abonnement Unibet Coolblue
pi_87732224
Als je zoiezo tijdens dat CD als sowieso schrijft komt 't vast goed :)

succes ^O^

Kleine opleidingen vind ik fijn, persoonlijk, omdat er veel aandacht is voor de studenten en veel contact tussen docenten en studenten. De een vindt dat een voordeel (zoals ik), de ander niet (omdat je je meer gecontroleerd kunt gaan voelen omdat het sneller opvalt als je iets niet of minder doet).
Ja doei.
pi_87732257
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef Tsha het volgende:
Ik heb heb me aangemeld voor een colloquium doctum voor de opleiding Slavische Talen en Culturen, zoiezo vanwege mijn achtergrond, maar het lijkt me ook leuk om specifiek te leren over de cultuur en geschiedenis.
De opleiding Scandinavische talen en culturen lijkt me ook zeer interessant! Zijn niet zoveel mensen die het doen, maar dat kan dat juist weer interessanter zijn, een unieke studie.
Leuk dat je reageert :) Slavische talen lijken me ook heel interessant (hoewel, volgens een Poolse vriend van me, dit de moeilijkste talen zijn ;) ), maar Scandinavische talen trekken me toch meer.
pi_100944074
Even een enorme kick, maar volgens mij is er geen recenter topic. Is er hier niemand die Zweeds in Groningen studeert? Ik wil daar een minor doen maar dat hele feest gaat misschien toch niet door omdat er waarschijnlijk te veel aanmeldingen zijn ofzo. ;( Had ik eigenlijk niet bij deze opleiding verwacht. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')