Gevalletje extreem-casual. Was ook niet echt het type wat je verwacht op wow tegen te komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heel weinig spelen dan ofzo? Weet nog van mn mage een tijdje terug dat ik binnen 3 weken van 65 naar 80 gegaan ben ofzo, met maar een paar dagen per week daarop spelen.
quote:
10 achievement points per stukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:59 schreef Eenskijken het volgende:
met al die mounts wel dan? Spaar je gold voor cataclysm, dat lijkt me verstandiger.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
10 achievement points per stuk
En tja, een gemiddelde speler heeft denk ik niet meer dan 10k, ze zullen shit in Cataclysm niet veel duurder maken dan in WotLK lijkt mij. Ik hou wel rond de 40k-50k buffer, moet genoeg zijn
en zo niet dan koop ik wel wat
Blegh, ik hou het wel bij raidenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef Ferdii het volgende:
De ah bespelen
wat ik vooral die is het volgende
- saronite ores kopen, met miner bars van maken, met transmute master titanium bars van maken --> verkopen
-frozen orbs kopen, omzetten naar elemental fire/air --> met transmuter earthsiege/skyflares van maken
- herbs kopen, met inscriptor inks van maken --> verkopen
- borean leather kopen > heavy borean leather/drums of the wild/kings van maken --> verkopen
- epic gem transmuten
- thorium en arcane crystals kopen --> transmuten naar arcanite bars
kost me per dag ongeveer 15 min en levert een hele boel geld op :p
gewoon in de gaten houden wanneer de prijzen laag zijn om vervolgens een boel in te kopen en weer te verkopen als prijzen hoog zijn.
ach je weet het nooit watvoor gekke dingen ze nu weer verzinnen plus direct met grootste mount rondlopen is pimp statusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:22 schreef Katth het volgende:
Echt zwaar overdreven dat je 50k gold nodig hebt met een nieuwe expansion.
Preciesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ach je weet het nooit watvoor gekke dingen ze nu weer verzinnen plus direct met grootste mount rondlopen is pimp status
WotLK:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:22 schreef Katth het volgende:
Echt zwaar overdreven dat je 50k gold nodig hebt met een nieuwe expansion.
Maar ja, heb je dat ook echt nodig in het spel?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
WotLK:
Traveler's Tundra Mammoth: 16k
Grand Ice Mammoth: 8k
Ice Mammoth: 600g
Mekgineer's Chopper: 14k
Red Drake: 1600g
WotLK:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
WotLK:
Traveler's Tundra Mammoth: 16k
Grand Ice Mammoth: 8k
Ice Mammoth: 600g
Mekgineer's Chopper: 14k
Red Drake: 1600g
En dan vergeet nog andere dure geintjes, Bind on Equip items die je kan kopen in het begin, mats die je kan kopen voor je professions, nieuwe flying skills(?), nieuwe mounts etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |