dat is het probleem, de deur ligt eruit en daardoor gaat de warmte naar buitenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat een geweld allemaal daar
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Tsk Flesje, jou herken ik zeker.![]()
En nog een paar. Maar wel veel veel nieuwe.Gezellig.
hoi.
Suikertaartje light wellicht?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar goed, een Suikertaartje zonder energie, ik bedoel, hoe kan dat nou man??
Meneer Taart heeft de deur bovendien nog bewerkt met een flex, naar het schijntquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat een geweld allemaal daar
Wie registreert de kl00n Aspartaamtaartje?quote:
Ik moest hem even twee keer lezenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie registreert de kl00n Aspartaamtaartje?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef AspartaamTaartje het volgende:
Goedemorgen
Ik heb er de kracht niet meer voor
Hoiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef AspartaamTaartje het volgende:
Goedemorgen
Ik heb er de kracht niet meer voor
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:55 schreef AspartaamTaartje het volgende:
Het doet echt de deur dicht
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:55 schreef AspartaamTaartje het volgende:
Het doet echt de deur dicht
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:16 schreef Symphonic het volgende:
Zo, net even een flinke slag gemaakt.
Ik merk dat mijn ogen het niet zo fijn meer vinden om continu te switchen van het papier naar het scherm.
Krijgen we ook weer een vakantietipquote:
wokkies vakantie tips. (mede voornamelijk mogelijk gemaakt door wokkin)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijgen we ook weer een vakantietip?
Panda's vakantie wastipsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokkies vakantie tips. (mede voornamelijk mogelijk gemaakt door wokkin)
tip 4
de was.
als je op vakantie gaat neem dan niet automatisch aan dat er wel een wasmachine zal zijn.![]()
nu kan je waspoeder prima gebruiken voor de handwas maar wasverzachter.......
dus de fles wasverzachter kunnen we toevoegen aan het lijstje onzin dingen om mee te nemen op vakantie.![]()
met de hand wassen is ook een kunst opzich, die dit niet in de wasbak op de badkamer,die is echt te klein.
met wat geluk heb je een badkuip, wij dus niet, of zorg voor een emmer en doe het bij voorkeur buiten.
toegeven, nadat wokkin klaar was met de was moesten we het huisje dweilen en was alles, inclusief de was, schoon
4. Neem voldoende kleding mee, zodat wassen niet nodig isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Panda's vakantie wastips
1. Als je op vakantie gaat verzeker je er dan van dat er een wasmachine aanwezig is. (als er geen wasmachine in het huisje is ga je op zoek naar een ander huisje bungalow.) Het is mij nog nooit overkomen dat ik een huisje(nou ja het was meer een zeer luxevakantiewoning) had zonder wasmachine.
2. Boek een hotel met wasservice
3. Word nudist dan hoef je ook geen kleren te wassen
5. Laat je vuilen was door Muck meenemenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
4. Neem voldoende kleding mee, zodat wassen niet nodig is
6. Huur een slaaf in zodat je zelf geen kleding hoeft te wassen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
4. Neem voldoende kleding mee, zodat wassen niet nodig is
zie punt 5quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
6. Huur een slaaf in zodat je zelf geen kleding hoeft te wassen.
quote:
Is jou neef een wasbeer? Of een brombeer of een bezorgbeer?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:17 schreef Panda72 het volgende:
Panda is gelukkig dat zij geen wasbeer is want als ik wasbeer was, was ik de hele tijd genoodzaakt om te gaan wassen nu hoeft dat niet want Pandabeer.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is jou neef een wasbeer? Of een brombeer of een bezorgbeer?
Beter een beer op de weg dan een beer in de autoquote:
Dat wil je vast niet weten!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja en hij doet waarschijnlijk ook aan masturbeer![]()
Nee inderdaad niet nee.quote:
Die laatste is dan weer TMI.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een brombeer, een zeikbeer en een egobeer dat is hij
Oh ja en hij doet waarschijnlijk ook aan masturbeer![]()
wokquote:
enfermaquote:
Mooi!quote:
Dat klinkt ernstig goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik doe ff geen koffie, heb gister shoarma gegeten met zelfgemaakte knoflooksaus en dat proef ik nu nog een beetje
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt ernstig goed. Ik hoop alleen voor jullie dat je man er ook van heeft gegeten
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |