quote:Dat ligt eraan welke optiplex je erbij wil. De wat oudere met een P4 2,8Ghz of de versie met de Core 2 duoOp donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef rubje het volgende:
Die Optiplex aan het einde van je tekst met dat fraaie scherm.Wat moet die kosten?
quote:Waarom ga je geen moeite doen voor een klein bedrag? Als iemand (zquing) zegt dat ie 'm voor 25 euro komt ophalen, dan is dat zo gek toch niet als je er toch vanaf wilt?Op maandag 20 september 2010 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik dan ook niet.
Feit is wel dat ik geen moeite gaan doen vaan kleine bedragen.
quote:Omdat ik dan thuis moet blijven etcOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom ga je geen moeite doen voor een klein bedrag? Als iemand (zquing) zegt dat ie 'm voor 25 euro komt ophalen, dan is dat zo gek toch niet als je er toch vanaf wilt?
Kost je eigenlijk helemaal geen moeite, je hoeft niks in te pakken en te verzenden, gewoon adres doorgeven en dan ben je 25 euro rijker.
quote:Ik heb geen idee, ik denk dat je op 50 euro oid moet rekenen, ik zou anders eerst ff zoeken op Ebay oid.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:25 schreef Gnomestein het volgende:
Ik ben een beetje een dummy, ik dacht dat het een laptop was... Hoe duur denk je dat het accu'tje vervangen van die ene laptop wordt, mits hij nog aanwezig is? Ik zoek eiglk een simpel laptopje voor een paar duitjes om wat tekstverwerking te kunnen doen op de bank :p
quote:Ik heb beide Optiplexen nog, dat scherm kan evt icm met 1 van de 2 verkocht worden, hoeft niet perseOp vrijdag 29 oktober 2010 12:41 schreef BundyChen het volgende:
Die optiplex met c2d onderaan de advert. heb je die nog? En wat zijn de precieze specs? bvd
ja, die heb ik nog. Alles werkt zolang je er dus idd maar een stekker in hebtquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef Descendent het volgende:
De Dell Latitude D510 zonder accu; heb je die nog?
(en die werkt wel gewoon op netspanning zeg maar?)
En zit wel werkende wlan op?
Zo ja: bodje van 50 euro. Kom ik m door de week een keer tegen de namiddag bekijken / ophalen.
Eigenlijk heb ik alles nogquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:01 schreef Sjechov het volgende:
Wat heb je nog dan?
Amsterdam is alleen beetje ver, dus moet het wel interessant zijn.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke optiplex je erbij wil. De wat oudere met een P4 2,8Ghz of de versie met de Core 2 duo.
Stuur maar een PM als versturen wel een optie is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:50 schreef HeatWave het volgende:
*kick*
Bod van 300 op de Powermac.
versturen is voorlopig geen optie ivm tijdgebrek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |