InTrePidIvity + 1quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Inception
Christopher Nolan
Leonardo DiCaprio
Ken Watanabe
Marion Cotillard
Joseph Gordon-Levitt
Inderdaadquote:
Chesben+1quote:
Dat is echt een klassieker. Ik geloof dat ik hem voor het eerst heb gezien tijdens een Engelse les op de middelbare school toen ik 14 was. Dat is dus 16 jaar geleden . . . .quote:
Me me me me!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:36 schreef Chesben het volgende:
Ik moet helaas onverwacht weg, ik draag hierbij de verantwoordelijkheid voor een nieuwe vraag over aan.... diegene die zich geroepen voelt de volgende vraag te stellen.
Sorry guys
Dat valt wel mee heurquote:
Ondanks je lichte overtreding krijg je toch het punt. Het was immers geen gokwerk van je.quote:
al meer dan een paar keerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is die onlangs nog gevraagd?
lamers + 1quote:
Sjeezus mensen, je ziet alleen een havenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:42 schreef Asap het volgende:
Angelina Jolie
Nicholas Cage
Robert Duvall
Giovanni Ribisi
Delroy Lindo
Zelfs dat zag ik niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:44 schreef Robar het volgende:
Sjeezus mensen, je ziet alleen een haven
Toch Orlando Bloom??? Ik dacht dat hij niet in deze scene zat, wel dus . . . .quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:09 schreef lamers het volgende:
[..]
wyccie
OT: Orlanda Bloom en Eric Bana
Sorry voor de late reactie, geen Orlando. Wel Brad Pitt, ook geen Eric Banaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Toch Orlando Bloom??? Ik dacht dat hij niet in deze scene zat, wel dus . . . .
Gelukkig maar, ik begon al aan mezelf te twijfelen, maar ik heb dan nog steeds geen idee. Ik heb wel een jonge knul met lang stijl donkerblond haar voor me in mijn gedachten, maar er schiet me geen naam te binnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef Asap het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, geen Orlando. Wel Brad Pitt, ook geen Eric Bana
quote:
Die inderdaad.quote:
Acteurs zijn goed, maar de titel niet. Aragorn is van LOTRquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Aragorn?
Sienna Guillory
Djimon Hounsou?
De titel lijkt er wel erg opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm dan weet ik de titel niet meer
Fuck. Dat komt doordat mijn telefoon bij het kopiëren van een adres http:// niet meeneemtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef Asap het volgende:
Ik zag net Howard el Pato staan... Howard the Duck
Lea Thomson en Back to the Futurequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:50 schreef Asap het volgende:
Wie speelt het vriendinnetje van Howard in Howard the Duck? En van welke filmreeks is zij het meest bekend?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lea Thomson en Back to the Future
quote:The Operative: Secrets are not my concern. Keeping them is.
Correct!quote:
Je moet wel een punt toekennen bij een goed antwoord.quote:
Geen probleem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef DragonFodder het volgende:
Jane Fonda, Barbarella.
En excuses voor het niet toekennen van punten!
Dat is goed.quote:
Welke film?quote:took her motorcycle license as a preparation for the movie.
hacking program on her notebook, is called ASPHYXIA (Greek for suffocation).
In an interview on the BBC Breakfast programme,stated she prepared for seven months for her role. She was on a strict diet, took kick boxing lessons and had her eyebrow and nose pierced.
quote:
Die ja. Andere bekende namen zijn dan natuurlijk Wenders en Hopper.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Of is het Bruno Ganz?
Dan zou het weleens Der Amerikanische Freund kunnen zijn.
Ik ook niet.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:36 schreef Gillingham het volgende:
De film is niet geregisseerd door een regisseur.
Denk streepjes op de 'een' voor 'regisseur'.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe kan iets dan uberhaupt geregisseerd zijn
Twee 'accent aigu's' om precies te zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Denk streepjes op de 'een' voor 'regisseur'.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:34 schreef Gillingham het volgende:
1978 is voor 1979.
De regisseurs zijn broers.
Juist!quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
Robocop
Zwartboek
Starschip Troopers
Hollow Man
Total Recall
Basic Instinct
Flesh+Blood
Soldaat van Oranje
Turks Fruit
Showgirls
quote:
Hollywood productiequote:
MrSoreto +1quote:
DeParo +1quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:05 schreef DeParo het volgende:
Claude Rains in The Invisible Man beroemde film.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:09 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
DeParo +1
Tsja, inderdaad beroemde film, en beroemde acteur.. ik hoopte een beetje dat mensen hem vergeten waren.![]()
Stand Augustus 2010
25 SamuelofSEK
13 Dopekoe
10 Robar
9 Gillingham
9 Wyccie
7 Asap
5 Patch
4 hornage
4 lamers
3 YellowBlacks
3 InTrePidIvity
3 Chesben
2 Bellatrix
2 victorinox
2 DeParo
1 Fluffy_Augurk
1 Falconetti
1 Hulkio
1 Bronson
1 DragonFodder
1 FireFox1
1 MrSoreto
Jep, goed, het viel mij ooit eens op dat hij in The Shining en in One Flew Over The Cuckoo's Nest een rol had. Dus na wat research werd het wat duidelijk, we zoeken nog 2 films, waar ze in speeden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Scatman Crothers
Geen idee met wie die bevriend is, gokje op Jack Nicholson.
The Shining
One Flew Over the Cuckoo's Nest misschien?
Verder kan ik me zo snel geen film bedenken waar beide in zitten.
Hehe dat klopt ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:35 schreef MrSoreto het volgende:
Oh shit, nu weet ik het weer.. hij is ook de gast die de stem voor Hong Kong Phooey deed!
Eh, nee, je moet gewoon een nieuwe raden en daarna gelijk je vraag posten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:14 schreef wyccie het volgende:
Sorry, was dit topic gisteren vergeten.![]()
Als deze vanavond geraden wordt, is de volgende vraag van mij.
Eh, nee. Daarom meld ik het hier even, zodat degene die deze vraag beantwoordt geen vraag hoeft te stellen. Ik zou in feite nu ook mijn vraag gewoon kunnen stellen. We hebben heel soms wel eens 2 vragen tegelijk openstaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:51 schreef DeParo het volgende:
Eh, nee, je moet gewoon een nieuwe raden en daarna gelijk je vraag posten.
Het zou lichtelijk chaotisch worden als mensen telkens een vraag zouden komen opeisen tsja.
Onzinnig, een vraag tegelijk, pas als de vragemaker niet online blijkt te zijn en het antwoord misschien gegeven is kan je doorgaan! Degene die mijn vraag raadt, die mag een vraag stellen, niet iemand anders!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eh, nee. Daarom meld ik het hier even, zodat degene die deze vraag beantwoordt geen vraag hoeft te stellen. Ik zou in feite nu ook mijn vraag gewoon kunnen stellen. We hebben heel soms wel eens 2 vragen tegelijk openstaan.
Als ik het antwoord op deze vraag wist, had ik het allang gezegd, of niet dan?
Mensen zullen niet telkens zomaar een vraag komen opeisen. Jullie hebben gewoon nog een vraag van mij tegoed.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef lamers het volgende:
Behalve als een topic te lang op zijn gat ligt en er een opstartvraag gesteld moet worden.
Ik vind dat je een beetje zit te zeiken. Ik had ook gewoon een punt kunnen innen en niet meer een vraag stellen (vind ik zelfquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:47 schreef DeParo het volgende:
Onzinnig, een vraag tegelijk, pas als de vragemaker niet online blijkt te zijn en het antwoord misschien gegeven is kan je doorgaan! Degene die mijn vraag raadt, die mag een vraag stellen, niet iemand anders!
Het kan bijna iedereen gebeuren dat je het antwoord raadt maar dat de goedkeuring van het antwoord later komt waardoor er een opstarter komt. Je kan zelfs de vraag doorgeven als je dat wilt als je bv niet kan posten omdat je snel weg moet naar een afspraak bvb. Maar je kan niet de vraag even terug komen opeisen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje zit te zeiken. Ik had ook gewoon een punt kunnen innen en niet meer een vraag stellen (vind ik zelf), dat is wat jij nu eigenlijk wilt. Ik vind het wel zo netjes om te laten weten dat ik nog een vraag zal stellen. 't Is niet dat ik als newbie binnenkom en zomaar een vraag stel.
Oh...wacht eens. Volgens mij heb jij niet door dat ik gisteren een vraag goed had en daarna niet meer een vraag heb gesteld. Nou ja, ik had dus van Gillingham een punt toegekend gekregen en kwam daar vandaag pas achter.
Volgens mij waren we hier gebleven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:40 schreef DeParo het volgende:
Een film uit 1972 nog. (Met Ellen Burstyn o.a..)
Een film uit 1975 nog. (Met Warren Beatty o.a..)
Ik had ze inderdaad net bekeken. Maar ze komen mij verder niet bekend voor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb ze even opgezocht voor je.
The fortune
the kind of Marvin Gardens
Ach, als het een hoop gezeik voorkomt mag ie mijn vraag hebben. Laten we het vooral leuk houden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik had ze inderdaad net bekeken. Maar ze komen mij verder niet bekend voor.
Nu die andere vraag nog, anders krijgen we een boze wyccie achter ons aan.
En ik heb nog wel een hele leuke! (vind ik zelf)quote:
Dan zeg ik, ga je gang. Wyccie ligt nog op één oor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En ik heb nog wel een hele leuke! (vind ik zelf)
Ze is bekender van TV, maar heeft wel degelijk in films gespeeld.quote:
Ja maar het probleem is dat ik haar helemaal niet ken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ze is bekender van TV, maar heeft wel degelijk in films gespeeld.
Maggie uit Growing Pains.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dat ik haar helemaal niet ken.
Nou als zelfs jij hem niet weet kan DragonFodder net zo goed een andere vraag gaan verzinnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Werkelijk waar geen enkel idee wie die andere is...
Hier !quote:
Hey Mainpurt, jij ook weer in het land. Met jou ook alles chill?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef Mainport het volgende:
Haha, wat is dit voor discussie. Stelletje blagen.
Alles kits wyccie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |