abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85487648
Ik ben al redelijk aan de grote kant met groeien maar ik groei hard door.
Kortom het is erg krap en alles scheurt en rekt en doet me aardig pijn..
Heb er vandaag even flink de balen van..
pi_85487845
Wat vervelend Silmarwen. Wat betekent dat precies, als je teveel suiker in je urine hebt?

Pvoess, dat is ook niet prettig nee. Hoop dat je je morgen beter voelt.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:28:10 #53
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_85489506
Dat ik misschien zwangerschapsdiabetes heb.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:29:20 #54
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_85489556
Respect voor alle vrouwen hier.
pi_85490622
Volgens mij heb ik 2 nieuwe streepjes op m'n heupen erbij. Ik kan het niet zo goed zien, ik neem de schade volgende week wel op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85495171
streepjes buh ik hoop dat t weer zo lang mogelijk weg blijft. Hoop niet dat de vorige straks ineens finaal doorschieten ofzo :X ;(

k heb weer lektetten }:| geloof niet dat ik dat gemist had...
Wel weer een leuk idee om straks weer zo'n kleintje te mogen voeden <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85501914
waaa, ik ben hier gewoon eens de eerste :D

*meld*

alles rustig, ook nergens pijn meer, dus helemaal geen nieuws

Pvoesss, hopelijk voel je je vandaag beter!
pi_85501922
Hoi, beetje optijd vandaag. Niets.
pi_85501989
Cantare bevalt vannacht en Tico overmorgen :7 *O*

:+
denk ik...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85502133
Jullie houden het spannend, Cantare en Tico!

Ik denk dat we hier een groeispurt hebben. Vanochtend werd ik wakker met het gevoel een auto-ongeluk te hebben gehad.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85502173
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:52 schreef huuphuup het volgende:
Cantare bevalt vannacht en Tico overmorgen :7 *O*

:+
denk ik...
Maar ik durf niet :X
pi_85502210
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:04 schreef Cantare het volgende:

[..]

Maar ik durf niet :X
:D ahw

komt goed! echt! :*

claudia fijn is dat, zo'n gevoel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85502407
Ik werd pas een keer wakker met idioot veel pijn 's ochtends (in mijn beleving dan, hè?), en toen dacht ik ineens: "Nee, ik kan niet met zoveel pijn omgaan, ik kan niet bevallen, ik wil het allemaal niet meer!" :+
pi_85502727
Toch is het ergens niet het bevallen waar ik tegenop zie (hoewel dat een groot woord is). Dat vind ik óók spannend, maar ik kan me ondanks alle info moeilijk voorstellen hoe het zal zijn. Het is meer dat ik daarna een baby heb en pieker over dat alles dan anders is, of ik het wel leuk zal vinden en hoe ik me dan zal voelen en blabla... :@
pi_85502964
Het gekke is dat al die dingen voor mij deze keer ook weer een grote onbekende zijn. Kan ik het wel aan met Ivan erbij? Hoe reageert Ivan? Gaan wij het nog wel leuk vinden met twee kinderen of hebben we dan helemaal geen tijd meer voor onszelf?

Maar ik weet nu dat het onmogelijk is om je daar tevoren een voorstelling van te maken. Ik fantaseer er wel over, maar ik maak me er niet druk om. Dat is ook een van de redenen dat ik niet zoveel stilsta bij alle praktische moeilijkheden die we zullen krijgen. Ik wil het best geloven als anderen zeggen dat het zwaar wordt, maar ik neem het tegen die tijd wel zoals het komt.

Klaarblijkelijk weet het moederschap de controlfreak in me aardig in toom te houden.
pi_85503950
Ik had vannacht heel veel buikpijn.... Maar t was een hele grote wind! :D :D
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:36:18 #67
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85504089
Canatre, het is allemaal zo herkenbaar en ik heb hetzelfde nu als Claudia hoe zal dochter reageren? Waar laat ik dochter als ik baby op bed leg? Etc etc etc. Ik troost me maar aan de gedachte dat er ziljoenen vrouwen zijn met meer dan 1 kind.

En voor jou, zo enorm cliche maar waar, als de baby er straks is (ik denk een meisje maar zit altijd fout :D ) dan is niets ZO vanzelfsprekend.

Hier is het feest! met knalharde voorweeën. Erg pijnlijk en irritant en erg veel. Had ik de vorige keer ook al 3 weken van tevoren dus *yay*. Mijn man heeft zijn beval voorspelling gedaan: 12 september. De vorige had hij de datum ook goed en ook bij vrienden heeft hij het 90% van de gevallen goed. Ben benieuwd!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_85504557
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:36 schreef Floria het volgende:
Mijn man heeft zijn beval voorspelling gedaan: 12 september. De vorige had hij de datum ook goed en ook bij vrienden heeft hij het 90% van de gevallen goed. Ben benieuwd!
Heet 'ie Paul?
pi_85504663
Tnx Claudia en Floria, ik vind het fijn dat jullie het herkennen! :) Ik wéét ook wel dat het straks zichzelf zal wijzen, maar gevoelsmatig wil het er nog niet helemaal in. Daarom mag het van mij ook wel nu beginnen: dan ís het gewoon zo en kan ik er niet meer over piekeren.

Floria, ik ben benieuwd of je man het goed heeft! Wel bijzonder dat hij zo goed kan voorspellen. Sterkte met de voorweeën, want dat lijkt me best vermoeiend.

lol@Paul _O-

Tico ook rommelende darmen? Wel grappig om zo gelijk op te gaan, zoveel herkenbare dingen. :D
pi_85504772
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:58 schreef Cantare het volgende:
Tnx Claudia en Floria, ik vind het fijn dat jullie het herkennen! :) Ik wéét ook wel dat het straks zichzelf zal wijzen, maar gevoelsmatig wil het er nog niet helemaal in. Daarom mag het van mij ook wel nu beginnen: dan ís het gewoon zo en kan ik er niet meer over piekeren.

Floria, ik ben benieuwd of je man het goed heeft! Wel bijzonder dat hij zo goed kan voorspellen. Sterkte met de voorweeën, vermoeiend, lijkt me!

lol@Paul _O-

Tico ook rommelende darmen? Wel grappig om zo gelijk op te gaan, zoveel herkenbare dingen. :D
Ja echt heel erg... Spastische darmen... Maar het is als ik op 1 zij lig dan ligt de baby fout ofzo en dan gaan mn darmen zomaar samenknijpen denk ik... Want als ik op mn rug ga liggen dan is het ook meteen weer weg.

Al moet ik zeggen, gister was het wel flink gerommel... Ook naar mn rug toe... Maar nu is het echt helemaal rustig...
pi_85505410
Ik denk dat we gaan synchroonbevallen. :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:22:20 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85505530
bah .. behoort sentimenteler dan normaal zijn bij zwanger zijn? .. Jan kan vanaf 6 sept gaan spelen op de psz .. maar ik wil m helemaal niet loslaten :') ik kan er wel om huilen dattie ineens een grote jongen wordt en ik mijn kleine jochie "kwijtraak". Hoe ongeduldig ik de laatste tijd ook ben met hem, ik kan hem (nog) helemaal niet missen!
</egopost>
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85505667
Cantare en Tico, nog steeds niks? 't Wordt wel spannend hoor! Maar goed, zolang jullie nog niet bevallen zijn sta ik in ieder geval niet ineens zo akelig hoog in het lijstje! :X

Ik heb ook erg last van m'n darmen, al een week of 2 eigenlijk. Nou ja, het zal er wel bij horen.

En DJMO, emotioneler zijn dan anders is ook hééél herkenbaar. Ik vond het tot een paar weken geleden nog reuze meevallen, maar nu jank ik soms zelfs ineens echt om niets. Best irritant eigenlijk, zeker als het in het in een openbare gelegenheid gebeurt.. :@
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:28:03 #74
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_85505697
Ok, met een vingerprik was mijn nuchtere glucose 6.6 en niet nuchter 7.9. Beiden zijn gestoord, maar alles was op het randje. De huisarts/verloskundige acht de kans erg aanwezig dat ik zwangerschapsuiker heb. Maandag moet ik nu om 7 uur eten, 9 uur uit de arm prikken en dit herhalen met 12 uur eten en uur prikken. Als het dan nog te hoog is moet ik naar de gyn en op dieet, dan 2 weken later weer prikken, als het dan goed is zou ik terug mogen naar de verloskundige, maar tegen die tijd zit ik bijna op 34 weken en moet dan toch al onder controle bij de gyn. :+

Wat een gedoe!

Floria, spannend. Je denkt niet dat het al meenes is?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:31:19 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85505821
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:36 schreef Floria het volgende:
Mijn man heeft zijn beval voorspelling gedaan: 12 september. De vorige had hij de datum ook goed en ook bij vrienden heeft hij het 90% van de gevallen goed. Ben benieuwd!
Dat is mijn verjaardag :o
En als dat zou kloppen dan zou dat grappiger zijn dan ik nu uit kan leggen....

Môgguh dames, ik merk dat ik de boel minder bijhoud... heb hier al een paar weken niet meer gelezen, terwijl dat toch echt bij mijn maandagritueel hoorde, en ook het dag tot dag boekje wordt niet meer wekelijks bijgelezen.

Daarbij ben ik niet echt in m'n hum, wat al langzaamaan duidelijk begon te worden en met dat parkeergedoe bij de nieuwe locatie van de VK en de daaropvolgende boete een dusdanig hoogtepunt bereikte dat ik woensdag van huis "weggelopen" ben (N. z'n huis dus) naar m'n eigen huis. En ik heb beloofd vandaag terug te komen maar ik wil niet. Niet dat ik niet bij N. wil zijn, ik wil gewoon niet in zijn huis zijn maar in m'n eigen huis.
Ik denk dat ik maar wacht tot ik zeker weet dat hij ook thuis is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')