halo lanker, ick zuo neit wetten warom je gnee brie eme mga nmen mt trin. groetjens....................................quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Lonker2.0 het volgende:
halo allemaal,
ik ga volgenfe week met de eurekaweek bij wildvteemde mensen slapen en nu leek het me leuk een krsatje bier mee te nemen naar hun toe. ik kom in de avond aan dus daar bier kooen op zondag kan niet. nu heb ik welles gehoord dat je geen alcohol bij je mag hebben in de trein. dus mijn vraag luid nu, mag ik een kratje bkier mweenemen in de trein?
LET NIET OP DER SPELFOUTEN, VERSTUURD VIA mobiel dus gaat niety echt soepel
AH2GO IS GEEN TREIN. DAAROM.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef Nielsch het volgende:
Geen alcohol in de trein![]()
![]()
Waarom verkopen ze anders die halve liters Heineken bij de AH2GO op het station???
echt welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
AH2GO IS GEEN TREIN. DAAROM..
.
14.gifquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef Maaslander het volgende:
[..]
halo lanker, ick zuo neit wetten warom je gnee brie eme mga nmen mt trin. groetjens....................................
Oh ja, waarom zou je het niet meemogen nemen? Je moet het toch op een manier vervoeren?
leuk, jouw meningquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef mschol het volgende:fail...
@TS: je kan beter naar ONZ gaan, daar zullen ze je wel waarderen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:16 schreef VonHinten het volgende:
Eurekaweek? Dat klinkt als een willie wortel weekend. Dolletjes!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:30 schreef Beach het volgende:
Je hoeft geen alcohol mee te nemen.
Zonder kan het ook heel gezellig zijn.
Dat kan ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:30 schreef Beach het volgende:
Neem bijvoorbeeld een zelfgebakken cake mee en een leuk bordspel zoals ganzenbord.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Wat een gouden ideequote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld een zelfgebakken cake mee en een leuk bordspel zoals ganzenbord.
In deze tijden van internet en twitter enzo wordt zoiets ouderwets gezelligs zeker gewaardeerd.
Welk station is dat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:33 schreef aight1 het volgende:
Er staan allemaal rare lowlands mensen op het station hier.
Eindhoven, ze gaan in de trein richting alkmaar volgens mij. Mijn trein is lekker rustigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Welk station is dat?
Ik zit morgen in de trein richting Zwolle. Ik vrees ook voor allemaal van dat tuig in de coupes.
hehehehquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Das geen autoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
In de auto mag je wel een krat bier meenemen.
[ afbeelding ]
Winkels dichtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef RoBro het volgende:
waarom koop je geen krat als je aankomt
Haha je lijtk wel een homo hahahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:31 schreef jeroen_s het volgende:
Er is meer in het leven dan bier.
Dus zuip maar eens een weekendje niet je weetz
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:31 schreef jeroen_s het volgende:
Er is meer in het leven dan bier.
Dus zuip maar eens een weekendje niet je weetz
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:16 schreef VonHinten het volgende:
Eurekaweek? Dat klinkt als een willie wortel weekend. Dolletjes!
Titel kun je wel perfect spellen en de rest is alles foutquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Lonker2.0 het volgende:
halo allemaal,
ik ga volgenfe week met de eurekaweek bij wildvteemde mensen slapen en nu leek het me leuk een krsatje bier mee te nemen naar hun toe. ik kom in de avond aan dus daar bier kooen op zondag kan niet. nu heb ik welles gehoord dat je geen alcohol bij je mag hebben in de trein. dus mijn vraag luid nu, mag ik een kratje bkier mweenemen in de trein?
LET NIET OP DER SPELFOUTEN, VERSTUURD VIA mobiel dus gaat niety echt soepel
Gelukkig jouw twaalf tellende zin ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Titel kun je wel perfect spellen en de rest is alles fout
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |