dat is het probleem, de deur ligt eruit en daardoor gaat de warmte naar buitenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat een geweld allemaal daar
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Tsk Flesje, jou herken ik zeker.![]()
En nog een paar. Maar wel veel veel nieuwe.Gezellig.
hoi.
Suikertaartje light wellicht?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar goed, een Suikertaartje zonder energie, ik bedoel, hoe kan dat nou man??
Meneer Taart heeft de deur bovendien nog bewerkt met een flex, naar het schijntquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat een geweld allemaal daar
Wie registreert de kl00n Aspartaamtaartje?quote:
Ik moest hem even twee keer lezenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie registreert de kl00n Aspartaamtaartje?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef AspartaamTaartje het volgende:
Goedemorgen
Ik heb er de kracht niet meer voor
Hoiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef AspartaamTaartje het volgende:
Goedemorgen
Ik heb er de kracht niet meer voor
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:55 schreef AspartaamTaartje het volgende:
Het doet echt de deur dicht
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:55 schreef AspartaamTaartje het volgende:
Het doet echt de deur dicht
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:16 schreef Symphonic het volgende:
Zo, net even een flinke slag gemaakt.
Ik merk dat mijn ogen het niet zo fijn meer vinden om continu te switchen van het papier naar het scherm.
Krijgen we ook weer een vakantietipquote:
wokkies vakantie tips. (mede voornamelijk mogelijk gemaakt door wokkin)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijgen we ook weer een vakantietip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |