Nee, ik was in paniek.quote:
Nee het valt me vies tegen van koetje.quote:
Scheldt niet zo.quote:
Alleen ik mag koetje, koetje noemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee het valt me vies tegen van koetje.
(':_!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee het valt me vies tegen van koetje.
-tquote:
+1quote:
Je weet niks!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen ik mag koetje, koetje noemen.
Schaam je diep !!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef JJH het volgende:
Ja, sorry, ik had op 'Invoeren' gedrukt en klikt gelijk een ander tabblad aan.
Ja, het zou verboden moeten wordenquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef JJH het volgende:
Ja, sorry, ik had op 'Invoeren' gedrukt en klikt gelijk een ander tabblad aan.
quote:
quote:
^_^quote:
Heb je dat meisje niet gezien in dat filmpje? Kawaiiiiiiiii :3 <3quote:
Nee. Ik vind het maar eng.:33333333333333333333quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je dat meisje niet gezien in dat filmpje? Kawaiiiiiiiii :3 <3
Nan-da to?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het maar eng.:33333333333333333333
Ergens langs de weg Den Helder - Emmen staat een bord dat Riet te koop isquote:
En wat kost Riet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ergens langs de weg Den Helder - Emmen staat een bord dat Riet te koop is
quote:
Geen idee maar ik moet wel altijd lachen als ik dat bord ziequote:
Je zult maar Rietdekker en en elke keer Riet moeten kopen, ben je mooi klaar mee!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee maar ik moet wel altijd lachen als ik dat bord zie
Dat is mn buurmanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zult maar Rietdekker en en elke keer Riet moeten kopen, ben je mooi klaar mee!
Waarom botviert hij zijn lusten op een plant?quote:
Hoeveel kost zo'n kreng gemiddeld?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:05 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een tekentablet maar ik heb geen geld.
Tjah geen idee, ik snap die gasten hier toch al nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom botviert hij zijn lusten op een plant?
Mijn zoon heeft er 1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:05 schreef Myraela het volgende:
Mn zoon heeft een goedkope van trust, was toen uhm 50 euro geloof ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n kreng gemiddeld?
Er staat er een in V&A.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:05 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij zit het meestal rond de 100 euro.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n kreng gemiddeld?
Nee johquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij zit het meestal rond de 100 euro.
Mijn hond wil zelfs mee naar de wc met mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:12 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe die hond is zooo op mij gericht.
Er stonden net 4 dames aan de riem te trekken en geen millimeter vooruit.
Ik loop naar buiten en ze loopt zo met me mee
ik heb wel mijn grenzenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond wil zelfs mee naar de wc met mij
Doen rebellatrixcxxxxcxcxquote:
YES.quote:
Ik ben vergeten mijn download aan te zetten thuis. Nu moet ik wachten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb ook nog 4 dvd's liggen die ik moet kijken.
Mijn vriend heeft clash of the titans verstoptquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb ook nog 4 dvd's liggen die ik moet kijken.
Geef je inlog en ik zet hem aan voor jequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben vergeten mijn download aan te zetten thuis. Nu moet ik wachten.
Ik weet mijn IP niet uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef je inlog en ik zet hem aan voor je
127.0.0.0quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet mijn IP niet uit mijn hoofd.
There's no place like 127.0.0.0quote:
Staat nog op mn laptopquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet mijn IP niet uit mijn hoofd.
87.bla? En nee, niet helemaal hier neerzetten.quote:
Hoe blond denk je dat ik benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
87.bla? En nee, niet helemaal hier neerzetten.
Hey bos long time no seequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was een heerlijke ovenpasta en de groep vond het ook lekkel
Net zo blond als tijdens de meet.quote:
Ik snapte dat grapje ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
There's no place like 127.0.0.0
Ik ga je IP toch niet online gooienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net zo blond als tijdens de meet.
Hoiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey bos long time no see![]()
Hoe is het nu met je?
Waarheen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoi
Wel goed, dinsdag ga ik verhuizen![]()
en hoe is het met jou?
Ik bedenk me net dat je hem ook via mijn forum op kon zoeken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je IP toch niet online gooien![]()
Damn als je denkt dat ik zo dom ben dan gaat er iets mis in ons huwelijk hoor
Ook dat jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat je hem ook via mijn forum op kon zoeken.
MSN kopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:50 schreef Patje1987 het volgende:
Als onze zjefrie hier nog ie, kunde subiet even op MSN kopen ik heb de hulps nodig. Dankje
Kan het zijn dat jij je geregd hebt op IP van je werk?quote:
Ik blijf in Eindhoven wonen, maar ik ga nu naar een normaal woonhuis met 1 huisgenote. Wel nog steeds onder begeleiding, maar nu meer op afstand,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarheen?
Ik heb vandaag ff een mindere dag, maar inmiddels al aangeschoten dus gaat de goede kant op
Ja dus. Dus op je forum kan ik hem niet opzoekenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan het zijn dat jij je geregd hebt op IP van je werk?
Hey dat zijn de goede berichten. Toch wat meer zelfstandigheid enzquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik blijf in Eindhoven wonen, maar ik ga nu naar een normaal woonhuis met 1 huisgenote. Wel nog steeds onder begeleiding, maar nu meer op afstand,
Dus best wel spannend allemaal
Bij mijn posts wel. Alles in de avond is vanuit huis.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus. Dus op je forum kan ik hem niet opzoeken
Heul nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mijn posts wel. Alles in de avond is vanuit huis.
Nee, het moet een verrassing blijvenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik mn vriend een waarschuwingsmail sturen dat ik aangeschoten ben of niet?
Okayquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, het moet een verrassing blijven
OMWquote:
Kom eens msn kerel, even klappen over de pm's van eerder.quote:
Ja, ik zit ff The Mist te kijken. Ik zet m wel ff op pauzequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kom eens msn kerel, even klappen over de pm's van eerder.
Nergens last vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:16 schreef Zeroku het volgende:
Gewone MSN doet het nog steeds niet.
Wait, what?quote:
quote:
Ik heb plaatjes aids vandaagquote:
Ga film kijken.quote:
Welke.quote:
Steen?quote:
American History X.quote:
The grudgequote:
quote:
Oké, lekker griezelen.quote:
Ik stop jou iets in je bakkes.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja.
Mag ik hem dan in jou gleuf stoppennnnnnnn?
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oké, lekker griezelen.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik stop jou iets in je bakkes.
+1 kudo voor jouquote:
Steenquote:
Ik breek je.quote:
Ik breek Mariannekequote:
Spinal + Steen.quote:
Bakkes over m'n mama. Zij trekt je kop van je romp.quote:
Kadaverrapquote:
Ik heb geen voorruit.quote:
NAIS YOU GOT ME THERR DIIDNT U.quote:
Likje over je inverted nipple.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
NAIS YOU GOT ME THERR DIIDNT U.
Zie je, je kent het wel.quote:
Het is inderdaad een goede film. Toch jammer dat je er vaak veel kortzichtige reacties op krijgt als je dat zegt.quote:
Maar dat ligt aan de film, niet aan degene die reageert.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie je, je kent het wel.
[..]
Het is inderdaad een goede film. Toch jammer dat je er vaak veel kortzichtige reacties op krijgt als je dat zegt.
Ja no shit. Ofkeurs ken ik Steenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie je, je kent het wel.
[..]
Het is inderdaad een goede film. Toch jammer dat je er vaak veel kortzichtige reacties op krijgt als je dat zegt.
Wel? Hoe bedoel je dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie je, je kent het wel.
[..]
Tja en waar zou dat aan liggen denk je.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie je, je kent het wel.
[..]
Nee, aan de persoon die reageert. Die snapt de hele strekking van de film niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat ligt aan de film, niet aan degene die reageert.
Props.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja no shit. Ofkeurs ken ik Steen.
Vier kankersteentjes voor deze reactie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, aan de persoon die reageert. Die snapt de hele strekking van de film niet.
[..]
Props.
Aan het feit dat ze nog schoenen aanhebben tijdens de vrijpartij in de openingsscène.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja en waar zou dat aan liggen denk je.
Ik zei het verkeerdom.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, aan de persoon die reageert. Die snapt de hele strekking van de film niet.
[..]
Props.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
GAAAH OVER WELKE FILM HEBBEN JULLIE HET.
quote:
verkeerdom, die onthoud ik.quote:
quote:
quote:
O, prachtige film. Zo controversieel vind ik hem nog eens niet.quote:
Kende je die niet?quote:
Ik ook niet. Ik heb ergere gezien met dezelfde strekking.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, prachtige film. Zo controversieel vind ik hem nog eens niet.
Alleen los.quote:
Nou, een nazi die een iemand stoeprand laat eten vind ik vrij controversieel...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, prachtige film. Zo controversieel vind ik hem nog eens niet.
Nou dat was natuurlijk vies enzo, maar ik heb echt veel ergere films gezien. Ben teveel gewend denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, een nazi die een iemand stoeprand laat eten vind ik vrij controversieel...
Ik moet eerlijk zeggen dat de reden dat ik hem nog niet had gezien was omdat ik er iets heel anders van had verwacht. Beetje vooroordeel enz.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie je, je kent het wel.
[..]
In Saw gebeurt hetzelfde, alleen met een apparaat in plaats van een voet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken het. Momenteel ken ik geen films waar ik echt van schik, te ranzig vind, of gewoon een stuk niet van kan kijken om een andere reden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou dat was natuurlijk vies enzo, maar ik heb echt veel ergere films gezien. Ben teveel gewend denk ik.
De Saw-seriequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In Saw gebeurt hetzelfde, alleen met een apparaat in plaats van een voet.
Saw vind ik niks.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In Saw gebeurt hetzelfde, alleen met een apparaat in plaats van een voet.
Klopt. Ik moet hem ook weer eens kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
En ik vond Monica Belluci's rape moment, en toen die vents hoofd werd ingeslagen eigenlijk ook wel controversieel dan.
Blijven toffe films inderdaad. Waardeloos verhaal, maar leuk kijkvoer met een zak chips en een biertje.quote:
Dat hebben ze hier bezorgdquote:
Ja daarom ook boek lezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik zit The Mist tussendoor te kijken, maar wat een flop zeg.
Het verhaal is flinterdun inderdaad, puur films voor de acties en om te kijken wel absurd moordwapen ze nu weer hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blijven toffe films inderdaad. Waardeloos verhaal, maar leuk kijkvoer met een zak chips en een biertje.
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:30 schreef Ezechielk het volgende:
Moe. Geen zin om me nog in te spannen vandaag. Dat wordt eten bestellen als ik thuis ben.
Heb ik al gedaan, daarom faalt de film noujuist.quote:
Geef eens hier!quote:
http://www.pown.it/2045quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Films over boeken en boeken over films. Gaat vaak mis.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daarom faalt de film noujuist.
Kom maar halenquote:
Dat zei ik dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het verhaal is flinterdun inderdaad, puur films voor de acties en om te kijken wel absurd moordwapen ze nu weer hebben.
Same met LotR. Er mist te veel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daarom faalt de film noujuist.
quote:
Pff LOTR boeken waren echte draken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zei ik dus.
[..]
Same met LotR. Er mist te veel.
Ze wamen er net aan. Ik taai dus af voor een half uurtje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
JA maar, toen was ik niet thuis en ik heb niet teruggelezen.
Zijn ze wel vaker laat?
Ik heb ze alle 5 meerdere keren gelezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff LOTR boeken waren echte draken.En ik ben echt een liefhebber, maar nee.
Smakelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze wamen er net aan. Ik taai dus af voor een half uurtje.
Toen ik hem voor het eerst zag moest ik hardop lachen, nu nog trouwensquote:
Ik las ze omdat ik dat wel belangrijk vond, maar ik kwam er gewoon niet doorheen. Ligt niet aan de oudheid, Shakespeare lees ik als een trein.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 5 meerdere keren gelezen.
Niet gelezen, niet gezien en spel niet gespeeldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef JJH het volgende:
Ik heb helemaal geen letter LOTR gelezen.
Wel ooit eens een half uur op video () die kon je toen bij de AH sparen.
Eragon is beter.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet gelezen, niet gezien en spel niet gespeeld
Die wil ik ook nog zien.quote:
Schiet ook niet op als het een stoptrein is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las ze omdat ik dat wel belangrijk vond, maar ik kwam er gewoon niet doorheen. Ligt niet aan de oudheid, Shakespeare lees ik als een trein.
Haha was een foppie, LOTR zijn bazenfilms.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog zien.
Hmm zal ik van het weekend gewoon een film marathon houden
Koop eenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef Zeroku het volgende:
Overigens heb ik de E-books van Twilight en Eragon, maar mén op je PC lezen is echt pure aids.
Ik geloof je alleen ik wil ze niet zienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha was een foppie, LOTR zijn bazenfilms.
Die zijn zo mogelijk nog kutter, want die hebben LED-verlichting wat normale readers niet hebben.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:31 schreef Zeroku het volgende:
Alhoewel dit wel een pluspunt aan de film is.
Hihi ze heeft het koudquote:
Nee, Jeresy Shore is op TV. Maar het is een herhaling die niet leuk is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Smakelijk.
Eet jij zo langzaam of zo veel dat je een half uur nodig hebt?
Hoe is'tquote:
Ik zit The Mist te kijken. Had ik ook beter niet kunnen doenquote:
Niet leuk?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit The Mist te kijken. Had ik ook beter niet kunnen doen.
Dat hij zo is, is niet zo erg. Het ergste is dat het allemaal waargebeurd is.quote:
Ja maar als hij niet zo was zouden die meisjes nog leven.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat hij zo is, is niet zo erg. Het ergste is dat het allemaal waargebeurd is.
Echt een kutfilmquote:
Ik weet. Edit. Dit is dus een andere schijnbaar zie ik nu.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar als hij niet zo was zouden die meisjes nog leven.
Oh god....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Echt een kutfilm. Standaard concept. Man gaat naar winkel, er hangt mist. Komen beesten uit de mist en allemaal chaos etc.
Nee, net alweer afgelopen. Netwerk. Hoeveel fouten er gemaakt zijn door de politie. Geen wonder dat mensen zo'n wantrouwen in ze hebben, hier in Nederland falen ze ook al zo vaak.quote:
Knalrozequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god....![]()
Ik ga denk ik maar nagels lakken.
Mintgroen of knalroze?
Hmm ik weet niet wat voor fouten maar is het zo gek vraag ik me af. 'Dutroux' was bepaald geen routineklus...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, net alweer afgelopen. Netwerk. Hoeveel fouten er gemaakt zijn door de politie. Geen wonder dat mensen zo'n wantrouwen in ze hebben, hier in Nederland falen ze ook al zo vaak.
Degene die het onderzoek leidde, hield achter dat Dutroux de hoofdverdachte was. En toen er video's werden gevonden van Dutroux die de meisjes verkrachtten had ie die niet gekeken omdat ie geen videorecorder hadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet wat voor fouten maar is het zo gek vraag ik me af. 'Dutroux' was bepaald geen routineklus...
o...k....ik heb niets gezegd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Degene die het onderzoek leidde, hield achter dat Dutroux de hoofdverdachte was. En toen er video's werden gevonden van Dutroux die de meisjes verkrachtten had ie die niet gekeken omdat ie geen videorecorder hadja sorry maar dat klinkt echt fishy.
Roze!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god....![]()
Ik ga denk ik maar nagels lakken.
Mintgroen of knalroze?
