Dus met andere woorden: de Duisters die zich tegen Hitler verzetten negeerden democratie? En nee, dit is geen godwin, probeer enkel duidelijk te maken dat democratie niet altijd zaligmakend is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje de democratie negeren en je eigen standpunt heilig en als enige juiste verklaren. Typisch.
Alsof democratie zo heilig is en geen mankementen kent.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje de democratie negeren en je eigen standpunt heilig en als enige juiste verklaren. Typisch.
Ook als je er nee, dit is gen godwin neerzet blijft het een Godwin.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: de Duisters die zich tegen Hitler verzetten negeerden democratie? En nee, dit is geen godwin, probeer enkel duidelijk te maken dat democratie niet altijd zaligmakend is.
Het is wel het perfecte voorbeeld waarom een verzet tegen democratie moet kunnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ook als je er nee, dit is gen godwin neerzet blijft het een Godwin.
Je vergelijkt het standpunt van de poster met Nazi's, waardoor je de poster indirect ervan beschuldigd Nazi's te verdedigen. Niet echt bevorderlijk voor een normale discussie.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel het perfecte voorbeeld waarom een verzet tegen democratie moet kunnen.
Godwin of niet.
Zeker, stel jij voor dat PVV-ers massaal gedeporteerd moeten worden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:24 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Laaggeschoolden kunnen we missen als kiespijn.
Ik verwees in dit geval naar jou.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zeker, stel jij voor dat PVV-ers massaal gedeporteerd moeten worden?![]()
Misschien wil Cohen een telefooncoup plegen, de macht overnemen en alle PVV-ers deporteren? Cohen help ons!
Verzin maar een ander voorbeeld als je de discussie nog een beetje normaal wil houden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel het perfecte voorbeeld waarom een verzet tegen democratie moet kunnen.
Godwin of niet.
Ah. Ik studeer momenteel aan de OU, Rechtsgeleerdheid.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:27 schreef Arctic_Warrior het volgende:
[..]
Ik verwees in dit geval naar jou.
Misschien heb je niet goed opgelet, maar Wilders gaat sowieso niet regeren.
Ik denk dat je zelf niet goed hebt opgelet, want Wilders gaat wel degelijk regeren. Hij doet gewoon mee met de onderhandelingen, beslist mee over de ministerposten, en zet zijn handtekening onder een akkoord.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:27 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Misschien heb je niet goed opgelet, maar Wilders gaat sowieso niet regeren.
honger lijden in RIO?? als je hier gelijk al geld krijgt als je werkloos bent? denk eens na harry?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik lees veel op internet dat mensen zeggen te gaan emigreren als het Orakel uit Limburg gaat regeren. Gedoogsteun geven is eigenlijk ook regeren.
Ik ga echt emigreren. Het is moeilijk, mijn familie en vrienden wonen hier, maar ik wil niet wonen in een xenofobisch in zichzelf gekeerde politiestaat.
Ik wacht tot alle besprekingen rond zijn, het is niet zeker dat het Orakel uit Limburg gaat regeren, maar als dit zeker is (alsjeblieft Lieve Here Jezus laat Nederland niet ten onder gaan en redt ons, zondigeNederlanders, van het kwaad dat PVV heet
![]()
) koop ik een retourkaartje naar Rio.
Retourkaartje, omdat je met een enkele reis het land niet inkomt, de retourvlucht gebruik ik gewoon niet.![]()
Ik ken daar niemand, maar ik zie wel waar het schip strandt. Hopelijk verhonger ik niet.Maar Nederland is gewoon een naar land geworden met 1.5 miljoen fascisten.
![]()
Iemand nog tips? Op basis van een retourvlucht, een paspoort dat nog 6 maanden geldig is en 2 debitkaarten met een saldo van 1500 euro kom ik toch Brazilië wel in?![]()
Wat doen ze daar eigenlijk met illegalen, want na 3 maanden moet ik officieel het land uit. Kan ik politiek asiel aanvragen daar?![]()
![]()
Gaan er nog meer FOK!kers emigreren? Gaan we gezellig samen honger lijden in Rio!
Hij gaat niet in de regering zitten, dus hij regeert niet. Klaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:35 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf niet goed hebt opgelet, want Wilders gaat wel degelijk regeren. Hij doet gewoon mee met de onderhandelingen, beslist mee over de ministerposten, en zet zijn handtekening onder een akkoord.
Geen ministers, geen verantwoordelijkheid, niet regeren dus.quote:Dit is geen minderheidsregering, dat zou het zijn als het CDA en de VVD samen gingen regeren en voor elke beslissing een meerderheid zouden gaan zoeken in de Tweede Kamer. Dit is een doodnormale meerderheidsregering, met één uitzondering: de PVV levert geen ministers. Maar ze beslist wel mee. Door het als een minderheidsregering aan het volk te verkopen komen ze er mee weg, maar het is gewoon volksverlakkerij.
OUquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ah. Ik studeer momenteel aan de OU, Rechtsgeleerdheid.![]()
In ieder geval een beetje simpel in je hoofd.quote:Wel moeilijk die studie voort te zetten als ik in het buitenland zit, niet onmogelijk, wel moeilijk.
Maar goed, ik ben laagopgeleid volgens jou.
Ze leveren geen ministers en staatssecretarissen. Dit is toch wel essentieel, want zij representeren de uitvoerende macht en kunnen een grote stempel drukken op beleid. De PVV is wellicht aanwezig bij de onderhandelingen, maar de komende vier jaar nemen zij niet direct deel aan de uitvoerende macht. Oftewel: een minderheidsregering met gedoogsteun in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:35 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf niet goed hebt opgelet, want Wilders gaat wel degelijk regeren. Hij doet gewoon mee met de onderhandelingen, beslist mee over de ministerposten, en zet zijn handtekening onder een akkoord.
Dit is geen minderheidsregering, dat zou het zijn als het CDA en de VVD samen gingen regeren en voor elke beslissing een meerderheid zouden gaan zoeken in de Tweede Kamer. Dit is een doodnormale meerderheidsregering, met één uitzondering: de PVV levert geen ministers. Maar ze beslist wel mee. Door het als een minderheidsregering aan het volk te verkopen komen ze er mee weg, maar het is gewoon volksverlakkerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |