Die mogelijkheid is er ja. Klopt, even vergetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou, die noodzaak is er niet zo volgens mij, maar als ik de kans krijg doe ik het. Volgens mij heb je ook de mogelijkheid om bij het openen van een topic zelf het subforum te kiezen waar ie in moet, dus als jullie allemaal je best doen komt het vanzelf goed.
Die niet zo afwijzend.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:12 schreef Zeroku het volgende:
Maar Erik, dit betekent dus dat je iedere SC in "Overig" moet gaan zetten ?
Kan je zelf doen bij openen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:12 schreef Zeroku het volgende:
Maar Erik, dit betekent dus dat je iedere SC in "Overig" moet gaan zetten ?
Nou dat valt wel mee hoor maar vet!!! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jep, sinds vanmorgen! Dankzij jou
!
Uhuhquote:
Die hunterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
Hij kon nu meteen wel even zelf het goede voorbeeld geven.
Ik zal het doorgeven aan de mensen die de nieuwe layout hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en ik ontdek net dat als je op de " » Open nieuw deel"-knop klikt je ook automatisch al "overig" ingevuld hebt staan bij subfora.
Is ie nog steeds niet online voor usersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de mensen die de nieuwe layout hebben.
Mijne toen verkocht met mijn stomme hoofd, mijn NES echter niet maar die heeft het begeven helaas. Wel nog leuke spellen erop dus wellicht een keer een NES op de kop tikken ergens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beste console ooit. Enige die ik heb ook, lol.
Ja die is op huwelijksreis in China ofzo, maar dat zou nu allang over moeten zijn.. ik heb hem al een tijdje niet gezien.quote:
Neequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ie nog steeds niet online voor users?
Nee, wij zijn te min.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ie nog steeds niet online voor users?
Ik moest er nog om vragen ook afgelopen maandagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor maar vet!!! Gefeliciteerdheeft die gast het NU pas nagekeken? Ook aso dan!
Dat laatste is omdat daar nogal veel over gepiept werd door users.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee![]()
En alle previews zijn ook al genokt
Ik zie hem wel in andere topics af en toe.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die is op huwelijksreis in China ofzo, maar dat zou nu allang over moeten zijn.. ik heb hem al een tijdje niet gezien.
Hoe is het met je mama trouwens? Heb haar al een tijd niet gezien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama gaat gewoon naar der vriend toe vanavond. Dan is ze er niet eens als het 12 uur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |