.
alleen als ik het voor elkaar krijg om van elke selenecrapfoto een foto van de pagina met selene te krijgenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:13 schreef _Arual_ het volgende:
Ga je de foto's van je scrapbook dan ook weer scrappen?
Die Woezel en Pip, dat is toch het geboortekaartje? Waarbij hij nog open moet kunnen, en dus voor de foto staat. Of heb ik dat verkeerd begrepen..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:29 schreef _Arual_ het volgende:
Mag ik een opmerking geven over je creaties? Niet dat ik zelf scrap...
Ik vind het op je derde pagina zo jammer dat je dat Woezel en Pip gebeuren vóór de foto waar het eigenlijk om draait hebt gezet... Ik snap dat anders het zonnetje wegvalt, maar ik zou dat niet zo gedaan hebben. Nu zie je eerst die haarballen, en daarna pas een halve echo....
Ze hebben, dacht ik, meer dan een kindjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:32 schreef _Arual_ het volgende:
Dat zal toch het plaatje met de haas zijn? Daar staat de naam ook op.
Ik heb een mooi scrapalbum van m'n hond gemaakt, vanaf puppytijdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:40 schreef Riana_Luna het volgende:
Oh dat lijkt me best wel leuk om te doen. Ik heb alleen nooit zoveel foto's van mensen.. Meer van omgevingen/dieren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |