Ja ga ik zo wel kopen, dan komt het.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Wes, hoe is The Guardian of Light?
Impressies graag.

Jouw naam stond in de TT, ik MOEST wel klikken W.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ga ik zo wel kopen, dan komt het.
Kijk wie er tot nu toe in dit topic post, al die sletjes

Goed!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Wes, hoe is The Guardian of Light?
Impressies graag.

Ik dacht even dat je der W was! Met je lelijke iconquote:

Zeg de negerTquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je der W was! Met je lelijke icon

Heeft geen Mr. Kennedy derhalve 50% faal.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

Ff normaal hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

pas weer paar games gekocht die ik niog geen 1x gespeeld heb
 pas weer paar games gekocht die ik niog geen 1x gespeeld heb  

Licht 's een tip van de sluierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
Denk dat ik het volgende topic maar open met een Xbox 360 waardige TT.

Animaties blijven echt zo soepel in dat spel! Maar het lijkt wel echt enooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrmm teveel op AC2....quote:

Vind ik ook. Had er zo 1600 MSP voor neergelegd als DLC voor AC2, maar fullprice, nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Animaties blijven echt zo soepel in dat spel! Maar het lijkt wel echt enooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrmm teveel op AC2....

Scripted multiplayer gameplayquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:03 schreef Tauchmeister het volgende:
 In de realiteit is het natuurlijk heel chaotisch en zit iedereen te campen met zijn invisibility.
 In de realiteit is het natuurlijk heel chaotisch en zit iedereen te campen met zijn invisibility.

Ook loopt hij met een Scar rond
 Ook loopt hij met een Scar rond 

quote:

Tja vind het wel een toffe limited. Er zit een art book & een soundtrack en making of bij volgens mij. Beter dan zo'n domme figurine. Als die hier 65 of 70 word haal ik hem misschien wel .quote:

Het is Castlevania, zelfs als ze er een opblaasschaap bij zouden doen wil Spanky 'm nog nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja vind het wel een toffe limited. Er zit een art book & een soundtrack en making of bij volgens mij. Beter dan zo'n domme figurine. Als die hier 65 of 70 word haal ik hem misschien wel .

quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is Castlevania, zelfs als ze er een opblaasschaap bij zouden doen wil Spanky 'm nog niet

Ik ben er klaar voor! Morgen HD-tv kopen (als ze hem hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Wat een SC topic
Die gameplay beelden van F1 2010 waren wel echt supernice trouwens
 )
)

Laat mij niet merken dat het geen Panasonic isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor! Morgen HD-tv kopen (als ze hem hebben)

de G20, als ik hem tenminste kan vindenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Laat mij niet merken dat het geen Panasonic is

Wanneer te downloaden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Live Dead Rising Case Zero:
http://nl.justin.tv/tyndis#/w/329788176/2
Zier er cool uit weer

31 augustusquote:

quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:40 schreef kepler het volgende:
[..]
de G20, als ik hem tenminste kan vinden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |