Dat is pas halverwege het filmpje, rond 0:20 begint hij al te zingen en dat is toch geen zingen te noemen man. Ja, ik ben jaloers op hem om wat ie allemaal krijgt qua aandacht, geld, mogelijkheden etc. Maar nee, hij verdient het niet. En dat is wat mij en anderen zo frustreert.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:23 schreef DrDentz het volgende:
Ja met een gebroken pootje.![]()
Toch klasse dat hij zijn optreden afmaakt.
het is echt verschrikkelijk. Wat een kattengejank.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is pas halverwege het filmpje, rond 0:20 begint hij al te zingen en dat is toch geen zingen te noemen man. Ja, ik ben jaloers op hem om wat ie allemaal krijgt qua aandacht, geld, mogelijkheden etc. Maar nee, hij verdient het niet. En dat is wat mij en anderen zo frustreert.
Hij is niet de enige die jou uitlacht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef Kubus. het volgende:
Die jongen lacht je gewoon uit. Omdat ie niet kan zingen, heeft via youtube een contractje gehad van Usher,
kan hem niet uitstaan, iedereen weet dat ie de muziek industrie alleen maar vervuilt
Rock lives on.
http://www.starnews.be/nl(...)r-wil-maagd-blijven/quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:44 schreef ukga het volgende:
[..]
Al zal ie uitgerangeerd zijn (gok ik) over een paar jaar, en blijft zijn levenssijl behouden, tot ie blut is.
Beetje coolio/mc hammer/ lindsey lohan achtige tafrelen
een entrepreneur zoals P Diddy of Jay-z is het niet. De faam en het geld zal niet levenslang voor deze knul zijn.
Het is wel een leuke trekpop van Usher, dat wel. Hij mag zelfs zijn shouts overnemen in sommige liedjes.
klacht; waarschijnlijk heeft JB nú al meer chicks geneukt dan ik in me hele leven![]()
Ingefluisterd door manager zodat paps en mams nog plaatjes voor hun kinderen kopen en hun dochters naar concerten laten gaan. Over 2 jaar kan je dat echt niet meer tegenhouden en zal het wel seksueler wordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:15 schreef Vierkant. het volgende:
[..]
http://www.starnews.be/nl(...)r-wil-maagd-blijven/
Is gewoon een popidool van deze generatie, niet minder erg dan Nsync of Backstreet Boys, Westlife, Aaron Carter, weetikveel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:53 schreef Id_do_her het volgende:
Hij vertegenwoordigt alles wat verkeerd is aan de muzieksmaak van een groot deel van de jeugd vandaag de dag.
Laat hem maar doen, ik gun iedereen zijn succes, maar ik kan er gewoon niet over uit waarom dit nu 'hip' is.
Hebben ze toch ook bij de Jonas Brothers geflikt? Zodat de ouders het goed vinden dat de kinderen er naar luisteren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ingefluisterd door manager zodat paps en mams nog plaatjes voor hun kinderen kopen en hun dochters naar concerten laten gaan. Over 2 jaar kan je dat echt niet meer tegenhouden en zal het wel seksueler worden
Is iets van alle tijden, reputatie is allesquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hebben ze toch ook bij de Jonas Brothers geflikt? Zodat de ouders het goed vinden dat de kinderen er naar luisteren.
Maar die ogen shinen zo hard jongenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:56 schreef Kakpizza het volgende:
Ik zie het licht graag doven in die ogen.
Ik vond destijds de Backstreet Boys gay, en moet je nu eens kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is gewoon een popidool van deze generatie, niet minder erg dan Nsync of Backstreet Boys, Westlife, Aaron Carter, weetikveel.
Die aflevering van South Park met Mickey Mouse als baas van Disney.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is iets van alle tijden, reputatie is alles
Daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die aflevering van South Park met Mickey Mouse als baas van Disney.
tering, dit is toch wel heel erg, wat een kattengejankquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee Braddie, dit is oorkanker in het kwadraat. Het kattengejammer begint al op 0:20 en houd niet op, dit moet je zien.
Hij faalde ook best wel hard toen naar buiten kwam dat hij niet wist wat 'German' is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef laffer het volgende:
[..]
tering, dit is toch wel heel erg, wat een kattengejank![]()
wel leuk dat ie z`n voet breekt![]()
Biebel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind Justin Bieber grappig omdat zijn naam lijkt op BIEBEL.
Verder weet ik niets van hem en zal het mij ook een rotzorg wezen wie hij is en wat hij doet.
quote:Ik denk alleen dat je over 10 jaar niets meer van deze kerel hoort, een beetje zo'n Idols idee. Ze brengen wel wat albums enzo uit, maar een grote internationale sterren status halen ze nooit, of behouden ze nooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |