abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85454252
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:31 schreef Biogarde het volgende:
Het is het mooiste verkooppraatje ooit.

Je begint onder het mom van een paar raddraaiers in een aantal trams, uitbreiden naar alle trams, alle maatschappijen die iets met OV doen, stations, winkelgebieden, woonwijken.
Het is het mooiste conspiracy praatje ooit.

Je gaat roepen dat het alleen maar bedoeld is om ieder zijn privacy te schenden. Roept er ook nog even bij dat het duur is, om wat meer indruk te maken. En je kunt weer lekker klagen op de overheid.
Leaf
pi_85454313
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je vraagt er zelf om, met je domme en laagdunkende gedrag.
Niet verder op in gaan, voordat je het weet heeft VF weer een topic gekaapt waar weer discussies opgestart worden waar men volstrekt langselkaar heen praat en waar VF geen millimeter toegeeft.

/edit:
Dit bedoel ik dus:
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je gaat roepen dat het alleen maar bedoeld is om ieder zijn privacy te schenden. Roept er ook nog even bij dat het duur is, om wat meer indruk te maken. En je kunt weer lekker klagen op de overheid.
.
pi_85454346
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:35 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Niet verder op in gaan, voordat je het weet heeft VF weer een topic gekaapt waar weer discussies opgestart worden waar men volstrekt langselkaar heen praat en waar VF geen millimeter toegeeft.
Waarom zou ik moeten toegeven?

Doen anderen ook niet :+
Leaf
pi_85454374
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:36 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Waarom zou ik moeten toegeven?

Doen anderen ook niet :+
Ah... met die manier van redeneren kom je ver. Kinderen redeneren op die manier... :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2010 22:38:19 ]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:38:11 #30
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85454394
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik roep nergens dat het is om te schenden. En het is naïef om te denken dat dit soort projecten een paar ton kosten. Alleen al het voorwerk kost een shitload, om maar te zwijgen over implementatie.

Maar ze slaan dus foto's op van raddraaiers en vergelijken die met de personen die instappen. Nou mogen overvallers, aanranders en verkrachters pijn gedaan worden, maar ik vraag me enkel af of dit niet een beetje doorschiet en het misschien niet handiger is om die 40 man op te pakken en een trap onder hun ballen te geven.

Of denk je dat ze kwartetten met de opgeslagen foto's in de kantine van de RET? En als ik wil schelden op de overheid, dan doe ik dat, heb ik jou niet voor nodig. Ik heb reden genoeg om mn ongenoegen te uiten, en daar ga ik je verder helemaal niets over melden. En verder accepteer ik die situatie omdat uitstappen (hilarisch gevonden!! Hoop niet dat ze me herkennen) niet mogelijk is op het moment.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_85454474
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:38 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik roep nergens dat het is om te schenden. En het is naïef om te denken dat dit soort projecten een paar ton kosten. Alleen al het voorwerk kost een shitload, om maar te zwijgen over implementatie.
Zie je nou echt niet dat je zomaar wat roept?
Je hebt echt geen idee wat het systeem is.

quote:
Maar ze slaan dus foto's op van raddraaiers en vergelijken die met de personen die instappen. Nou mogen overvallers, aanranders en verkrachters pijn gedaan worden, maar ik vraag me enkel af of dit niet een beetje doorschiet en het misschien niet handiger is om die 40 man op te pakken en een trap onder hun ballen te geven.
De RET heeft niet de mogelijkheid om iemand een trap onder de ballen te geven. Ze hebben wel de mogelijkheid om iemand niet in het OV te laten.

quote:
Of denk je dat ze kwartetten met de opgeslagen foto's in de kantine van de RET? En als ik wil schelden op de overheid, dan doe ik dat, heb ik jou niet voor nodig. Ik heb reden genoeg om mn ongenoegen te uiten, en daar ga ik je verder helemaal niets over melden. En verder accepteer ik die situatie omdat uitstappen (hilarisch gevonden!! Hoop niet dat ze me herkennen) niet mogelijk is op het moment.
Prima dat je wilt schelden op de overheid, maar doe dat dan wel met goede argumenten.
En niet door situaties te verzinnen.
Leaf
pi_85454489
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah... met die manier van redeneren kom je ver. Kinderen redeneren op die manier... :D
Ach, ik ben tenminste realistisch en niet zo hypocriet.
Leaf
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:42:07 #33
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85454514
Ik dacht het echt met 'm te proberen, maar ik kan net zo goed een krentenbol pakken en daar een gesprek mee voeren. Hulde voor de rol die je tentoonspreid.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_85454547
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:42 schreef Biogarde het volgende:
Ik dacht het echt met 'm te proberen, maar ik kan net zo goed een krentenbol pakken en daar een gesprek mee voeren. Hulde voor de rol die je tentoonspreid.
Told you so ;)
pi_85454570
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:42 schreef Biogarde het volgende:
Wat leuk. Nog zo'n hypocriet....
Andere verwijten wat ze zelf net zo hard doen.
Leaf
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:44:37 #36
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85454603
Ik probeer het nog één keer, maar tegen beter weten in.

De RET hangt een systeem op, denk je nou echt dat ze die zomaar mogen ophangen zonder tussenkomst van de lokale politiek, wetten etc etc?

Dus heeft de RET een probleem met iemand, dan ga je naar de politie. Zij delen die schop uit. Doen wij als burgers toch ook, de politie bellen?
pi_85454652
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat leuk. Nog zo'n hypocriet....
Andere verwijten wat ze zelf net zo hard doen.
Lachwekkend ben je eigenlijk best wel. Volgens mij gewoon een relkloon. :Y
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:46:33 #38
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85454658
Ik wou even zeggen dat ik het een topsysteem vind! Ik verwacht overigens niet dat het over 10 jaar meer is geworden. Ik denk zelfs dat camera's uit het straatbeeld verdwijnen.

Ik weet het, het is naïef, maar zo denk ik er nou eenmaal over.

Groetjes,

veldmuis.
pi_85454683
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:44 schreef Biogarde het volgende:

De RET hangt een systeem op, denk je nou echt dat ze die zomaar mogen ophangen zonder tussenkomst van de lokale politiek, wetten etc etc?

Dus heeft de RET een probleem met iemand, dan ga je naar de politie. Zij delen die schop uit. Doen wij als burgers toch ook, de politie bellen?
Politie gaat vaak standaard al mee met de RET controleurs.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:48:31 #40
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85454726
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Politie gaat vaak standaard al mee met de RET controleurs.
Bizar! En helemaal bizar dat er dan helemaal niets gedaan kan worden, behalve weigeren. Nou dan heb je ze hoor. Wat een land :')
pi_85454754
De controledrift is weer als vanouds.
Een dergelijk gigantisch duur systeem invoeren voor een stel overlast veroorzakers. :')

Ach, het moet toch onder het mom van iets.. en als het eenmaal is ingevoerd, is het ook weer handig voor andere doeleinden.

Zoals de vingerafdrukken op identiteitsbewijzen die enkel ter verificatie van het document waren, maar toen de vingerafdrukken toch beschikbaar kwamen, waarom dan niet meteen een landelijke database met de vingerafdrukken van alle Nederlanders aanleggen?! :9
Of de OV-chipkaart waardoor men makkelijker zou moeten kunnen rijden, máár de reisgegevens van iedere reiziger wordt wel voor 7 jaar opgeslagen. En de politie wil af en toe weten wie wanneer op een bepaalde plek heeft gereisd.. gewoon, omdat die mogelijkheid bestaat met de komst van de OV-chipkaart. :9
Of het kentekens scannen op diverse snelwegen.. waarbij de foto's van kentekens van onschuldigen eigenlijk na een paar dagen al verwijderd moesten worden, maar de politie vond het zo handig om die kentekens gewoon 120 dagen te bewaren! :9
pi_85454812
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:44 schreef Biogarde het volgende:

Mensen uit de trams en metro weren doen ze allang, alleen met ouderwetse foto's. Nu hebben ze een nieuw systeem.
Daar hebben ze politie en wetten niet voor nodig.

quote:
Nou dan krijgen ze misschien van de rechter straf EN van de RET.

Die hebben gewoon de mogelijkheid om iemand toegang te weigeren opgenomen in de reisvoorwaarden.
Leaf
pi_85454878
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:49 schreef OldJeller het volgende:
De controledrift is weer als vanouds.
Een dergelijk gigantisch duur systeem invoeren voor een stel overlast veroorzakers. :')

Ach, het moet toch onder het mom van iets.. en als het eenmaal is ingevoerd, is het ook weer handig voor andere doeleinden.

Zoals de vingerafdrukken op identiteitsbewijzen die enkel ter verificatie van het document waren, maar toen de vingerafdrukken toch beschikbaar kwamen, waarom dan niet meteen een landelijke database met de vingerafdrukken van alle Nederlanders aanleggen?! :9
Of de OV-chipkaart waardoor men makkelijker zou moeten kunnen rijden, máár de reisgegevens van iedere reiziger wordt wel voor 7 jaar opgeslagen. En de politie wil af en toe weten wie wanneer op een bepaalde plek heeft gereisd.. gewoon, omdat die mogelijkheid bestaat met de komst van de OV-chipkaart. :9
Of het kentekens scannen op diverse snelwegen.. waarbij de foto's van kentekens van onschuldigen eigenlijk na een paar dagen al verwijderd moesten worden, maar de politie vond het zo handig om die kentekens gewoon 120 dagen te bewaren! :9
Nou vertel jij eens dan hoe duur het systeem was.

Diverse mensen roepen daar al wat over, niemand kan zeggen wat nou echt de kosten waren.
Leaf
pi_85455021
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:51 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Mensen uit de trams en metro weren doen ze allang, alleen met ouderwetse foto's. Nu hebben ze een nieuw systeem.
Daar hebben ze politie en wetten niet voor nodig.
[..]

Nou dan krijgen ze misschien van de rechter straf EN van de RET.

Die hebben gewoon de mogelijkheid om iemand toegang te weigeren opgenomen in de reisvoorwaarden.
Herinner je de kentekenbewijzen nog die niet opgeslagen werden? Alle betrokkenen hebben of een boete of een celstraf gekregen. Oh wacht....
pi_85455271
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:56 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon eens een BAN krijgen voor je gebagger en getrol.
Misschien moeten jij en anderen gewoon eens respeceteren dat er mensen zijn met een andere mening.

Aan dit soort topics te zien is dat wel erg veel gevraagd. Lijkt soms wel alsof je alleen maar mag posten als je overal privacy schendingen in ziet. Als je niet met de meute meeloopt om te klagen op de overheid, ben je meteen een troll....

Wat een idioterie...
Leaf
pi_85455302
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:56 schreef baba117 het volgende:

[..]

Herinner je de kentekenbewijzen nog die niet opgeslagen werden? Alle betrokkenen hebben of een boete of een celstraf gekregen. Oh wacht....
Geen idee waar je het over hebt. Misschien moet je eens met wat concreets komen ipv alleen maar vage beschuldigingen.
Leaf
pi_85455309
Nu is het wachten op het eerste bericht over dit systeem dat kopt "Gezichtherkenning in OV een succes!" - die er geheid gaat komen, ook al is het systeem gewoon slecht - en dan zal de rest van het OV in Nederland zal volgen.
Bookmark deze post, want dan kan je 'm tegen die tijd aanhalen, en dat moment zal komen. c_/
pi_85455352
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:05 schreef OldJeller het volgende:
Nu is het wachten op het eerste bericht over dit systeem dat kopt "Gezichtherkenning in OV een succes!" - die er geheid gaat komen, ook al is het systeem gewoon slecht - en dan zal de rest van het OV in Nederland zal volgen.
Bookmark deze post, want dan kan je 'm tegen die tijd aanhalen, en dat moment zal komen. c_/
En durf je ook nog een termijn te stellen?
Leaf
pi_85455731
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En durf je ook nog een termijn te stellen?
Is dat relevant dan? :?
pi_85455953
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is dat relevant dan? :?
Als ik het niet relevant zou vinden, zou ik het niet vragen. :)
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')