Kijk die kleine pro 2 meesterlijke paints neerzettenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:31 schreef BobdeStreamer het volgende:Geudemeurgen het zeunetje scheunt.
en een fijne dag
[ afbeelding ]
Heb je nog gereageerd, moet ik teruglezen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 03:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor Pietje, gratis melk![]()
[ afbeelding ]
Ik kom hem op zijn bek tikken, heurquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Baas is terug van vakantie en is op zn zachtst gezegd not amused dat er nog wat opdrachten liggen voor hem.
En hem gewoon niet wijs krijgen dat ik op mn tandvlees heb gelopen hier. Nondeju!
Heb jij ook zo'n dagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
En dan is yoghurt ipv melk in je aeroccino gooien de limit.
Een melkopschuimer van Nespresso.quote:
Ik ben er bang voor. Compleet met chagrijnige baas.quote:
Zeg je baas op welke donkere plek hij zijn opdrachten mag steken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik wil een excuus om aan het einde van zo'n dag voor pampus op het terras te gaan zitten met een goed glas bier/wijn.
Dan kan ik wél gelijk elke dag op het terras voor pampus gaan zitten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg je baas op welke donkere plek hij zijn opdrachten mag steken.
Ben je verkouden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:44 schreef Deisyy het volgende:
Voor de vierde achtereenvolgende dag doof aan mijn linkeroor
Hoezo is daar een excuus voor nodig??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik wil een excuus om aan het einde van zo'n dag voor pampus op het terras te gaan zitten met een goed glas bier/wijn.
Nee niet eens, ik ben wel al in de weer met druppels, maar de huisarts heeft maandag pas tijdquote:
Dat het vandaag donderdag 19 augustus is lijkt mij genoeg excuusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo is daar een excuus voor nodig??![]()
Môgguh
Dat dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat het vandaag donderdag 19 augustus is lijkt mij genoeg excuus
Ik denk dat door overmatige productie van oorsmeer komt, excusez voor de mensen die dit een smerig praatje vinden. Af en toe heb ik ook een naar drukkend gevoel op mijn oor. Het is niet zo dat ik helemaal doof ben, maar het geluid is wel flink gedempt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Waar komt je dove oor vandaan? En is het alleen een beetje verlies of hoor je helemaal niets meer?
Nog geen last van evenwichtsstoornissen?
Giuliana is een E! news host, en Bill heeft meegedaan met the apprentice.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je straks thuis bent gewoon alles afreageren op Ian.
Ah, overmatig oorsmeer is erg lastig, mijn vader heeft daarvoor cortisonenzalf gebruikt, want met een gehoorapparaat in is dat nog lastiger dan zonder, maar hij had het toch wat anders aan moeten pakken, want waarschijnlijk is het (zeer) langdurige gebruik van cortisonen de oorzaak van zijn diabetes.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat door overmatige productie van oorsmeer komt, excusez voor de mensen die dit een smerig praatje vinden. Af en toe heb ik ook een naar drukkend gevoel op mijn oor. Het is niet zo dat ik helemaal doof ben, maar het geluid is wel flink gedempt.
Gelukkig heb ik geen last van evenwichtsstoornissen, heb jij dat ook?
Hm, opzich moeten we natuurlijk even naar de Brug om te kijken of alles nog in orde is sinds ze weer open zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
*pleurt broodje jam in de vuilnisbakquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat door overmatige productie van oorsmeer komt,
Damn, die heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb laatst wel Celebrity Apprentice gekeken. Met Cindy Lauper, Brett Michaels die een beroerte kreeg en een senator of zo die ik gisteren weer op het nieuws zag vanwege fraude die niet bewezen kon worden.
Die man was hilarisch, kon niet met een telefoon, laat staan met een computer omgaan.
De Brug? Dat zit toch aan het water?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Hm, opzich moeten we natuurlijk even naar de Brug om te kijken of alles nog in orde is sinds ze weer open zijn?
Ja?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Brug? Dat zit toch aan het water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |