quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Ik maak nooit veel gelud.
Soms, en dan staan mijn broer en ik te kotsenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:58 schreef Broder het volgende:
[..]
Jouw vader laat scheten aan tafel?
Same, onbewust.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Fascination het volgende:
Ik kan me er ook dood aan ergeren.Ik let ook op elk geluidje. Best triest eigenlijk.
Uhu, en dan komt het eetgeluid er lekker vrolijk bovenuitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik zet altijd de TV aan tijdens het eten. Hard.
Dit. Mijn moeder maakt zich er schuldig aan. Brrrr...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:55 schreef GurbeDouwstra het volgende:
Dat is echt kankergoor ja, terechte klacht.
Perfecte omschrijving.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:06 schreef Henno het volgende:
Er lijken twee groepen mensen te zijn wat betreft eetgeluiden: of je denkt "wtf wat is het probleem", of je krijgt spontaan wurgneigingen als de kaken zich in beweging zetten. Geen middenweg.
Ik behoor tot de tweede groep, ik kan er echt niet tegen. Schijnt een gevoeligheid voor menselijke geluiden te zijn, al heb ik het alleen bij eetgeluiden. Ik heb het hier niet over gesmak met de mond open o.i.d., mond kan prima dicht zijn... het is meer het soppende geluid van eten wat in die trog rondgaat, eventueel versterkt door een te grote hoeveelheid meegehapte lucht plus een klapperende tongAls het echt tegenzit slikken ze meer lucht dan eten in, wat ook al zo'n vreselijk geluid maakt
Soms eet iemand redelijk normaal, maar meestal is het een centrifuge daarbinnen.
Als je nou denkt "stel je niet aan": gefeliciteerd, je hoort niet bij het clubje. Aan de rest: sterkte bij de volgende maaltijd
Yup, mijn moeders ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Mijn moeder maakt zich er schuldig aan. Brrrr...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |