Precies, is maar klein stukje.. Radio aan, beetje meebléren en je bent er zoquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat. Wat een vraag ook
Radio aan, of mp3-speler, dan is dat kleine stukje zo voorbij
Het is maar een half uur volgens Google, die kom je toch wel door?
Het is dan ook niet de bedoeling dat je uitgebreid van de omgeving gaat genieten, dat doe je maar in de trein of als bijrijder.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:38 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Mja, maar het is echt zo'n stuk waar niets te zien is.
En de baan is zo'n betonweg, dus altijd die overgangen die hier nooit 100% liggen...
En het is in België hèquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef twiFight het volgende:
Als jij dezelfde idioten tegenkomt als ik afgelopen week, dan heb je genoeg om op te letten dat je wakker houdt hoorAls je in het verkeer zit dan moet je je ook met het verkeer bezighouden, niet met een film op je mobieltje of zo. Een halfuurtje is niks.
1 op 13 is nog geeneens bizar slecht hoor, zeker omdat het relatief oud en wat kleiner blokje is en je een boel snelweg gereden hebt. En als ik jou zo hoor rijd je al netjes en zuinig als je 3500rpm veel vind.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Err een Peugeot 309 uit 1991. 1.4 benzine motor, ik gok een 40L tank, alhoewel ik op internet tegenkom dat er meestal een grotere inzit, maar een groffe calculatie bij de pomp deed me vermoeden dat hij 40L of 44L is.
Benzineverbruik zal wel iets hoger zijn dan mogelijk is, aangezien ik nogal vaak optrok naar de 3500 toeren, terwijl dat meestal ook wel met minder te doen was.
Haha, ik weet het. Zo slecht zijn we helemaal niet..Op m'n TTT eind april was m'n examinator ook al zo laaiend enthousiast omdat ik de lesauto precies tussen twee auto's had gekregen. Zo precies dat de deuren niet meer open konden, oftewel, ik had daar eigenlijk niet kúnnen parkeren maar het was wel geluktquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vrouwen en parkeren, nu heb je een vooroordeel verwoest!
Dat zou wel kunnen ja, koppeling leren laten opkomen, zoals ik. Ik heb dat ook op een bedrijventerrein geleerd, maar niet op deze. Werd daar op een gegeven moment wel goed chagerijnig van, 60,- betalen om elke keer hetzelfde rondje te rijden. Hoe dan ook bleven we afgelopen zondag achter elkaar aan rijden. Die instructeur moet gedacht hebben dat ik ook geen rijbewijs hadquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:10 schreef Goddelijker het volgende:
Misschien leren schakelen?
En terugschakelen voor bochten?
Nope, gewoon rond gaan rijdenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:
Hebben jullie ook zoiets gedaan toen je geslaagd was? Op semi afgesloten terrein nog geoefend?
Majesteitsmeervoud?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ik weet het. Zo slecht zijn we helemaal niet..
Wij vrouwen zijn niet zo slechtquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Majesteitsmeervoud?
Maar idd, zo slecht ben je niet, anders had je je rbw niet gehaald.
Ik buig voor u House!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
M'n eerste ritje zodra ik m'n rijbewijs had was meteen een bob-taak richting Apeldoorn in m'n moeders auto. Dat was wel even spannend met op de heenweg 3 aangeschoten passagiers en op de terugweg 3 passagiers die van de kaart waren. Maar elke ervaring is goed meegenomen
Dat was vroeger ook wat inderdaad, toen zette ik hem bijna stil en dan heel voorzichtig passeren. Nu kachel ik doodleuk met ruim 60 door de berm heen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Eerste paar lessen reed ik vooral buitenaf hier. Lekker leren schakelen en koppelen en in de berm duiken voor tractoren
Ja gewoon vol langs die tractor inhalen nuquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook wat inderdaad, toen zette ik hem bijna stil en dan heel voorzichtig passeren. Nu kachel ik doodleuk met ruim 60 door de berm heen.
Ik denk dat ik de enige ben die is opgevallen dat je verzuimd hebt het 20 keer steken te vermelden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn niet zo slecht'We' zijn hier al zo in de minderheid, dan moet je bepaalde dingen zeggen zodat je niet het hele mannelijke gedeelte van het autorijtopic aan het lachen krijgt
![]()
Wel grappig, nu kwam op die van jou na, geen reactie. Maar als ik had gezeg dat ik 20 keer had moeten steken, had de volgende TT daar weer over gegaan
Nee, ik ben meteen de grote weg opgegaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, koppeling leren laten opkomen, zoals ik. Ik heb dat ook op een bedrijventerrein geleerd, maar niet op deze. Werd daar op een gegeven moment wel goed chagerijnig van, 60,- betalen om elke keer hetzelfde rondje te rijden. Hoe dan ook bleven we afgelopen zondag achter elkaar aan rijden. Die instructeur moet gedacht hebben dat ik ook geen rijbewijs had![]()
Hebben jullie ook zoiets gedaan toen je geslaagd was? Op semi afgesloten terrein nog geoefend?
Ik heb me even naar een industrieterrein laten rijden zodat ik kon oefenen met wegrijden, aangezien ik nooit in benzineautos had gereden, alleen in diesel. Na 3 rondjes had ik de truuc door, na 4 rondjes was ik zeker genoeg dat ik wel bij het stoplicht weg zou komen - zij het langzaam - en toen gelijk de openbare weg op. Nu scheelt het ook of je gelijk in filerijdend randstad terecht komt of op een buitenweg ergens op Texel natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Om goed te leren rijden lijkt mij de randstad beterquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik heb me even naar een industrieterrein laten rijden zodat ik kon oefenen met wegrijden, aangezien ik nooit in benzineautos had gereden, alleen in diesel. Na 3 rondjes had ik de truuc door, na 4 rondjes was ik zeker genoeg dat ik wel bij het stoplicht weg zou komen - zij het langzaam - en toen gelijk de openbare weg op. Nu scheelt het ook of je gelijk in filerijdend randstad terecht komt of op een buitenweg ergens op Texel natuurlijk
Ik ging altijd express op vrijdagmiddag van 15:00 tot 16:30 rijden, in het centrum, in alle drukte van Rotterdam. Totaal onoverzichtelijk, maar de ervaring die ik heb opgedaan is superquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Om goed te leren rijden lijkt mij de randstad beter
Ik wil niet weten wat er gebeurd met mensen die die drukte niet gewend zijn en in de binnenstad van bijvoorbeeld Utrecht terecht komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |