Een hoesje is een hoesje, en ik hou niet van hoesjes en ook niet van condooms, dus ik wil geen hoesjes hier zien!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef msnk het volgende:
Zeg eh... Hoe moeilijk doen jullie eigenlijk over hoesjes van budgetgames (<¤20)?
Beter te vroeg, dan te laat!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik moet ook al onderweg zijn, snert roy bedankt voor het herinneren
Hmm, don't get it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ik dacht altijd dat jij een Turk wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een hoesje is een hoesje, en ik hou niet van hoesjes en ook niet van condooms, dus ik wil geen hoesjes hier zien!!!!!!!!
Iedereen die erover klaagt is niet van Fok!gamesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef Svubeqak het volgende:
PU is ook wel lachen, gamekings is ook altijd wel vermakelijk. De gasten die het niks aan vinden zijn natuurlijk van de redactie van FOK! games.
Zegt genoeg. FOK! games weet mij nooit echt te boeien.
Bohhhhhhhhhh Wessiej voelt zich aangesproken BwheheheheHEHEhehHehHEheHequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iedereen die erover klaagt is niet van Fok!games. Random gezeik,magoed.
PUquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef Svubeqak het volgende:
PU is ook wel lachen, gamekings is ook altijd wel vermakelijk. De gasten die het niks aan vinden zijn natuurlijk van de redactie van FOK! games.
Zegt genoeg. FOK! games weet mij nooit echt te boeien.
Vind nog steeds dat de 360 voor mij interessanter is, games als Gears of War 3 en Fable 3 zou ik echt niet willen missen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:05 schreef speknek het volgende:
Het is vloeken in de kerk in dit topic, maar nu Mass Effect multiplatform gaat, zou ik zelf voor de PS3 gaan.
Als je maar één console wilt (Wii uitgezonderd), je gamet minder dan vroeger en je hebt een HD TV, dan kan ik me dat wel voorstellen. Puur vanwege de BRD mogelijkheden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:05 schreef speknek het volgende:
Het is vloeken in de kerk in dit topic, maar nu Mass Effect multiplatform gaat, zou ik zelf voor de PS3 gaan.
Je moeder is gewoon gayquote:
die zou vandaag uit moeten komenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:59 schreef MMaRsu het volgende:
Shank :
Gamesradar: 6/10
Gamespot: 6.5/10
IGN: 7/10
Destructoid: 8.5/10
Joystiq: 4.5/5
1up: A
Eat thatquote:
quote:
Mooi. Heb nog 1600 punten te besteden dus valt de keuze op Guardian of Light.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:59 schreef MMaRsu het volgende:
Nou zeg. Gamekings is best lachen hoor. PU ook. Wie leest er nou Fok!Games?
Shank :
Gamesradar: 6/10
Gamespot: 6.5/10
IGN: 7/10
Destructoid: 8.5/10
Joystiq: 4.5/5
1up: A
Dus Shank laat je lopen?!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mooi. Heb nog 1600 punten te besteden dus valt de keuze op Guardian of Light.
Ik ga nu de demo uitproberen en beslis dan of ik hem koopquote:
Komt deel 3 ook naar de PS3 dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:05 schreef speknek het volgende:
ah ja, dat zal wel dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:10 schreef speknek het volgende:
Aangezien EA (ipv MGS) die ook uit gaat brengen en ze de engine nu geport hebben, lijkt me dat wel.
Omdat EA Mass Effect op zoveel mogelijk platformen wil zien verschijnen. Simple as that. Zal ook wel een voorwaarde zijn geweest bij de overname. Deel 3 zal dan ook ongetwijfeld gelijktijdig op de PS3 verschijnen, het eerste deel blijft zoals gezegd wel exclusief.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:14 schreef kepler het volgende:
[..]
ah ja, dat zal wel dan.
Waarom geeft MGS dat spel niet meer uit dan??
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat EA Mass Effect op zoveel mogelijk platformen wil zien verschijnen. Simple as that. Zal ook wel een voorwaarde zijn geweest bij de overname. Deel 3 zal dan ook ongetwijfeld gelijktijdig op de PS3 verschijnen, het eerste deel blijft zoals gezegd wel exclusief.
Yep, Bioware is nu de RPG/MMO-groep bij EAquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maar waarom is MGS gestopt met het uitgeven van ME? Heeft EA gewoon meer geld geboden bij Bioware? Of begrijp ik je niet goed, en is Bioware overgenomen door EA?
Was jou dit serieus nog niet bekend?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maar waarom is MGS gestopt met het uitgeven van ME? Heeft EA gewoon meer geld geboden bij Bioware? Of begrijp ik je niet goed, en is Bioware overgenomen door EA?
Gast, wanneer leer je nu eens dat niet iedereen alles weet over game-wereldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was jou dit serieus nog niet bekend?
Damn ik moet eerlijk zeggen die andere 2d beat em up Scott Pilgrim vs the World ofzo is wel ERG tof hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mooi. Heb nog 1600 punten te besteden dus valt de keuze op Guardian of Light.
Als je ME 2 had gespeeld wist je het ook!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Gast, wanneer leer je nu eens dat niet iedereen alles weet over game-wereld![]()
Nee, ik wist het dus niet. Interesseert me verder ook weinig, maar verklaart wel waarom MGS het niet meer uitbrengt
Kom op zeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Gast, wanneer leer je nu eens dat niet iedereen alles weet over game-wereld![]()
Fixedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:57 schreef SuperFruitig het volgende:
EA Activision is wel een eng bedrijf. Allemaal prima ontwikkelaars opkopen om vervolgens met een puur op geld beluste management alle creativiteit uit het bedrijf te slopen.
Monnah monnah mooonaaaahh... MOONNAAAAYYHHHH
It's in the gamequote:
Lollercopter Wes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:47 schreef Wessiej het volgende:
EA is een van de beste IN DA WORLD.
Fruit
Ik was toen nog in NL, maar toch heb ik het gemist of gewoon niet onthoudenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op zeg.Klapte je internetverbinding daar in Australië om de haverklap uit ofzo?
Dit werd groots aangekondigd, er werd nog zelfs live verslag gedaan van de bijeenkomst. En daarbij komend nog eens de treffende opmerking van Quila.
Niet te missen.
Je ogen dichtgedaan na 2007 of wa?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lollercopter Wes.
Als er één bedrijf is dat zich typeert als melk-machine dan is het EA wel pikkebaas
oldskool gaming ftw dan maar?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je ogen dichtgedaan na 2007 of wa?
quote:The quality of sound that comes through Xbox 360 headsets will be significantly improved when Microsoft updates the Xbox 360 this Fall.
The refresh, designed to coincide with the launch of Kinect, will upgrade the codec and audio infrastructure that underpins the quality of voice communication from Xbox 360 to Xbox 360, and should make for clear chat between gamers when they play online, Xbox Live Studios boss Jerry Johnson said at the Edinburgh Interactive Festival this afternoon.
"The codec we used when we first launched was a low bit rate codec and we stuck with that," Johnson explained.
"We launched and we said we required broadband. We required a 64k connection, which not many people think of as broadband any longer. But that was the minimum requirement to run the service at the time.
"It's time for us to move on. Especially if we want to think about broadening - a crackly headset on the top of your head – not what people think of when they talk about popular entertainment."
Microsoft introduced voice communication to the original Xbox with the November 2002 launch of Xbox Live.
The quality of sound has long been the focus of complaints from gamers, particularly those who favour team based multiplayer titles.
Some even prefer to use voice over internet protocol Skype to ensure every word is heard.
quote:Microsoft has reassured gamers that it remains committed to the hardcore as it broadens the appeal of the Xbox Live online platform.
The hardcore are "the best advocate" of the Xbox 360's movie, telly and music features, Xbox Live Studios boss Jerry Johnson told an audience at the Edinburgh Interactive Festival.
"I know there's a lot of controversy over, are you turning your back on the core gamer? Are you just focused on the Wii bunch? My answer to that is an emphatic no," he said.
"The reason I say that is because I realise that Live was built on the back of the core gamer. It was built to benefit the core gamer, and it was built solely focused on the core gamer when it was originally launched.
"We also know that is our best advocate to continue to grow our user base and grow the engagement with Live."
Johnson used the Sky Player, launched last year, as an example of how core gamers are helping casual gamers discover content on the Xbox 360.
"My wife never let me have an Xbox in the bedroom. Probably not a bad rule, but that was the rule. When Sky launched all of a sudden she was like, you can bring the Xbox in the bedroom. It's okay because I can watch movies on them.
"My wife probably would have never found out about Sky or wouldn't have known about it or wouldn't have even entertained the idea unless I had been there and shown her some of these things.
"We see this time and time again. Those are the people who are reaching out and sharing this with others.
"So, we are still squarely focused on the core, and building mechanics that appeal to the core. But also realising that is a path to actually reach up to the broader audience."
Xbox Live, launched on the original Xbox in November 2002, now enjoys around 25 million active members.
Microsoft will update all the applications currently running on the service around the time of the November launch of motion sensing add-on Kinect.
"Kinect, we believe, introduces the ability to interact with content in a way people haven't even imagined yet," Johnson said.
"There are a lot of different things you'll see that one might expect from Kinect, but some of the magic is going to come from the things that people don't expect."
At gamescom last week Microsoft announced that 60 Windows 7 phone games will be Live enabled and have access to Gamerscore, Achievements and Avatars.
Johnson said Xbox Live will continue to evolve beyond the Xbox 360.
"Expanding into other devices is key to what we're doing. Continuing to take Live broader than the console has always been part of the core concept."
11 november uit mn hoofd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:20 schreef kepler het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe update, wanneer kwam Kinect nu precies uit?
Dan zal die update wel een weekje eerder komen, hopelijk komt er binnenkort wat meer info overquote:
Zeker van EAquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:42 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag voor 14.99 Prototype gescoord, wat een tof spel en geen gezeik gewoon gelijk in het diepe, springen, vliegen, toffe monsters, geen moment rust
quote:
I aint even mad.quote:Vic zegt:
[Xbox 360 #494] Wes gaat voor average at best
discuss anders heb ik nooit gelijkkut aquila
Gods wat was Prototype vetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:42 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag voor 14.99 Prototype gescoord, wat een tof spel en geen gezeik gewoon gelijk in het diepe, springen, vliegen, toffe monsters, geen moment rust
Dat vond ik nou ook, en zo geschiedde!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
AQ ik vind je een van de meest pragmatische users van het forum
Idd. Voor PC was ie erg tof, hoewel ie belachelijk veel op Spider-man 3 leekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gods wat was Prototype vet![]()
Je kunt zo een toffe dingen doen echt te bruut
Momentje geduld tot je hierop een reply krijgt, Aquila moet even 't woord pragmatisch googlen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
AQ ik vind je een van de meest pragmatische users van het forum
Bijna goed! Ik mis alleen de tong uit d'r mond!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef badboynova het volgende:
Zo zit Anne altijd achter haar xbox![]()
[ afbeelding ]
dat is wel pijnlijk met je kaken zo op elkaar gedruktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Bijna goed! Ik mis alleen de tong uit d'r mond!
Niet eens 2.1quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)hrough-16862_en.html
7 min AC2.5
Zou goed kunnen, heb het spel hier niet liggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:00 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Dan moet je Maffia 2 ook maar Maffia 1.01 noemen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:00 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Maffiaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:00 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maffia, het is altijd nog Mafia
Waar heb je gezeten de afgelopen weken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat iemand nog die sniper in een metro uitleggen of niet
Shit, dat heb ik ook al gemistquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar heb je gezeten de afgelopen weken?
2005/2006 aquila, toen bestond je nog niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat iemand nog die sniper in een metro uitleggen of niet
Zo simpel is het niet aangezien ik het veel mensen zie doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:25 schreef Morthill het volgende:
[..]gebruiken voor een simpele spelfout als deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |