Kan je die ook laten aanvallen? meestal doet hij pas wat nadat ik een spell gecast hebt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef ufopiloot het volgende:
Moet je je voidwalker er op af sturen !
control + 1quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kan je die ook laten aanvallen? meestal doet hij pas wat nadat ik een spell gecast hebt.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kan je die ook laten aanvallen? meestal doet hij pas wat nadat ik een spell gecast hebt.
okey.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkIk heb een tijdje een warlock gehad, Voidwalker erop af sturen, zelf van een afstandje spells casten
Werkt iddquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:30 schreef jagga het volgende:
lees dit maar eens.
http://www.wowinterface.c(...)atrixLatencyFix.html
dit is de uitleg. Deze heb ik gedownload en het werkt gewoon perfect
Gewoon naar een beast type lopen en gebruik 'tame'(als dat zo heet tenminstequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:15 schreef Berend. het volgende:
Ik heb nu de quest gedaan van een pet enzo. Ik kan hem nu oproepen etc, maar hoe krijg ik een pet?
In een generalshop kom je meestal wel aardig ver. Maar wat voor beest heb je? Apen moeten bijvoorbeeld fruit hebben en tijgers en andere vlees eters, vlees natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:24 schreef Berend. het volgende:
Thanks, works. Waar kan ik eten kopen voor dat beest?
Vis en funghi werken voor de meeste beesten ook. Voor Funghi kun je (als Horde) terecht bij een vendor in de Undercity. Vis kun je gewoon uit ieder poeltje halenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
In een generalshop kom je meestal wel aardig ver. Maar wat voor beest heb je? Apen moeten bijvoorbeeld fruit hebben en tijgers en andere vlees eters, vlees natuurlijk.
lk25 hcquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:57 schreef Junglebeast het volgende:
Zo LK25 down.. spel kan in de kast voor Cata
Dat ken ik nog niet... hoe werkt dat dan precies?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:13 schreef Olment het volgende:
[..]
is internet vi ahet stopcontact geen oplossing voor je?
hehe dat lukt niet met een pug.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:53 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
lk25 hc
ik moet trouwens nog 4 shadowfrost shards voor shadowmourne![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |