abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:28:26 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85464841
Dit kabinet ligt al op zijn gat tegen de tijd dat je een emigratie geregeld hebt
pi_85465055
Ciao :W
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_85468025
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een beetje de democratie negeren en je eigen standpunt heilig en als enige juiste verklaren. Typisch :').
Dus met andere woorden: de Duisters die zich tegen Hitler verzetten negeerden democratie? En nee, dit is geen godwin, probeer enkel duidelijk te maken dat democratie niet altijd zaligmakend is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85468408
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een beetje de democratie negeren en je eigen standpunt heilig en als enige juiste verklaren. Typisch :').
Alsof democratie zo heilig is en geen mankementen kent.

Emigreren zou ik trouwens niet, in het buitenland zijn mensen op andere gebieden weer minder tolerant.
pi_85468451
Dramaqueen :')
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:22:43 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85468584
Overigens blijf Nederland ondanks alles een van de betere landen om in te wonen.

Het zijn overigens vooral die PVV-klagers die doen of het hier zo'n hel is.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:04:55 #57
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85470027
Mocht het kabinet Bruin I er toch niet komen, emigreer ik ook, maar dan naar Fryslân. Ik heb me ingeschreven bij woonfryslân.nl.

Volgens de statistieken is die provincie de rustigste van Nederland, bijna geen PVV-stemmers en dus bijna geen criminaliteit. :D
Eckt: vergelijk de statistieken: Limburg: veel PVV-stemmers, veel criminaliteit.
Fryslân: zeer weinig PVV-ers, bijna geen criminaliteit, zeker als je je buiten Leeuwarden bevindt.

Conclusie: PVV-ers zijn crimineel! :P Statistieken bewijzen het!

En Fryske famkes zijn ook :9 O+ , dus goed even afwachten wat het kabinet wordt en dan weet ik of ik
1. Een enkele reis Rio koop voor 536 euro
2. Een enkele reis Leeuwarden met VDU-korting voor 17.50 euro :D :7
pi_85470133
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus met andere woorden: de Duisters die zich tegen Hitler verzetten negeerden democratie? En nee, dit is geen godwin, probeer enkel duidelijk te maken dat democratie niet altijd zaligmakend is.
Ook als je er nee, dit is gen godwin neerzet blijft het een Godwin.

Je vergelijkt het standpunt van de poster met Nazi's, waardoor je de poster indirect ervan beschuldigd Nazi's te verdedigen. Niet echt bevorderlijk voor een normale discussie.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_85470365
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:08 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ook als je er nee, dit is gen godwin neerzet blijft het een Godwin.

Je vergelijkt het standpunt van de poster met Nazi's, waardoor je de poster indirect ervan beschuldigd Nazi's te verdedigen. Niet echt bevorderlijk voor een normale discussie.
Het is wel het perfecte voorbeeld waarom een verzet tegen democratie moet kunnen.
Godwin of niet.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:24:27 #60
pi_85470745
Wilders is ook meer te vergelijken met een corrupte Junta, of een dictator als Franco, Salazar, Batista.

Een Hitler is hij (nog) niet. Alhoewel je ook erbij moet vermelden dat ook Hitler klein begon. In 1933 werden Joden nog niet gedeporteerd, dat begon pas 8 jaar later.
Als Geert aan de macht komt zal hij ook niet op dag één overgaan tot massadeportaties van Moslims. :{
pi_85470757
Laaggeschoolden kunnen we missen als kiespijn.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:24:49 #62
pi_85470759
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is wel het perfecte voorbeeld waarom een verzet tegen democratie moet kunnen.
Godwin of niet.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:26:07 #63
pi_85470819
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:24 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Laaggeschoolden kunnen we missen als kiespijn.
Zeker, stel jij voor dat PVV-ers massaal gedeporteerd moeten worden? :P

Misschien wil Cohen een telefooncoup plegen, de macht overnemen en alle PVV-ers deporteren? Cohen help ons! :o
pi_85470873
Verzet kan op allerlei manieren, het kan ook in de vorm van acties en burgerlijke ongehoorzaamheid. Een democratie hoeft nog niet te betekenen dat je alles maar moet pikken. Wanneer de meerderheid b.v. een minderheid gaat onderdrukken via diezelfde democratie, en hun burgerrechten in gevaar komen, dan is verzet wel degelijk geoorloofd. Wel moet je er rekening mee houden dat er consequenties aan verbonden kunnen zijn als je je niet aan de wet houdt.
pi_85470878
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D
pi_85470894
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Zeker, stel jij voor dat PVV-ers massaal gedeporteerd moeten worden? :P

Misschien wil Cohen een telefooncoup plegen, de macht overnemen en alle PVV-ers deporteren? Cohen help ons! :o
Ik verwees in dit geval naar jou.

Misschien heb je niet goed opgelet, maar Wilders gaat sowieso niet regeren.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:29:08 #67
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_85470946
Als al die grootspraak sukkels nu ook daadwerkelijk daad bij het woord voegen...
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_85471053
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Godwin of niet.
Verzin maar een ander voorbeeld als je de discussie nog een beetje normaal wil houden.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:33:15 #69
pi_85471106
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:27 schreef Arctic_Warrior het volgende:

[..]

Ik verwees in dit geval naar jou.

Ah. Ik studeer momenteel aan de OU, Rechtsgeleerdheid. :P

Wel moeilijk die studie voort te zetten als ik in het buitenland zit, niet onmogelijk, wel moeilijk.

Maar goed, ik ben laagopgeleid volgens jou. :s)
pi_85471140
Het is erg schrijnend dat mensen weg willen gaan in plaats van een serieuze dialoog aan te gaan. Het dreigen met weggaan, omdat de 'situatie hier te erg wordt' werkt erg stigmatiserend en versterkt geen dialoog tussen mensen met verschillende standpunten.

Ik ben zeker niet pro-Wilders, verre van, maar het gebrek aan andere argumenten dan 'Wilders nazi', 'Wilders gaat alles verneuken', etc. laat zo erg zien dat mensen geen verstand hebben van de Nederlandse politiek. Net als bij de ultieme verheerlijking van Obama: denken dat hij de wereld gaat veranderen terwijl hij die macht helemaal niet heeft.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_85471192
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:27 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Ik denk dat je zelf niet goed hebt opgelet, want Wilders gaat wel degelijk regeren. Hij doet gewoon mee met de onderhandelingen, beslist mee over de ministerposten, en zet zijn handtekening onder een akkoord.

Dit is geen minderheidsregering, dat zou het zijn als het CDA en de VVD samen gingen regeren en voor elke beslissing een meerderheid zouden gaan zoeken in de Tweede Kamer. Dit is een doodnormale meerderheidsregering, met één uitzondering: de PVV levert geen ministers. Maar ze beslist wel mee. Door het als een minderheidsregering aan het volk te verkopen komen ze er mee weg, maar het is gewoon volksverlakkerij.
pi_85471350
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik lees veel op internet dat mensen zeggen te gaan emigreren als het Orakel uit Limburg gaat regeren. Gedoogsteun geven is eigenlijk ook regeren.

Ik ga echt emigreren. Het is moeilijk, mijn familie en vrienden wonen hier, maar ik wil niet wonen in een xenofobisch in zichzelf gekeerde politiestaat.

Ik wacht tot alle besprekingen rond zijn, het is niet zeker dat het Orakel uit Limburg gaat regeren, maar als dit zeker is (alsjeblieft Lieve Here Jezus laat Nederland niet ten onder gaan en redt ons, zondige :@ Nederlanders, van het kwaad dat PVV heet :'( ;( ) koop ik een retourkaartje naar Rio.

Retourkaartje, omdat je met een enkele reis het land niet inkomt, de retourvlucht gebruik ik gewoon niet. :7

Ik ken daar niemand, maar ik zie wel waar het schip strandt. Hopelijk verhonger ik niet. ;( Maar Nederland is gewoon een naar land geworden met 1.5 miljoen fascisten. :r

Iemand nog tips? Op basis van een retourvlucht, een paspoort dat nog 6 maanden geldig is en 2 debitkaarten met een saldo van 1500 euro kom ik toch Brazilië wel in? :D
Wat doen ze daar eigenlijk met illegalen, want na 3 maanden moet ik officieel het land uit. Kan ik politiek asiel aanvragen daar? :o :{

Gaan er nog meer FOK!kers emigreren? Gaan we gezellig samen honger lijden in Rio! *O*
honger lijden in RIO?? als je hier gelijk al geld krijgt als je werkloos bent? denk eens na harry?
niet doodgaan of snel doodgaan in RIO....ondanks Geert... toch hier blijven :Y })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85471373
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:35 schreef Jud1th het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf niet goed hebt opgelet, want Wilders gaat wel degelijk regeren. Hij doet gewoon mee met de onderhandelingen, beslist mee over de ministerposten, en zet zijn handtekening onder een akkoord.

Hij gaat niet in de regering zitten, dus hij regeert niet. Klaar.
quote:
Dit is geen minderheidsregering, dat zou het zijn als het CDA en de VVD samen gingen regeren en voor elke beslissing een meerderheid zouden gaan zoeken in de Tweede Kamer. Dit is een doodnormale meerderheidsregering, met één uitzondering: de PVV levert geen ministers. Maar ze beslist wel mee. Door het als een minderheidsregering aan het volk te verkopen komen ze er mee weg, maar het is gewoon volksverlakkerij.
Geen ministers, geen verantwoordelijkheid, niet regeren dus.
pi_85471394
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ah. Ik studeer momenteel aan de OU, Rechtsgeleerdheid. :P

OU :')

Je zult vast ver komen ja.
quote:
Wel moeilijk die studie voort te zetten als ik in het buitenland zit, niet onmogelijk, wel moeilijk.

Maar goed, ik ben laagopgeleid volgens jou. :s)
In ieder geval een beetje simpel in je hoofd.
pi_85471745
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:35 schreef Jud1th het volgende:

[..]

Ze leveren geen ministers en staatssecretarissen. Dit is toch wel essentieel, want zij representeren de uitvoerende macht en kunnen een grote stempel drukken op beleid. De PVV is wellicht aanwezig bij de onderhandelingen, maar de komende vier jaar nemen zij niet direct deel aan de uitvoerende macht. Oftewel: een minderheidsregering met gedoogsteun in de Tweede Kamer.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')