Soms, maar nu niet.quote:
Whut. Geen video?....?.....?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Degene die het onderzoek leidde, hield achter dat Dutroux de hoofdverdachte was. En toen er video's werden gevonden van Dutroux die de meisjes verkrachtten had ie die niet gekeken omdat ie geen videorecorder hadja sorry maar dat klinkt echt fishy.
Tricky?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Myraela het volgende:
JJH, weet jij wanneer Tricky eruit ging?
quote:
Dat is een jaquote:
Ze kwam klaar.quote:
quote:
quote:
Hoe heet jij in het echiequote:
Datvindjelekkerheaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:05 schreef Zeroku het volgende:
OH WACHT, DAT WEET IK AL HIHIHAIHAIHIAHAIHAHIHIFHGIHI
KCCHHHHHHHHquote:
Robertaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:07 schreef Zeroku het volgende:
Lisanne.
Haha is nu het Lisa of Sanne.
jadatisknettergeilhoezoquote:
Prrrr.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik spreek het altijd uit als kshhhhhhhhhhmraauwwwwww
JJHquote:
O dat wist ik alquote:
Hallon.quote:
Spiegelreflex? Of gewoon compact?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:12 schreef crv het volgende:
pff ben camera aan het uitzoeken voor kado voor mijn schoonpa, is wel een uitdaging.
moet simpel niet te kleine knopjes, makkelijk bedienbaar en zo zijn vanwege zijn geheugenbeperking
Nee, irritant. Niemand onthoudt het ooit...oh, misschien komt dat wel door mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat wist ik alToen met c_a en Miranda enzo
Mooie naam hoor
Ik wel. Ik onthoud alles.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, irritant. Niemand onthoudt het ooit...oh, misschien komt dat wel door mij
Ik heb een Panasonic FZ38. Echt moeilijk is ie niet, maar ik denk wel dat ie te hoog gegrepen is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:12 schreef crv het volgende:
pff ben camera aan het uitzoeken voor kado voor mijn schoonpa, is wel een uitdaging.
moet simpel niet te kleine knopjes, makkelijk bedienbaar en zo zijn vanwege zijn geheugenbeperking
Behalve mijn naam. Kutje.quote:
Die weet ik ook. En die van jullie mam ook.quote:
Of een goed geheugen.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die weet ik ook. En die van jullie mam ook.
Roze/paars/silverquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:15 schreef Myraela het volgende:
Hmm. zal ik mijn nagels roze/paars/zilver doen, of zwart/wit/zilver of ik weet het niet.
roze paars zilverquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:15 schreef Myraela het volgende:
Hmm. zal ik mijn nagels roze/paars/zilver doen, of zwart/wit/zilver of ik weet het niet.
compact, moet echt simpel zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Spiegelreflex? Of gewoon compact?
Ik zal ze niet doorvertellen hoor, eenluv.quote:
Dat eerste.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:15 schreef Myraela het volgende:
Oh boeit niet, ik heet Lisa, weet iedereen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zal ze niet doorvertellen hoor, eenluv.
Van je mama.SSSSTquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
O
[..]
Oh boeit niet, ik heet Lisa, weet iedereen.
Ik wil ook dat soort dingen van mijn pa krijgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Zero is dit niks voor jou
[TK] Hovercraft (Hov Pod)
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Als ik het geld had, had ik hem meteen gekocht. Die dingen zijn echt fucking stoer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Zero is dit niks voor jou
[TK] Hovercraft (Hov Pod)
truste en succes.quote:
Ben al twee dagen op. Begin te hallucineren.quote:
Ah ja, dan is misschien wel een slim idee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben al twee dagen op. Begin te hallucineren.
Echt, zo vroegquote:
Hahaha dan moet je echt gaan slapen gak!Kusje op je voorhoofd en zoete dromenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
trusten belquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
als je chagrijnig loopt te doen, gaat de koppijn echt niet weg hoorquote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook zin om al naar bed te gaan. Verveel me toch de pleuris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |