!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:27 schreef Laysa het volgende:
Wat loop je nu weer te punten?...je maakt echt overal een punt van...Zet er eens een streep onder...Dit is een nieuw topic.
Hij moet er gewoon eens een punt achter zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:27 schreef Laysa het volgende:
Wat loop je nu weer te punten?...je maakt echt overal een punt van...Zet er eens een streep onder...Dit is een nieuw topic.
quote:
Whehehehequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet er gewoon eens een punt achter zetten.
Dat is zoveel nuttiger dan maar in het wilde weg strepen en punten neerzetten
-.- .- .--. / -. --- ..-quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet er gewoon eens een punt achter zetten.
Dat is zoveel nuttiger dan maar in het wilde weg strepen en punten neerzetten
Kun je DK ook niet op dezelfde cassette aansluiten, in het kader van gedeelde cassettes zijn halve cassettes?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef Laysa het volgende:
En dan ga ik nu ff mn cassete recorder wisselen en daarna naar de friettent...DK is de afgelopen dagen zo misselijk geweest dat ie amper wat heeft kunen eten. En nu heb ik zin in friet![]()
Vrij logisch vind ik.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik las letterlijk taken hè. Dacht "Hoeveel taken heeft ie wel niet, naast z'n werk" en zag 'm stofzuigen of zoiets.
Damn, valt die link even tegen, ik dacht dat je er een topic over geopend hadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
-.- .- .--. / -. --- ..-
Dah-di-dah Di-dah Di-dah-dah-dit, Dah-dit Dah-dah-dah Di-di-dah
quote:Tak breekt af en belandt op fietser
BILTHOVEN - In het Utrechtse Bilthoven is een fietser gewond geraakt toen er plotseling een grote tak van een boom afbrak en op hem terechtkwam.
Het ongeluk gebeurde op de Antonie van Leeuwenhoeklaan. De fietser kreeg de tak op zijn hoofd en hij raakte gewond, meldt RTV Utrecht.
Ik hoop niet dat ze hem ginds in NY afknallen, dat is mij te ver van huis om te gaan kijken. Tijdverschil is ook nog eens vervelend om het lekker voor de TV te kunnen volgen. Nee, laat dat maar hier gebeurenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, wie wind zaait zal storm oogsten.....
quote:Recordaantal boeren zoekt vrouw
AMSTERDAM - Blijkbaar zijn er in Nederland nog heel wat vrijgezelle boeren die het niet zo gezellig hebben in hun eentje.
De eerste selectieronde van het populaire KRO-programma Boer zoekt vrouw heeft dit jaar namelijk een recordaantal aanmeldingen binnen gekregen. Waren er in voorgaande jaren rond de 100 boeren die graag mee wilden doen aan het populaire programma, dit jaar waren het er maar liefst 355, zo valt te lezen op de website van Boer Zoekt Vrouw.
Wrom was D_K misselijk dan? Hoor wel van een soort buikgriepje wat in Nederland heerst, was dat het? En wij eten vanavond kip met pomme de terre gratin of zo iets. Jongste kookt. Volgens loopt die griet haar roeping mis want die kan koken, echt! Je vreet je vingers er bij op!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef Laysa het volgende:
En dan ga ik nu ff mn cassete recorder wisselen en daarna naar de friettent...DK is de afgelopen dagen zo misselijk geweest dat ie amper wat heeft kunen eten. En nu heb ik zin in friet![]()
Vrij logisch vind ik.
Nah, als het dan toch gebeurt dan zie ik er geen meerwaarde aan als het op eigen bodem gebeurt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze hem ginds in NY afknallen, dat is mij te ver van huis om te gaan kijken. Tijdverschil is ook nog eens vervelend om het lekker voor de TV te kunnen volgen. Nee, laat dat maar hier gebeuren![]()
Over eten gesproken, ik zat gisteren te eten op een terras in Nunspeet met mijn nek zo'n straalkachel. Volgende keer trek ik voor die locatie mijn zwembroek aan, wat een hitte, tropisch gewoon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wrom was D_K misselijk dan? Hoor wel van een soort buikgriepje wat in Nederland heerst, was dat het? En wij eten vanavond kip met pomme de terre gratin of zo iets. Jongste kookt. Volgens loopt die griet haar roeping mis want die kan koken, echt! Je vreet je vingers er bij op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |