quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef Jose81 het volgende:
Poezebeest... dat kan ik me voorstellen... pppffff... Ik ga heeeel hard voor jullie duimen! Ik ben echt heel benieuwd!! Ik ga heel hard voor je duimen in ieder geval!![]()
![]()
PZE; moooooi! Ook voor jou een mooi ei!!! Super!!!![]()
[..]
Ja, ik had wel door dat het niet voor mij bestemd was, maar ik kon het niet laten om even te reageren...![]()
Maar evengoed zal ik m'n mond wel houden, hoor
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:38 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks Poezebeest!
En natuurlijk zit ik hier al "voorduimentedraaien" Alvast warmlopen voor morgen! Morgen wordt een Erg Belangrijke Dag voor jou en je man, Poezebeest! Oooooooooh ik hoop ZO op een goeie uitslag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en mijn laatste post van het topic:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef Poezebeest het volgende:
PZE; jij ook al zo'n goed nieuws, fijn hoor!![]()
Mijsje; jij moet morgen alweer terug? Spannend, ik duim voor je![]()
En vrijdag PZE en Isla weer voor een check-up. Ben benieuwd en duim ook voor jullie dames!
Morgen krijgen we de uitslag, vind het nu wel spannend worden...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:35 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames, allen bedankt voor de juichreacties! Word er helemaal vrolijk van!
Mijsje dus goed nieuws.... Oh wat fijn! Wat een goed vooruitzicht!
En PZE wat goed, een ei, dat is toch soms ook nog afwachten bij jou toch?
Dames ik zit al zwaar in de duimstand....![]()
![]()
![]()
Ik vroeg nog aan die echo-dame of mijn eisprong niet uitgesteld kon worden en dat moest dan met hormonen onderdrukt worden en dat deden ze niet....![]()
Maar volgende maand valt ie dan ook in het weekend want mijn cyclus zit op 29/30 dagen.... Nouja laat ik maar niet stressen (of juist wel, dat stelt mn eisprong misschien uit) en hopen dat we maandag kunnen insemineren en het raak is....
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef Poezebeest het volgende:
PZE; jij ook al zo'n goed nieuws, fijn hoor!![]()
Mijsje; jij moet morgen alweer terug? Spannend, ik duim voor je![]()
En vrijdag PZE en Isla weer voor een check-up. Ben benieuwd en duim ook voor jullie dames!
Morgen krijgen we de uitslag, vind het nu wel spannend worden...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef Jose81 het volgende:
Ja, ik had wel door dat het niet voor mij bestemd was, maar ik kon het niet laten om even te reageren...![]()
Maar evengoed zal ik m'n mond wel houden, hoor
![]()
![]()
Ik ga gewoon Joene lastig vallenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:54 schreef mijsje het volgende:
bedankt allemaal! ik heb niet zo goed geslapen Duch, lag veel wakker, maar goed, het gaat er nu toch van komen...
ik ben alleen wel laat om me weer te melden, ik moet vandaag meteen na het ziekenhuis naar de vergadering op school om het jaar weer mee te starten, en daarna zijn we nog even druk in de klassen. ik verwacht zo rond 16 uur dat ik verslag kan komen doen...redden jullie dat?
Nee, dat kan natuurlijk niet!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:54 schreef mijsje het volgende:
ik verwacht zo rond 16 uur dat ik verslag kan komen doen...redden jullie dat?
Het heeft niks edelmoedigs hoor Trui. Ik vind het zelfs een prettig idee voor mijn kinderen. Zij zijn van een donor en er zijn dan ook kinderen op de wereld waar ik de donor van ben. Ik heb op de een of andere manier het idee dat ze dan van dichtbij zien dat het heel fijn is dat er donoren bestaan, maar ook dat de donoren niet de opvoedmama's en -papa's zijn. Bovendien hebben ze dan aan twee kanten biologische aansluiting. Gekke gedachte misschien, maar het maakt het plaatje rond voor mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:58 schreef trui het volgende:
groofsken, volgens mij kan dat nogal verschillen van vrouw tot vrouw, die (neven-)effecten van de hormoonbehandeling. ik sprak toevallig gisteren een vrouw die ook een eicel gedoneerd heeft en die had er maar relatief weinig last van gehad, terwijl ik ook genoeg verhalen ken (o.a. van hier) dat 't behoorlijk ingrijpend kan zijn. wel een hele edelmoedige beslissing, petje af! ik begreep dat je vooraf ook nog psychologisch getest wordt, en waarschijnlijk (hopelijk!) krijg je ook de nodige begeleiding in zo'n proces.
Ach het spuiten raak je aangewend. Dat heb je zo door en je voelt er niets vanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:24 schreef Groofsken3 het volgende:
Dankjewel Tally voor je uitgebreide reactie.![]()
Goed om te weten dat je na de punctie een tijdje niet zoveel mag kwa tillen enzo. En ik slik geen pil, nooit gedaan ook, maar dan denk ik dat het zal gaan om een kilo of twee? Dat zou ik geen probleem vinden.
Word je verdoofd voor de punctie? De punctie lijkt me echt eng. Het spuiten ook een beetje, maar dat durf ik wel aan. Ik denk zelfs dat ik liever zelf spuit dan dat ik een ander laat spuiten. En twee weken is natuurlijk goed te overzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |