quote:
Is dat nou DE Henk, of gewoon een Henk ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Voor jou:
[ afbeelding ]
Dan voel je je vast snel weer beter!
Ja? Gaan we hier eindelijk blote-tieten-foto's van JoepiePoepie te zien krijgenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:11 schreef R0N1N het volgende:
TRU OH #247: Waar JoepiePoepie zich bloot geeft
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja? Gaan we hier eindelijk blote-tieten-foto's van JoepiePoepie te zien krijgen?
Werd ook weleens tijd he, want zo, wat een aandachtshoer is dat zeg!
Oh wacht...![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef R0N1N het volgende:
nu maar hopen dat de TT niet al te letterlijk wordt genomen
Hoezo? Heeft ze zulke lelijke tieten danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef R0N1N het volgende:
![]()
nu maar hopen dat de TT niet al te letterlijk wordt genomen
Geef dan wel even een waarschuwing, want dan doe ik snel mijn ogen dicht!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja? Gaan we hier eindelijk blote-tieten-foto's van JoepiePoepie te zien krijgen?
Ja... van die mannen flapjes!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft ze zulke lelijke tieten dan?
Underworld dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Net struisvogel-eieren, maar dan gebakken ?
Zegt nog niks. Er zijn van die dikke vatsige figuren die een grotere cup hebben dan menig vrouwquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:32 schreef Lavenderr het volgende:
Schiet iedere keer in de lach als ik deze post lees ..... mánnen flapjes
Ja, ik zag het. De mensen die Bilderberg bezoeken zijn de schuld van Hitler, of Hitler is de schuld van Bilderberg, zal idd wel een druk topic wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:44 schreef R0N1N het volgende:
Zie net (in de news headlines) dat het overwerken wordt op BNW, Lavenderr
Fideltje Castro gooit nog even wat Olie op 't vuur ...
'Bilderberg leidt mensheid in nucleaire holocaust'
*fastens seatbelt & grabs popcorn
Yep. en MTV & The Beatles ...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. De mensen die Bilderberg bezoeken zijn de schuld van Hitler, of Hitler is de schuld van Bilderberg, zal idd wel een druk topic worden
Zeg eh... Hou Bastard er even buiten jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:34 schreef R0N1N het volgende:
Zegt nog niks. Er zijn van die dikke vatsige figuren die een grotere cup hebben dan menig vrouw
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zeg eh... Hou Bastard er even buiten ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |