abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85464834
Hallo allen,

Gisteren vroeg mijn leidinggevende uit het niets een gesprek met mij aan. Tijdens dit gesprek kreeg ik een officiële waarschuwing. Ik ben het hier niet mee eens en dit ga ik toelichten door middel van een gesprek om 11:30. Ik heb gisterenavond al een brief opgesteld met daarin mijn verklaring.

Kort uitgelegd kreeg ik een officiële waarschuwing omdat 4 uur had weggeboekt op een campagne waarin ik maar 1u had gebeld. Tot zover correct echter heb ik 4 uur weggeboekt op deze campagne omdat ik qua afgeronde gesprekken en leads al op target zat en ik nog ICT taken moest doen en ik moest nog een gesprek terugluisteren van een call agent die bij mij in het team zit.

Nu vind ik dat een officiële waarschuwing hiervoor veel te zwaar is. Het enige wat ik wellicht anders had moeten doen is dit communiceren. Voor deze waarschuwing heb ik nog nooit mondelinge danwel schriftelijke waarschuwingen gehad.
Daarom wil ik in dit gesprek een handtekening van mijn leidinggevende waarin zij bevestigd dat de officiële waarschuwing gerectificeerd danwel verwijderd wordt uit mijn personeelsdossier.

Mocht dit gesprek niks opleveren lijkt mij de volgende stap de brief die ik heb gemaakt aangetekend naar de directie en mijn direct leidinggevende sturen.
Ik weet alleen niet hoe hierna te handelen..

De CAO waar ik onder val is trouwens de Callcenter CAO en mijn functie is Teamlead.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:31:43 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85464914
Oef, dat is wel erg zwaar aangerekend ja.

Gaat het ze ech om dit ene feitje? Misschien hadden ze vermoedens dat het vaker gebeurde?

Verder kan ik mij vinden in je denkwijze en zou ook niet weten wat je daarna moet doen. Denk er alleen wel om dat als je je zo tegen de directie gaat positioneren, dat het over het algemeen niet bevorderlijk is voor je (arbeids)relatie.
pi_85464995
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:28 schreef kvbeurden het volgende:
Hallo allen,
Goedemorgen kvbeurden,

Ik wens je veel succes.

Groeten,
Allen.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:35:54 #4
136730 PiRANiA
pi_85465038
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef Allen het volgende:

[..]

Goedemorgen kvbeurden,

Ik wens je veel succes.

Groeten,
Allen.
pi_85465065
quote:

[..]

Goedemorgen kvbeurden,

Ik wens je veel succes.

Groeten,
Allen.
_O- _O- _O-
pi_85465075
Net als eerder gemeld, maar is dit het enige, of zijn ze gewoon in het algemeen al ontevreden over je, en willen ze eigenlijk van je af?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_85465113
quote:

[..]

Goedemorgen kvbeurden,

Ik wens je veel succes.

Groeten,
Allen.
:D
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator donderdag 19 augustus 2010 @ 10:42:50 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_85465246
quote:

[..]

Goedemorgen kvbeurden,

Ik wens je veel succes.

Groeten,
Allen.
_O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_85465252
Ik zou de directie hier niet mee lastig vallen, maar dit via P&O doen. Hebben die hier geen vertrouwenspersoon en/of procedures voor? Overigens is 4x zo veel tijd boeken op eigen houtje natuurlijk niet echt slim, maar dat zal je inmiddels al wel duidelijk zijn. De toon van die brief zou m.i. niet al te dreigend etc moeten zijn, je hebt toch echt iets gedaan wat niet zo hoort, alle schade voorkomen is dus een utopie, maar beperken zou met wat tact nog wel moeten lukken.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85465261
Wat ik mij zo afvraag: Je hebt 4 uur weggeboekt onder een campagne.

Heb je in totaal (je andere werkzaamheden) wel 4 uur gewerkt? En had je die andere 3 uur (je hebt maar 1 uur aan de campagne besteed) dan gewoon onder een ander vakje moeten boeken? Dus een administratief ding, of missen we hier nog wat cruciale informatie (zoals dat je bijvoorbeeld voor je gewone werk een gewoon uur/dag/maandsalaris krijgt, en deze campagne een extra toeslag heeft, waardoor je nu extra geld vangt)?

Zoals het hierboven staat komt het een beetje vreemd op mij over dat ze daar een probleem van maken.

En 3 uur vullen met een gesprek terug luisteren en ICT-taken zou mij in eerste instantie ook wat vreemd in de oren klinken voor een TL.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 10:44:32 ]
pi_85465359
denk dat het te maken heeft met het feit dat jouw baas die 4uur ook weer in rekening brengt bij een klant.
Als jij gewoon 4uur bezig bent geweest met je werkzaamheden, had je die vast wel mogen schrijven, maar dan op conto van jouw werkgever, niet de opdrachtgever, zoals nu gebeurt is.
pi_85465366
quote:

[..]

Goedemorgen kvbeurden,

Ik wens je veel succes.

Groeten,
Allen.
Mijn koffie, wat doe je _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_85465388
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:31 schreef PiRANiA het volgende:
Oef, dat is wel erg zwaar aangerekend ja.

Gaat het ze ech om dit ene feitje? Misschien hadden ze vermoedens dat het vaker gebeurde?

Verder kan ik mij vinden in je denkwijze en zou ook niet weten wat je daarna moet doen. Denk er alleen wel om dat als je je zo tegen de directie gaat positioneren, dat het over het algemeen niet bevorderlijk is voor je (arbeids)relatie.
Zover ik weet gaat het inderdaad om dit ene feit. Ik heb zelfs deze maandag nog een gesprek gehad met de directie waarin hij aangaf erg tevreden te zijn. In de waarschuwing staan ook geen andere dingen genoemd.
pi_85465418
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:42 schreef fruityloop het volgende:
Ik zou de directie hier niet mee lastig vallen, maar dit via P&O doen. Hebben die hier geen vertrouwenspersoon en/of procedures voor? Overigens is 4x zo veel tijd boeken op eigen houtje natuurlijk niet echt slim, maar dat zal je inmiddels al wel duidelijk zijn. De toon van die brief zou m.i. niet al te dreigend etc moeten zijn, je hebt toch echt iets gedaan wat niet zo hoort, alle schade voorkomen is dus een utopie, maar beperken zou met wat tact nog wel moeten lukken.
Ik heb ook een gesprek met mijn direct leidinggevende en iemand van HR. Deze is tevens de vertrouwenspersoon. Een eventuele volgende stap zou de directie zijn in mijn ogen.
pi_85465455
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:43 schreef Redah het volgende:
Wat ik mij zo afvraag: Je hebt 4 uur weggeboekt onder een campagne.

Heb je in totaal (je andere werkzaamheden) wel 4 uur gewerkt? En had je die andere 3 uur (je hebt maar 1 uur aan de campagne besteed) dan gewoon onder een ander vakje moeten boeken? Dus een administratief ding, of missen we hier nog wat cruciale informatie (zoals dat je bijvoorbeeld voor je gewone werk een gewoon uur/dag/maandsalaris krijgt, en deze campagne een extra toeslag heeft, waardoor je nu extra geld vangt)?

Zoals het hierboven staat komt het een beetje vreemd op mij over dat ze daar een probleem van maken.

En 3 uur vullen met een gesprek terug luisteren en ICT-taken zou mij in eerste instantie ook wat vreemd in de oren klinken voor een TL.
Ik heb tijdens de andere werkzaamheden ook ICT taken uitgevoerd en een gesprek teruggeluisterd van een andere agent. En het is procedure dat we teamlead taken zoveel mogelijk op een campagne boeken om deze facturabel te laten zijn. Jezelf terugverdienen noemt mijn leidinggevende dit. Een administratief ding dus. Krijg er niks extra voor.
pi_85465466
ik hoop wel dat je brief beter leesbaar is dan de OP. Ik heb er gvd 5x over gedaan.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_85465478
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:49 schreef kvbeurden het volgende:

Ik heb tijdens de andere werkzaamheden ook ICT taken uitgevoerd en een gesprek teruggeluisterd van een andere agent. En het is procedure dat we teamlead taken zoveel mogelijk op een campagne boeken om deze facturabel te laten zijn. Jezelf terugverdienen noemt mijn leidinggevende dit. Een administratief ding dus. Krijg er niks extra voor.
Dan snap ik het niet :? Dan doe je toch juist wat ze willen?
pi_85465524
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef Redah het volgende:

[..]

Dan snap ik het niet :? Dan doe je toch juist wat ze willen?
Dat was ook mijn vermoeden. Echter als een campagne er slecht voorstaat boeken we dit weg onder Teamlead. Dit om zo de campagne niet te veel te belasten. Ik vermoed alleen dat mijn leidinggevende denkt dat ik 4u heb weggeboekt waarvan ik er maar 1 heb gewerkt en dus 3u uit mijn neus heb zitten eten.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:52:23 #19
136730 PiRANiA
pi_85465556
Kan je bewijzen hoe het exact zit? Dan kan je op vriendelijke toon dit gewoon even overleggen lijkt mij?
pi_85465681
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:52 schreef PiRANiA het volgende:
Kan je bewijzen hoe het exact zit? Dan kan je op vriendelijke toon dit gewoon even overleggen lijkt mij?
Die uren zijn weggeboekt op een campagne zodat de uren facturabel naar de klant zijn. Ik kan laten zien wat voor ICT taken ik heb gedaan maar verder wordt dat niet bijgehouden ofzo.
pi_85466002
Al met al vind ik de maatregel zwaar overdreven. Daarnaast vind ik dat je dit soort dingen ook op een andere manier kan oplossen. Als ze in de periode vrijdag-dinsdag hierover om uitleg had gevraagd dan had ik deze zo kunnen geven. En als je dan waarschuwingen wil gaan uitdelen dan vind ik dat je op zn minst eerst een mondelinge waarschuwing kan geven..
We wachten het gesprek van 11:30 wel af..
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:24:59 #22
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_85466555
quote:

[..]

Goedemorgen kvbeurden,

Ik wens je veel succes.

Groeten,
Allen.
geweldig _O-
pi_85467611
Update:

Officiële waarschuwing is omgezet in een mondelinge waarschuwing. :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:56:16 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_85467631
Ik kan me voorstellen dat je je wezenloos schrikt. Ik begrijp alleen je verhaal niet goed. Dus geen idee of de waarschuwing hout snijdt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 19 augustus 2010 @ 11:56:17 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85467632
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:55 schreef kvbeurden het volgende:
Update:

Officiële waarschuwing is omgezet in een mondelinge waarschuwing. :)
Op welke gronden?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')