abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85457112
Vraag lijkt me duidelijk.

Een v-hals lijkt me? Mijn overhemd schijnt best wel door. Je kunt als je goed kijkt mijn tepels zien en dat lijkt me niet de bedoeling. :D Maar welke kleur draag je? Als ik een wit shirt aan doe zie je precies waar het shirt zit.

Het is de bedoeling dat ik hem gewoon casual ga dragen trouwens dus geen colbert/blazer. Of is dat de enige oplossing? (Ook geen probleem hoor.)

Dus wat draag je onder een wit overhemd?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_85457461
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:59 schreef Nero22 het volgende:
Vraag lijkt me duidelijk.

Een v-hals lijkt me? Mijn overhemd schijnt best wel door. Je kunt als je goed kijkt mijn tepels zien en dat lijkt me niet de bedoeling. :D Maar welke kleur draag je? Als ik een wit shirt aan doe zie je precies waar het shirt zit.

Het is de bedoeling dat ik hem gewoon casual ga dragen trouwens dus geen colbert/blazer. Of is dat de enige oplossing? (Ook geen probleem hoor.)

Dus wat draag je onder een wit overhemd?
Of een wit t-shirt. Of niets.
pi_85457597
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef JJH het volgende:

[..]

Of een wit t-shirt. Of niets.
Met een ronde hals bedoel je? Net wat ik zeg: ik was van plan hem ook casual te dragen, dus niet helemaal tot aan de nek dichtgeknoopt. Is dat dan niet "lelijk"/tegen de etiquette (in zoverre die er is ;)) om een ronde hals te hebben?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_85457738
Neem je er eentje met een (diepe) V-hals. ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_85457784
Gewoon een wit shirt, en zorg gewoon dat je een overhemd draagt wat niet zo doorzichtig is, dat ziet er sowieso niet uit. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:17:27 #6
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_85457815
niets of een wit shirt :)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_85457861
M'n adamspak.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_85457909
Een bh.
pi_85458098
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:20 schreef Stali het volgende:
Een bh.
Lijkt mij persoonlijk dan weer helemaal niks. -O-
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_85458116
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:16 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon een wit shirt, en zorg gewoon dat je een overhemd draagt wat niet zo doorzichtig is, dat ziet er sowieso niet uit. :)
Noem eens een winkel/merk die/dat goede, niet doorzichtige, overhemden verkoopt, maatje 37? Het meeste lijkt wel een beetje doorschijnend te zijn...
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:32:01 #11
137556 L.no
Midlife crisis
pi_85458280
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:20 schreef Stali het volgende:
Een bh.
:D
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_85458300
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:26 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Lijkt mij persoonlijk dan weer helemaal niks. -O-
Even een vraagje tussendoor:
Jij had het in de OP over zichtbare tepels. Is dat tegenwoordig voor mannen een issue? Voor vrouwen kon het ook ineens niet meer en kwamen er ware schildjes in de vorm van een bh's.
Zolang je geen beignets hebt zitten maar beetje gebruind, wit overhemd en tepels dat is dan toch juist sexy?
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2010 @ 00:33:09 #13
264940 8108139dpths
pi_85458315
Niets. :N
pi_85458341
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:27 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Noem eens een winkel die goede, niet doorzichtige, overhemden verkoopt, maatje 37? Het meeste lijkt wel een beetje doorschijnend te zijn...
Geen idee, voor een standaard wit overhemd zou ik gewoon eens kijken bij warenhuizen zoals de HEMA. Daar kocht ik die dingen in elk geval toen ik nog wel eens voor een horecauitzendbureau werkte vroegah. Kost geen ruk, en dan kun je meteen 2 shirts meenemen voor een tientje, klaar is Nero. :)

Maar ja, dat was gewoon omdat ik het af en toe aan moest tijdens werk. Als het er echt goed uit moet zien enzo zou ik gewoon wat winkels af gaan tot je iets vindt wat je goed staat. Een overhemd van 100% katoen schijnt in elk geval niet zo door als die goedkope nepmeuk en zit lekkerder. Ralph Lauren? (Mode heb ik geen verstand van. ;))
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_85458527
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Even een vraagje tussendoor:
Jij had het in de OP over zichtbare tepels. Is dat tegenwoordig voor mannen een issue? Voor vrouwen kon het ook ineens niet meer en kwamen er ware schildjes in de vorm van een bh's.
Zolang je geen beignets hebt zitten maar beetje gebruind, wit overhemd en tepels dat is dan toch juist sexy?
Ja, is dat sexy? :9 Net wat ik zeg, ik weet niet wat de "etiquette" is daarbij. Het is geen zgn. beignet, nee. :P
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Geen idee, voor een standaard wit overhemd zou ik gewoon eens kijken bij warenhuizen zoals de HEMA. Daar kocht ik die dingen in elk geval toen ik nog wel eens voor een horecauitzendbureau werkte vroegah. Kost geen ruk, en dan kun je meteen 2 shirts meenemen voor een tientje, klaar is Nero. :)

Maar ja, dat was gewoon omdat ik het af en toe aan moest tijdens werk. Als het er echt goed uit moet zien enzo zou ik gewoon wat winkels af gaan tot je iets vindt wat je goed staat. Een overhemd van 100% katoen schijnt in elk geval niet zo door als die goedkope nepmeuk en zit lekkerder. Ralph Lauren? (Mode heb ik geen verstand van. ;))
Morgen ga ik naar de P.C. Hooft dus dan ga ik meteen even een kijkje nemen. :P Die ik nu heb is van Esprit Collection en gemaakt van katoen/poplin, dus ook niet niks geloof ik.

Thanks voor de info allen. Ik denk dat ik dan toch maar "met zonder" ga. ;)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_85458661
Je draagt het casual en ik vind het in ieder geval sexy.

De mode is niet oversized en een t-shirt eronder is praktisch maar het komt vaak zo rolladeachtig over, vind ik.
pi_85458716
Het kan best "casual" zijn als je er een gewone strakke witte V t-shirt onder hebt hoor.
(mits je het overhemd inderdaad een stukje open laat)
pi_85458724
Oeh sexy *O*

Zo een bloesje of polo dat je nog een beetje borst ziet....hmmmm *;

Maar iets eronder is wel netter.
pi_85458728
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:44 schreef Stali het volgende:
Je draagt het casual en ik vind het in ieder geval sexy.

De mode is niet oversized en een t-shirt eronder is praktisch maar het komt vaak zo rolladeachtig over, vind ik.
Hoe bedoel je rolladeachtig? Ik heb dus even gekeken hoe een wit shirt eronder eruit ziet, maar dan zie je dus echt waar de mouw ophoud... Bedoel je dat? Dat was namelijk mijn grootste heikelpunt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_85458755
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:46 schreef joeyettt het volgende:

[..]

(mits je het overhemd inderdaad een stukje open laat)
Maar natuurlijk. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_85458806
-edit: doe normaal

[ Bericht 94% gewijzigd door Mylene op 19-08-2010 06:44:45 ]
pi_85458839
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:47 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je rolladeachtig? Ik heb dus even gekeken hoe een wit shirt eronder eruit ziet, maar dan zie je dus echt waar de mouw ophoud... Bedoel je dat? Dat was namelijk mijn grootste heikelpunt.
Ja en dat het dan te krap oogt. Hoe slank je ook bent. Vrouwenmode is ook zo erg trouwens.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:59:28 #23
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_85459086
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_85459105
-edit: doe normaal

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 19-08-2010 06:46:10 ]
pi_85459151
Bh of hemd
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo