quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef Allen het volgende:
[..]
Goedemorgen kvbeurden,
Ik wens je veel succes.
Groeten,
Allen.
[..]
Goedemorgen kvbeurden,
Ik wens je veel succes.
Groeten,
Allen.
[..]
Goedemorgen kvbeurden,
Ik wens je veel succes.
Groeten,
Allen.
[..]
Goedemorgen kvbeurden,
Ik wens je veel succes.
Groeten,
Allen.
Mijn koffie, wat doe jequote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef Allen het volgende:
[..]
Goedemorgen kvbeurden,
Ik wens je veel succes.
Groeten,
Allen.
Zover ik weet gaat het inderdaad om dit ene feit. Ik heb zelfs deze maandag nog een gesprek gehad met de directie waarin hij aangaf erg tevreden te zijn. In de waarschuwing staan ook geen andere dingen genoemd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:31 schreef PiRANiA het volgende:
Oef, dat is wel erg zwaar aangerekend ja.
Gaat het ze ech om dit ene feitje? Misschien hadden ze vermoedens dat het vaker gebeurde?
Verder kan ik mij vinden in je denkwijze en zou ook niet weten wat je daarna moet doen. Denk er alleen wel om dat als je je zo tegen de directie gaat positioneren, dat het over het algemeen niet bevorderlijk is voor je (arbeids)relatie.
Ik heb ook een gesprek met mijn direct leidinggevende en iemand van HR. Deze is tevens de vertrouwenspersoon. Een eventuele volgende stap zou de directie zijn in mijn ogen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:42 schreef fruityloop het volgende:
Ik zou de directie hier niet mee lastig vallen, maar dit via P&O doen. Hebben die hier geen vertrouwenspersoon en/of procedures voor? Overigens is 4x zo veel tijd boeken op eigen houtje natuurlijk niet echt slim, maar dat zal je inmiddels al wel duidelijk zijn. De toon van die brief zou m.i. niet al te dreigend etc moeten zijn, je hebt toch echt iets gedaan wat niet zo hoort, alle schade voorkomen is dus een utopie, maar beperken zou met wat tact nog wel moeten lukken.
Ik heb tijdens de andere werkzaamheden ook ICT taken uitgevoerd en een gesprek teruggeluisterd van een andere agent. En het is procedure dat we teamlead taken zoveel mogelijk op een campagne boeken om deze facturabel te laten zijn. Jezelf terugverdienen noemt mijn leidinggevende dit. Een administratief ding dus. Krijg er niks extra voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:43 schreef Redah het volgende:
Wat ik mij zo afvraag: Je hebt 4 uur weggeboekt onder een campagne.
Heb je in totaal (je andere werkzaamheden) wel 4 uur gewerkt? En had je die andere 3 uur (je hebt maar 1 uur aan de campagne besteed) dan gewoon onder een ander vakje moeten boeken? Dus een administratief ding, of missen we hier nog wat cruciale informatie (zoals dat je bijvoorbeeld voor je gewone werk een gewoon uur/dag/maandsalaris krijgt, en deze campagne een extra toeslag heeft, waardoor je nu extra geld vangt)?
Zoals het hierboven staat komt het een beetje vreemd op mij over dat ze daar een probleem van maken.
En 3 uur vullen met een gesprek terug luisteren en ICT-taken zou mij in eerste instantie ook wat vreemd in de oren klinken voor een TL.
Dan snap ik het nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:49 schreef kvbeurden het volgende:
Ik heb tijdens de andere werkzaamheden ook ICT taken uitgevoerd en een gesprek teruggeluisterd van een andere agent. En het is procedure dat we teamlead taken zoveel mogelijk op een campagne boeken om deze facturabel te laten zijn. Jezelf terugverdienen noemt mijn leidinggevende dit. Een administratief ding dus. Krijg er niks extra voor.
Dat was ook mijn vermoeden. Echter als een campagne er slecht voorstaat boeken we dit weg onder Teamlead. Dit om zo de campagne niet te veel te belasten. Ik vermoed alleen dat mijn leidinggevende denkt dat ik 4u heb weggeboekt waarvan ik er maar 1 heb gewerkt en dus 3u uit mijn neus heb zitten eten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef Redah het volgende:
[..]
Dan snap ik het nietDan doe je toch juist wat ze willen?
Die uren zijn weggeboekt op een campagne zodat de uren facturabel naar de klant zijn. Ik kan laten zien wat voor ICT taken ik heb gedaan maar verder wordt dat niet bijgehouden ofzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:52 schreef PiRANiA het volgende:
Kan je bewijzen hoe het exact zit? Dan kan je op vriendelijke toon dit gewoon even overleggen lijkt mij?
geweldigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef Allen het volgende:
[..]
Goedemorgen kvbeurden,
Ik wens je veel succes.
Groeten,
Allen.
Op welke gronden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:55 schreef kvbeurden het volgende:
Update:
Officiële waarschuwing is omgezet in een mondelinge waarschuwing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |