Maar ik las laatst ergens dat jullie al een soort hint of vermoeden hadden gehoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef huuphuup het volgende:
hehe groofs![]()
ik denk zelf dat je water van slag is![]()
maar we gaan het dinsdag zien!! ik ben echt superbenieuwd!ik heb zelf geen voorkeur maar ik ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig dat ik het wachten killing vind
Ik heb nog op het etiket gekeken en er zat kinine inquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:46 schreef Ticootje het volgende:
Bitterlemon moet je hebben, geen tonic.
Haha.. Maar ik roep het elke dag, dus een keer krijg ik gelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:37 schreef DJMO het volgende:
had je t toch mis gisteren Ticootje![]()
mooie en vooral duidelijke echo's dml!!
Wat leuk dat hij (hij! jullie zoon!) zo lekker druk was! En dat plaatje met duim is geweldig! (Al had je mij net zo goed kunnen wijsmaken dat dit het bewijs van zijn mannelijkheid was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mr.DML vond het ook echt helemaal geweldig. Dat vond ik nog leuker om te zien eigenlijk![]()
En met 25 weken gaan we nog een keer. Ik vind het geld meer dan waar.
hé is jou vriend de mijne haha.echo verhaal klinkt bekendquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk dat hij (hij! jullie zoon!) zo lekker druk was! En dat plaatje met duim is geweldig! (Al had je mij net zo goed kunnen wijsmaken dat dit het bewijs van zijn mannelijkheid was.)
Ons kindje was bij de pretecho vreemd genoeg héél rustig. Zelfs de echomevrouw vond het saai, geloof ik, haha. Ik vond dat ze d'r mond moest houden en mij gewoon moest laten genieten. Ik had er uren naar kunnen kijken. Mijn vriend vond het, net als bij de pretecho van Ivan, geen reet aan.Even spannend om het geslacht te weten, maar daarna allemaal volstrekt overbodig, in zijn ogen. Ik kan het hem niet kwalijk nemen, maar ik vind het zelf wel heel bijzonder, ook als er weinig echt gebeurt.
Ik zeg maar weer 'ons kindje' omdat ik hem ineens begin te knijpen voor wat betreft het geslacht. Geen idee waarom.
herkenbaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
Gisteravond was ons kindje onze dochter weer ontzettend druk aan het doen. Ik zie het geschop op zulke momenten héél duidelijk van buiten. Dan roep ik dus "Gauw, kom snel, kom dan, kijken, voelen!" en komt mijn lief eraan snellen om naast me te zitten met zijn hand op mijn buik, En dan gebeurt er he-le-maal niets meer. Hij heeft dus nog steeds niks gevoeld of gezien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |