Maar ik durf nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:52 schreef huuphuup het volgende:
Cantare bevalt vannacht en Tico overmorgen![]()
![]()
denk ik...
Heet 'ie Paul?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:36 schreef Floria het volgende:
Mijn man heeft zijn beval voorspelling gedaan: 12 september. De vorige had hij de datum ook goed en ook bij vrienden heeft hij het 90% van de gevallen goed. Ben benieuwd!
Ja echt heel erg... Spastische darmen... Maar het is als ik op 1 zij lig dan ligt de baby fout ofzo en dan gaan mn darmen zomaar samenknijpen denk ik... Want als ik op mn rug ga liggen dan is het ook meteen weer weg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:58 schreef Cantare het volgende:
Tnx Claudia en Floria, ik vind het fijn dat jullie het herkennen!Ik wéét ook wel dat het straks zichzelf zal wijzen, maar gevoelsmatig wil het er nog niet helemaal in. Daarom mag het van mij ook wel nu beginnen: dan ís het gewoon zo en kan ik er niet meer over piekeren.
Floria, ik ben benieuwd of je man het goed heeft! Wel bijzonder dat hij zo goed kan voorspellen. Sterkte met de voorweeën, vermoeiend, lijkt me!
lol@Paul![]()
Tico ook rommelende darmen? Wel grappig om zo gelijk op te gaan, zoveel herkenbare dingen.
Dat is mijn verjaardagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:36 schreef Floria het volgende:
Mijn man heeft zijn beval voorspelling gedaan: 12 september. De vorige had hij de datum ook goed en ook bij vrienden heeft hij het 90% van de gevallen goed. Ben benieuwd!
oh ok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:08 schreef Ticootje het volgende:
Normaal is je suiker tussen de 5 en 8... Je zit een beetje hoog, maar niet heel hoog. Bij Jen heb ik ook eens 8.3 geprikt bij mn pap...
Nou ja, iemand heeft het Paul ingefluisterd en die had het mooi goed!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:09 schreef Floria het volgende:
En hij heet geen Paul, Paul is a fake!
ah ok thanks!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:39 schreef Silmarwen het volgende:
http://www.mijnbloedglucose.nl/contentmain.php?main_id=1&cat_id=1
Dat zijn de waarden hoe ze zouden moeten zijn. Je moet naar het linker rijtje kijken.
Tussen nuchter en niet nuchter zit niet zo'n heel groot verschil op dit moment. Nuchter zit je voor je zwangerschap hoog, maar niet extreem hoog, nuchter hoor je tijdens je zwangerschap tussen de 3,5 en de 5,0 te zitten. Niet nuchter (1,5 uur na het eten) mag je op 7,0 zitten. Misschien dat je 's avonds na 20u op water of thee zonder suiker over kan en als je nog wat wilt eten een bak magere yoghurt zonder suiker? (vruchtenyoghurt van optimel is lekker en zit niet veel in). Succes, ik hoop dat je met een dieet je waardes kan verlagen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef Silmarwen het volgende:
Ok, met een vingerprik was mijn nuchtere glucose 6.6 en niet nuchter 7.9. Beiden zijn gestoord, maar alles was op het randje. De huisarts/verloskundige acht de kans erg aanwezig dat ik zwangerschapsuiker heb. Maandag moet ik nu om 7 uur eten, 9 uur uit de arm prikken en dit herhalen met 12 uur eten en uur prikken. Als het dan nog te hoog is moet ik naar de gyn en op dieet, dan 2 weken later weer prikken, als het dan goed is zou ik terug mogen naar de verloskundige, maar tegen die tijd zit ik bijna op 34 weken en moet dan toch al onder controle bij de gyn.
Wat een gedoe!
Normaal hoort je suiker nuchter tussen de 4 en 5,6 te zitten. Boven de 6 nuchter zou je diabeet zijn. Niet nuchter hoor je tussen de 4,0 en de 8,0 te zitten. Niet nuchter ben je boven de 11,0 diabeet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:08 schreef Ticootje het volgende:
Normaal is je suiker tussen de 5 en 8... Je zit een beetje hoog, maar niet heel hoog. Bij Jen heb ik ook eens 8.3 geprikt bij mn pap...
Och, regelmatig rusten, maar toch ook proberen om dingen te blijven doen. En beseffen dat de vervelendste kwaaltjes meestal niet zo lang duren (hooguit een week). Ik mag wat dat betreft helemaal niet klagen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:40 schreef huuphuup het volgende:
ahw Tessiefijn zulke dagen. Sterkte dr mee
![]()
Claudia![]()
hij bedoelt het vast goed hahaha.
Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt zegis er een manier om ermee om te gaan voor je? Behalve op bed liggen en wachten tot t over is
oh ok, ik dacht meer aan de duizeligheid of je dat misschien kon opvangen door bijv. iets te eten ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och, regelmatig rusten, maar toch ook proberen om dingen te blijven doen. En beseffen dat de vervelendste kwaaltjes meestal niet zo lang duren (hooguit een week). Ik mag wat dat betreft helemaal niet klagen.
Oef, tessie, vervelend zo'n dag.
Ze was gewoon al dik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef Basboussa het volgende:
Gisteren voor het eerst van een vreemde: ben je zwanger? Ze was wel zelf zwanger, dus misschien daarom, want de dames op mijn werk verzekerden me dat er echt nog NIETS aan me te zien is, 3 uur eerder die dag. Een dame is een paar dagen voor me uitgerekend, en lijkt nu al op een llm. Echt, enorme buik, vanaf het moment van conceptie, volgens haar!
Diesz, welkom!
Wat leuk dat alle andere kinderen al veel ouder zijn! Wij hebben er ook 1 van 15...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef Diesz het volgende:
@ Leandra en BarbaBientje01, thnx!!
@ Silmarwen, dit ukkie wilde er zelf graag zijn. Hadden het er wel over gehad, maar voor de toekomst, zitten nml midden in een verbouwing. Maar meneertje had haastMijn oudste vindt het helemaal geweldig, mijn jongste wisselt een btje. Nog steeds wennen dat hij mijn jongste straks niet meer is denk ik. Maar is ook niet stoer he, om als bijna 12 jarige blij te zijn met een babybroertje
De 3 kids van mijn vriend (11, 9 en bijna 8) zijn alle drie helemaal happy met hun broertje wat onderweg is!
Beter dat je geen zoetekauw bent, al zal dat het wel lastiger maken om je suikers omlaag te krijgen, daar je dus niks kan laten staan. Eet je wit of bruin brood? Dat prikken...... zit nog steeds met natte handen na 3 jaar diabeet te zijn, dus ken het gevoel! Waarom laat je je niet links prikken? Dat doe ik nml ook, zo heb ik rechts nooit last! Ik ga voor je duimen dat het allemaal meevalt en het gewoon een momentopname is!!!
Edit: Ook alle anderen thnx, staan ineens een rijtje nieuwe berichtjes bij![]()
Je bent bekent met de leeftijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |